Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: EfB-OB - 2. november 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Efter en svær start hvor Esbjerg netter og har et par andre chancer har vi overtaget begivenhederne og scoret to rigtig rigtig flotte kasser, og det er i virkeligheden kun flot målmandsspil af Esbjerg sker per en, der gør at vi ikke fører 3 eller 4-1.
    Synes Matti har spillet en flot halveg. Han er uhyre fejlfri i afleveringsspillet og er også kommet frem til et par kvalificerede afslutninger. Det med stor autoritet han går ned som bagerste mand når vi skal bygget spillet op nede fra, og fordeler boldene. Esbjerg forsøger at presse højt, men vi spiller os rimelig nemt igennem det.
    Desler har også spillet godt og har et godt samarbejde med Barrett på venstrekanten, som kommer fint frem og det er jo også de to der har stået for målene. Barrett var dog noget fejlplaceret i starten hvor Lasse Riise fik meget plads og også havde assistent til HHA's mål.
    Dejligt med Matti. Jeg synes, han gjorde en god figur i kampen mod Brøndby. Jeg så ham gerne starte med Makrini. JJT fylder endnu for lidt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Nah, er han nok ikke. Men ville være fedt at have lidt i gryden der kan simre og smages til, så det kan blive klar til den store buffet.

      MvT - (undertegnede er sulten under udformningen af dette indlæg, men meningen kan vel gennemskues)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
        Dejligt med Matti. Jeg synes, han gjorde en god figur i kampen mod Brøndby. Jeg så ham gerne starte med Makrini. JJT fylder endnu for lidt.
        Enig så meget boldsikker ud. En der tør holde på bolden og har overblikket til at spille bolden fremad i stedet for tilbage, hvilket jo straks sætter vores forsvar under pres. Jeg tror han er klar til en startopstilling!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          1-0 til Esbjerg, vist nok ved HHA. Jeg undres igen over kvaliteten af billederne fra kampen.

          Er der nogen herinde, der ved hvem Nermin Fejzic er og har OB FS betyder?
          Det er som en anden nævnte vores Fyns Serie og han scorede 2 mål her i weekenden

          Comment

          Working...
          X