Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Korrekt. De 75-100 mill de snakker om går jo bare i AKP's lomme..
    Så skal de jo hen og poste penge i ved siden af for at der sker noget. Og det er nok ikke lidt
    Nu ved jeg ikke om der er sarkasme i dit indlæg.

    Men ja, det er jo det.
    Nu ejer de mere af klubben end AKP gør, og det er ved i teorien den eneste ændring pt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Det blev jo så FCN, der blev opkøbt - og samtidig skiftede træneren ud.

      Sådan grundlæggende er jeg "imod" at fodboldklubber opkøbes af udenlandske investorer og gør klubberne til deres legeplads.

      Nu er det jo sådan, at der vel ikke er nogen af os, der har nogen dybere indsigt i, hvad det er, de gerne vil lave i FCN - udover det de fortæller om i medierne. Noget med talentudvikling og sætte ekstra skub i dette. Se, så blev det faktisk lidt anderledes for mig. Havde de haft planer om, at nu skal vi ud og købe dyre spillere og forsøge at vinde mesterskaber, i CL osv., så havde jeg bare rystet på hovedet. Men FCN kan noget med unge mennesker og talentudvikling - det må vi give dem - og det ser umiddelbart ud til, at det er det, de udenlandske investorer sætter lidt mere skub i.
      Så fra at gå fra at være totalt imod alt hvad der hedder udenlandske investorer i danske klubber, så er jeg landet på, at det faktisk lyder som et ret interessant projekt (naturligvis bedømt ud fra den viden, jeg har gennem medierne). Der hvor det stadig er farligt er, hvis de pludselig ikke gider lege mere - lidt a la Kurt Andersen...men sådan kan det jo også gå i OB, i princippet.
      Ikke helt uenig, men jeg har ondt af min lokale klub, Lyngby BK. De har en kæmpe tradition for talentudvikling, men kæmper mod at Farum støvsuger (eller prøver på det) Nordsjælland for talenter. Det tror jeg bliver værre med flere penge i rykken på Farum BK.
      Det synes jeg er synd, for mit gamle fodboldhjerte synes sgu Lyngby BK er mere ægte end plastikskrumlet mod nord.

      Og så er der jo også Lyngby-pølsen at tænke på!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Nu ved jeg ikke om der er sarkasme i dit indlæg.

        Men ja, det er jo det.
        Nu ejer de mere af klubben end AKP gør, og det er ved i teorien den eneste ændring pt.
        nope

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          nope
          Cool nok :)

          Men FCN var jo bygget lidt op på samme måde som OB, en ejer (storaktionær) så havde de kommet til os, kunne det samme være sket, nu har NT så bare et større tilhørs forhold til OB end AKP til Farum.

          Det har jeg i hvert fald altid selv syntes.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Ikke helt uenig, men jeg har ondt af min lokale klub, Lyngby BK. De har en kæmpe tradition for talentudvikling, men kæmper mod at Farum støvsuger (eller prøver på det) Nordsjælland for talenter. Det tror jeg bliver værre med flere penge i rykken på Farum BK.
            Det synes jeg er synd, for mit gamle fodboldhjerte synes sgu Lyngby BK er mere ægte end plastikskrumlet mod nord.

            Og så er der jo også Lyngby-pølsen at tænke på!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Så røg PC til de hvide

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-pc-i-randers/

              Comment


                #22
                Randers ophæver med Keller
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...er-med-keller/
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Mon han er kandidat til ass.træner jobbet i RFC 😄😀
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Billig spiller til BIF ... :-)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Billig spiller til BIF ... :-)
                      Se det kunne sgu være sjovt

                      Comment


                        #26
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...ek-fra-skifte/

                        RFC har da snart mistet ½delen af holdet:

                        Johnson, Guingamp
                        Tverskov, OB
                        Amini, AGF
                        Juncker, AGF
                        Maazou

                        Keller-Borring

                        samt en ny træner der ikke rammer Todd niveau, sandsynlig ny spillestil med træneren. Det kan blive en vanskelig start på sæsonen

                        Edit: Jack Duncan (2.keeperen) er han også skiftet? ...anyone
                        Last edited by manner; 25-06-2016, 06:37.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...ek-fra-skifte/

                          RFC har da snart mistet ½delen af holdet:

                          Johnson, Guingamp
                          Tverskov, OB
                          Amini, AGF
                          Juncker, AGF
                          Maazou

                          Keller-Borring

                          samt en ny træner der ikke rammer Todd niveau, sandsynlig ny spillestil med træneren. Det kan blive en vanskelig start på sæsonen

                          Edit: Jack Duncan (2.keeperen) er han også skiftet? ...anyone
                          Han fik ophævet sin kontrakt i sidste uge...
                          Men med alle de udskiftninger og ting der er sket burde Randers være et hold vi kan slutte over i kommende sæson...
                          Vi burde også være stærkere end AaB..
                          Dog gerne 1-2 kvalitetsindkøb mere

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han fik ophævet sin kontrakt i sidste uge...
                            Men med alle de udskiftninger og ting der er sket burde Randers være et hold vi kan slutte over i kommende sæson...
                            Vi burde også være stærkere end AaB..
                            Dog gerne 1-2 kvalitetsindkøb mere
                            jeg tænker vi har en stabil cf'eri overskud, som tilmed har gode lederegenskaber ...alle gode ting som enhver ansvarlig SL klub efterspørger og ja, RFC må være til at "bide skeer" med i kommende sæson
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg tænker vi har en stabil cf'eri overskud, som tilmed har gode lederegenskaber ...alle gode ting som enhver ansvarlig SL klub efterspørger og ja, RFC må være til at "bide skeer" med i kommende sæson
                              Det er klart, at Randers er i en svær situation, eftersom bærende kræfter som Fenger, Johnson og Ishak har udløb om et år. Men de har trods alt stadig et godt hold med erfarne folk som Thomsen, Fischer og Agesen bagude; en spændende midtbane med Nikolaj Poulsen og Joel Allanson + Masango og Fisker. Deres start-11er ser jeg stadig som værende over vores lige pt, men det bliver kritisk for dem at holde på f.eks. Fenger og Ishak eller noget godt ind; ellers begynder det for alvor at knage. Mon dog ikke Ole Nielsen er mand for at få fornuftige spillere ind - jeg er mere forhåbningsfuld omkring deres træner, som kan få svært ved at løfte arven efter Todd.

                              Ser det absolut ikke som nogen selvfølge at vi slutter over Randers; men vi er kommet tættere på og kan måske komme forbi dem, hvis de skal slås med at forlænge med bærende folk + integrere nye, og det projekt ikke helt kører.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Det er klart, at Randers er i en svær situation, eftersom bærende kræfter som Fenger, Johnson og Ishak har udløb om et år. Men de har trods alt stadig et godt hold med erfarne folk som Thomsen, Fischer og Agesen bagude; en spændende midtbane med Nikolaj Poulsen og Joel Allanson + Masango og Fisker. Deres start-11er ser jeg stadig som værende over vores lige pt, men det bliver kritisk for dem at holde på f.eks. Fenger og Ishak eller noget godt ind; ellers begynder det for alvor at knage. Mon dog ikke Ole Nielsen er mand for at få fornuftige spillere ind - jeg er mere forhåbningsfuld omkring deres træner, som kan få svært ved at løfte arven efter Todd.

                                Ser det absolut ikke som nogen selvfølge at vi slutter over Randers; men vi er kommet tættere på og kan måske komme forbi dem, hvis de skal slås med at forlænge med bærende folk + integrere nye, og det projekt ikke helt kører.
                                ja mon ikke og nu lyder det som at Masango er i kontakt med AaB

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...r-med-masango/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X