Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC OB . 26/10-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Status på truppen til i morgen. Lyder til at JJT og Matti kæmper om pladsen ved siden af Makrini

    http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-OB-K...rtikel/2814405
    så ser det da ud til at Kent læser med herinde og lader Ari være på backen det bliver spændende om EL skal en tur på bænken sammen med AK så vi får en mere returløbstærk spiller på vk
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Og det får han heller aldrig. Han er ikke god nok og bliver det heller aldrig. Hverken som forsvarer eller som 6'er..
      At smide Makrini ville være komplet idiotisk da han suverænt er vores bedste midtbane spiller...
      Greve kunne måske være en mulighed da han viste gode takter under Ove på den plads. Dog i et andet koncept.

      Tror ikke jeg sagde noget om makrini ikke skulle være på midten. Sammen med momo. ville blot frem til at Defensivt er han det bedste 2 valg af dem vi har og da de næste 2 kampe vil foregå på vores banehalvdel mener jeg man skulle tage chancen nu. Men dejligt at andre mener der er bedre defensive midtbane spillere end makrini og momo i truppen. 😆

      Comment


        #33
        AK end ikke på bænken

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...od-randers-fc/
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Jacob Barret er med i truppen - jeg håber, at han får en rolle!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
            Jacob Barret er med i truppen - jeg håber, at han får en rolle!
            Det gør han

            Hvis altså Ari,Kirkeskov og Kryger går i stykker i samme kamp

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              I artiklen du linker til står der at AK er skadet: "Målmændene Michael Falkesgaard og Michael Tørnes er således stadig ude med skader, og det samme gør sig gældende for Anders K. Jacobsen."

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                I artiklen du linker til står der at AK er skadet: "Målmændene Michael Falkesgaard og Michael Tørnes er således stadig ude med skader, og det samme gør sig gældende for Anders K. Jacobsen."
                yes..og det passer dermed også. Jeg beklager da hvis det kom til at fremstå som han ikke var god nok til truppen. Han døjer stadig med lidt eftervirkninger efter sit hold i ryggen, og Kent siger at 'halvfriske' spillere enten starter på banen, eller ikke er i truppen, og at han så har valgt det sidste efter at AK har trænet godt med lørdag...
                Last edited by manner; 26-10-2015, 04:54.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  JJT favorit til at tage pladsen ved Makrini i aften

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ds-mod-randers

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    JJT favorit til at tage pladsen ved Makrini i aften

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ds-mod-randers
                    Fedt, det håber jeg passer. Ham eller Matti.

                    Orker ikke Kirkeskov på venstre back og Ari på midtbanen igen.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Fedt, det håber jeg passer. Ham eller Matti.

                      Orker ikke Kirkeskov på venstre back og Ari på midtbanen igen.
                      Lyder heldigvis heller ikke sådan

                      Comment


                        #41
                        Det bliver en kamp det er afgjort efter 20 min. Det har vi set så mange gange før... orker det næsten ikke.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Det bliver en kamp det er afgjort efter 20 min. Det har vi set så mange gange før... orker det næsten ikke.
                          Det frygter jeg også. Sådan en Esbjerg kamp all over igen..
                          Og så er vi ligepludselig blevet en del af nedrykker feltet

                          orker det næsten ikke

                          Comment


                            #43
                            Lidt stats og fun fact:

                            http://indkast.dk/136537/Alt-om-Randers-FC-OB

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det frygter jeg også. Sådan en Esbjerg kamp all over igen..
                              Og så er vi ligepludselig blevet en del af nedrykker feltet

                              orker det næsten ikke
                              Vi er tilbage ved den grå og kedelige del af ligaen med et nederlag , i så fald vil der være 6 point op til sjettepladsen ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vi er tilbage ved den grå og kedelige del af ligaen med et nederlag , i så fald vil der være 6 point op til sjettepladsen ..
                                Og det svarer nok desværre også til vores nuværende niveau hvor kun angrebet kan vinde kampe for os..

                                Men ser dog stadig fremgang i små doser og glæder mig til at JH og OB's ledelse står økonomisk bag deres Top 6 ambitioner næste sæson.
                                Oprydningen er ikke overstået endnu og alt for mange positioner er stadig dækket med 1.Div kvalitet. Det skal fikses over de næste 2 vinduer

                                Comment

                                Working...
                                X