Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Måske Kryger/Jonasson som cf? Oh, shit...
    Så var der en mening med at prøve ham af i reserveholdskampen. Jeg lagde ikke rigtig mærke til ham. Defensivt var han i hvert fald ikke impliceret i målet og når spiller skulle bygges op, gik matti hele tiden ned som bagerste og byggede det kløgtigt op, så ved ikke rigtig hvad jeg synes om det. Umiddelbart er en skolet offensivspiller rent rationelt nok ikke løsningen på et forsvar der sejler, men omvendt så kan det ikke blive værre. Vi ved han er eminent i hovedspillet og Lasse har været ved siden af sig selv de sidste par kampe (ligesom Jonasson i øvrigt), så det er tiden til at prøve noget nyt, og vi ved i hvert fald Diarra ikke er løsningen

    Comment


      #32
      Lasse Kryger i midterforsvaret... det lyder sgu helt Troels Bech'sk. Mon ikke han er 5. valg til midterforsvar, if that..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Så var der en mening med at prøve ham af
        i reserveholdskampen. Jeg lagde ikke rigtig mærke til ham. Defensivt var han i hvert fald ikke impliceret i målet og når spiller skulle bygges op, gik matti hele tiden ned som bagerste og byggede det kløgtigt op, så ved ikke rigtig hvad jeg synes om det. Umiddelbart er en skolet offensivspiller rent rationelt nok ikke løsningen på et forsvar der sejler, men omvendt så kan det ikke blive værre. Vi ved han er eminent i hovedspillet og Lasse har været ved siden af sig selv de sidste par kampe (ligesom Jonasson i øvrigt), så det er tiden til at prøve noget nyt, og vi ved i hvert fald Diarra ikke er løsningen
        Hvis alternativen hedder Diarra så vil jeg give en stor "ja, tak" for Kryger som cf. (Ville hellere se Danny de Vito på den position end Diarra igen ;-)).
        Men LN er vores eneste ægte cf. Og med El Makrini tilbage (og måske med Matti) vil der komme stabiliteten tilbage hvad ville hjælpe Lasse Nielsen at finde sikkerheden og form igen. Derudover kunne jeg mig god forestille at det vil blive en kamp vi skal fighte os ind. Og det er hvorfor LN er født. Så jeg ville stole på ham som cf
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Mon vi får Tørnes at se på kassen?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Mon vi får Tørnes at se på kassen?

            MvT
            Håber jeg fandme ikke....og kryger i forsvaret... SUK.
            Koval var elendig sidst men kampen forinden reddede han point hjem for os. Og tørnes vil næppe være noget skridt op.
            efteråret skal "bare" overstås med så mange point som muligt og så skal der altså handles ind. Det haster

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Så var der en mening med at prøve ham af i reserveholdskampen. Jeg lagde ikke rigtig mærke til ham. Defensivt var han i hvert fald ikke impliceret i målet og når spiller skulle bygges op, gik matti hele tiden ned som bagerste og byggede det kløgtigt op, så ved ikke rigtig hvad jeg synes om det. Umiddelbart er en skolet offensivspiller rent rationelt nok ikke løsningen på et forsvar der sejler, men omvendt så kan det ikke blive værre. Vi ved han er eminent i hovedspillet og Lasse har været ved siden af sig selv de sidste par kampe (ligesom Jonasson i øvrigt), så det er tiden til at prøve noget nyt, og vi ved i hvert fald Diarra ikke er løsningen
              Det er vist ikke usædvanligt at Kryger spiller i midterforsvaret for reserverne.
              Jeg har set det en enkelt gang live, og mener at have set det i hvert fald en gang på skærmen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Det er vist ikke usædvanligt at Kryger spiller i midterforsvaret for reserverne.
                Jeg har set det en enkelt gang live, og mener at have set det i hvert fald en gang på skærmen.
                meningen med at prøve Kryger i cf må klart nok være fordi KN mener at han kan gøre det ligeså godt eller bedre end, og at der skal ske noget i fht. den noget pouvre indsats mod BIF antager jeg. Kryger antage jeg, afløser vel LN, hvis det sker.

                KN prøver også at trænemed Desler og Lucas på hb hvis OL ikke når at blive klar til kampen, Desler er tillige i spil til hk, så mon ikke der er mulighed for at RF rykkes over på vk
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  meningen med at prøve Kryger i cf må klart nok være fordi KN mener at han kan gøre det ligeså godt eller bedre end, og at der skal ske noget i fht. den noget pouvre indsats mod BIF antager jeg. Kryger antage jeg, afløser vel LN, hvis det sker.

                  KN prøver også at trænemed Desler og Lucas på hb hvis OL ikke når at blive klar til kampen, Desler er tillige i spil til hk, så mon ikke der er mulighed for at RF rykkes over på vk
                  Er vel næsten også ligegyldigt hvor man placerer Falk i start11, da han alligevel er over hele banen.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    ?
                    Desler - HJ - LN - Ari
                    Falk - Makrini - Matti - Greve
                    Festersen - The Big Z

                    Min favorit - givet Lund er ude. Hvis det ikke er tilfældet, så tager han HB og Desler erstatter Greve. Angående målmandspladsen. Koval er for usikker, og jeg ville give pladsen til Tørnes eller Radza. Her tør jeg ikke sige, hvem der står stærkest.

                    JJT er fremtidens mand, men han er der ikke helt endnu.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      ?
                      Desler - HJ - LN - Ari
                      Falk - Makrini - Matti - Greve
                      Festersen - The Big Z
                      Det med fed sker højst sandsynligt ikke.

                      Tror at HJ og LN bliver skiftet ud så en af dem bliver LK.
                      Greve kommer ikke til at starte inde, det er jeg relativt sikker på, for så kunne han lige så godt i en af de sidste 3-4 kampe og det er ikke meget det er sket.
                      Tror også du skal være relativt sikker på at Koval starter inde, han er den bedste målmand der er i vores trup, og jeg har fuld tiltro til at han nok skal stå en god kamp mod VFF.

                      Comment


                        #41
                        Tipsbladet har ikke Azer i karantæne så mon ikke at han starter sammen med Mo

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...viborg-ff-ob-0

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tipsbladet har ikke Azer i karantæne så mon ikke at han starter sammen med Mo

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...viborg-ff-ob-0
                          ikke skidt at Serge Deble ikke med til at udfordre vores vakkelvorne forsvar
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ikke skidt at Serge Deble ikke med til at udfordre vores vakkelvorne forsvar
                            Nej det kan kun blive en fordel.. Så burde vi kunne holde dem nede på 2-3 mål

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tipsbladet har ikke Azer i karantæne så mon ikke at han starter sammen med Mo

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...viborg-ff-ob-0
                              Jo det kan man godt frygte
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej det kan kun blive en fordel.. Så burde vi kunne holde dem nede på 2-3 mål
                                sidst OB holdt clean sheed var mod VFF...sådeeeeh
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X