Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    hvor har du det fra? optakten på eurosport?
    Insiderviden....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Oliver Lund er småkadet. Man pønser desuden på at prøve ham i midter forsvaret i stedet for Lasse Nielsen.
      det siges han kan vikariere på pladsen....jeg synes ikke det giver mening når det ikke er som starter, men det siger en del om hvilke udfordringer KN har på den position
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        I optakten snakkede de lidt om forsvaret. Flemming sagde også: "Han har stadig et par transfervinduer at gøre med" - så selvfølgelig bliver der handlet her. hurtigst muligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          ddet er der ingen antydninger af i avisen at det skulle være tilfældet...en svag kamp af Koval i dag, og Radza står mod FCM....I LÆSTE DET FØRST HER
          Det tænker jeg også lidt, der står ikke noget om han stadig bøvler med skaden, så det kunne ligne han er 3. valg...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det siges han kan vikariere på pladsen....jeg synes ikke det giver mening når det ikke er som starter, men det siger en del om hvilke udfordringer KN har på den position
            Nu var det ikke meningen at han skulle skiftes ind i dagens kamp pga han er skadet. Mere som et alternativ til Lasse der ikke magter det system som der kræves af kn.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Nu var det ikke meningen at han skulle skiftes ind i dagens kamp pga han er skadet. Mere som et alternativ til Lasse der ikke magter det system som der kræves af kn.
              det forstår jeg, men jeg er lidt uforstående for at han ikke starter inde hvis han er frisk nok til truppen og KN har det i tankerne
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment

              Working...
              X