Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 HB Køge - OB kl. 13:00 lørdag d. 31.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 HB Køge - OB kl. 13:00 lørdag d. 31.

    U17-drengene kommer igen til min side af Storebælt. Denne gang besøger de Køge Stadion.
    Der har jeg aldrig været, så jeg tager også turen, så jeg kan se om Julius Eskesen fortsætter med at være holdets helt store profil.

    #2
    Så er vi ved at være klar til start.
    OB stiller op som følger :
    Oliver Christensen
    Lukas Talbro - Kasper Skræp - Alexander Moberg - Emil Mikkelsen.
    Aksel Søndergaard - Mads Frøkjær - Jonathan Harboe - Emil Olsen.
    Julius Eskesen (anfører) - Abdallah Al-Badri.

    Philip Stoustrup, Peter Clement og Elias Lamnaouar sidder på bænken.

    Comment


      #3
      HB Køge på det hele i de første fem minutter. Oliver Christensen er lige kommet fremragende ud og blokere, da en HB Køge-spiller blev spillet helt fri i feltet. En super aktion af keeperen.

      Comment


        #4
        Et kvarter spillet og OB har overtaget. Både Talbro på højre back og Emil Mikkelsen på venstre gør det godt. Talbro specielt med offensive løb, Mikkelsen med en solid defensiv.
        På midten gør specielt Jonathan Harboe på midten det fornuftigt.
        I angrebet er Eskesen hele tiden i bevægelse, mens Abdallah Al-Badri virker meget kompakt og skærmer bolden godt af.
        Aksel Søndergaard på højre midt hat også vist positive takter.
        Stadig 0-0.

        Comment


          #5
          1-0 til HB Køge efter 25 minutter.
          Et meget unødvendigt hjørnespark foræret af Kasper Skræp bliver slået ind foran Oliver Christensen. Han bokser den ud i feltet, hvor en HBK-spiller first timer den ind.

          Comment


            #6
            Pause, 1-0.
            Julius Eskesen var tæt på at udligne direkte på frispark i sidste minut, men den gik lige forbi.
            OB har ikke været farlige, men bortset fra målet og noget klumpbold har HBK heller ikke truet. De har prøvet meget at komme over kanterne, hvor Talbro og Mikkelsen har afvist 90%.

            Comment


              #7
              2. halvleg i gang. Elias Lamnaouar skal nok snart ind.

              Comment


                #8
                Efter at have varmet op længe og fået instruktioner to gange, kommer Elias Lamnaouar og Philip Stoustrup ind for Jonathan Harboe og Aksel Søndergaard. God kamp af både Harboe og Søndergaard.
                Lamnaouar har taget venstre midt og Emil Olsen er gået over på højre.
                Philip Stoustrup ligger på top med Abdallah. Julius Eskesen er gået ned på midten.

                Der er spillet godt 10 minutter af 2. halvleg.

                Comment


                  #9
                  1-1. Lukas Talbro slår bolden op i feltet og Abdallah Al-Badri helflugter den i kassen. Godt mål!

                  Comment


                    #10
                    Der er spillet tyve minutter af 2. halvleg og drengene spiller rigtig godt. Der har stået OB på næsten alt de sidste 10 minutter.

                    Comment


                      #11
                      Julius Eskesen bryder og dribler forbi fire mand, men keeperen laver en god redning. Synd, det havde været et super mål.
                      Et kvarter tilbage og Peter Clement skal snart ind.

                      Comment


                        #12
                        Emil Olsen går ud og Peter Clement kommer ind på højre midt.
                        Jeg har set Emil Olsen spille bedre. Han trak meget ind i banen og det fungerede ikke rigtig, synes jeg.

                        Comment


                          #13
                          Det slutter 1-1 med OB som klart bedste hold.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Det slutter 1-1 med OB som klart bedste hold.
                            Tak
                            Hvem var MOM?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tak
                              Hvem var MOM?
                              Jeg vil prøve at skrive et lidt mere fyldigt indlæg i morgen tidlig med lidt mere om spillerne, som jeg så det.
                              Fra mit sæde (eller mine, for jeg byttede plads i pausen) går prisen som kampens spiller til Lukas Talbro:
                              HB Køge kom meget sjældent igennem OBs højre side; han lukkede rigtig godt af og kom i vejen for meget. Samtidig var han virkelig aktiv offensivt hele kampen igennem og stod bl.a. for oplægget til OBs scoring. I mine øjne var han med afstand den bedste spiller på banen, i en kamp, hvor vores drenge i øvrigt gjorde det rigtig godt.

                              Comment

                              Working...
                              X