Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rfc

    Ud over at de jo gør det godt med få midler og på et begrænset grundlag så er dette da spændende ... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ers-fc/5805773
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Planerne i Randers er droppet.. Vel meget godt for OB

    Comment


      #3
      http://mobil.dr.dk/smartphone/#artik...den-dansk-klub

      Comment


        #4
        Jo jo..

        Nogen der har bud??
        Esbjerg eller AGF kunne være mit bud

        OB kommer ikke på tale

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jo jo..

          Nogen der har bud??
          Esbjerg eller AGF kunne være mit bud

          OB kommer ikke på tale
          AaB..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            AaB..?
            Måske måske

            Comment


              #7
              BaredetikkeerOBbaredetikkeerOB!!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                BaredetikkeerOBbaredetikkeerOB!!
                Nægter at tro på at vores rigmænd vil afgive magten... Det er ikke os.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  BaredetikkeerOBbaredetikkeerOB!!
                  Vi kan jo ikke komme udenom, at OB allerede i dag er nogle rigmænds legetøj...sådan da.
                  I det mindste er de lokalt forankret.

                  Jeg vil helt klart være færdig med OB, hvis man en dag overdrager klubben til udenlandske investorer, hvis eneste mål overhovedet er at forsøge at lave penge - eller bare lege med en klub på højeste niveau et sted. SÅ meget ønsker jeg heller ikke succes på klubbens vegne.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Det blev så FCN

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...yt-om-klubben/

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja, det ser sådan ud. Nok godt det samme - der er ikke rigtig nogle fans de kan pisse af.

                      Comment


                        #12
                        Og det er knapt så 'farligt'. Var det ikke over 100 mio de fik ind på CL? Og uden at det har gjort dem til en magtfaktor i dansk fodbold, hvilket de næppe nogensinde bliver med det tilskuergrundlag.

                        Comment


                          #13
                          Det blev jo så FCN, der blev opkøbt - og samtidig skiftede træneren ud.

                          Sådan grundlæggende er jeg "imod" at fodboldklubber opkøbes af udenlandske investorer og gør klubberne til deres legeplads.

                          Nu er det jo sådan, at der vel ikke er nogen af os, der har nogen dybere indsigt i, hvad det er, de gerne vil lave i FCN - udover det de fortæller om i medierne. Noget med talentudvikling og sætte ekstra skub i dette. Se, så blev det faktisk lidt anderledes for mig. Havde de haft planer om, at nu skal vi ud og købe dyre spillere og forsøge at vinde mesterskaber, i CL osv., så havde jeg bare rystet på hovedet. Men FCN kan noget med unge mennesker og talentudvikling - det må vi give dem - og det ser umiddelbart ud til, at det er det, de udenlandske investorer sætter lidt mere skub i.
                          Så fra at gå fra at være totalt imod alt hvad der hedder udenlandske investorer i danske klubber, så er jeg landet på, at det faktisk lyder som et ret interessant projekt (naturligvis bedømt ud fra den viden, jeg har gennem medierne). Der hvor det stadig er farligt er, hvis de pludselig ikke gider lege mere - lidt a la Kurt Andersen...men sådan kan det jo også gå i OB, i princippet.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #14
                            Ja, ydermere var de jo faktisk allerede ejet af AKP, eller hvad han nu forkortes.

                            Så forskellen er vel ikke så stor, udover at der skal snakkes mere engelsk til bestyrelsesmøderne.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Ja, ydermere var de jo faktisk allerede ejet af AKP, eller hvad han nu forkortes.

                              Så forskellen er vel ikke så stor, udover at der skal snakkes mere engelsk til bestyrelsesmøderne.
                              Korrekt. De 75-100 mill de snakker om går jo bare i AKP's lomme..
                              Så skal de jo hen og poste penge i ved siden af for at der sker noget. Og det er nok ikke lidt

                              Comment

                              Working...
                              X