Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC OB . 26/10-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt RFC OB . 26/10-2016

    Det må være tid til at smide ærgelsen over sidste kamp i baggrunden og kigge frem mod næste kamp.

    Desværre står den på mandagskamp , hvilket betyder at jeg og sikkert en del flere vil få svært ved at nå derop .. hader mandsgskampe , da de tit betyder at jeg må nøjes med TV.

    RFC er en klub vi har det svært imod , således har de sidste 10 indbyrdes opgør kun kastet 2 sejre af sig .

    Der er ingen karantæner hverken hos OB el RFC .

    Er der begrundet håb for et comeback til Desler ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det må være tid til at smide ærgelsen over sidste kamp i baggrunden og kigge frem mod næste kamp.

    Desværre står den på mandagskamp , hvilket betyder at jeg og sikkert en del flere vil få svært ved at nå derop .. hader mandsgskampe , da de tit betyder at jeg må nøjes med TV.

    RFC er en klub vi har det svært imod , således har de sidste 10 indbyrdes opgør kun kastet 2 sejre af sig .

    Der er ingen karantæner hverken hos OB el RFC .

    Er der begrundet håb for et comeback til Desler ?
    Ja ham savner vi godt nok, men jeg tror desværre først han kommer op i gear efter vinterpausen. Men hvad med Matti, han må da snart være klar, kan han ikke spille højre kant, og så Falk over til venstre så vi kan få Emil på bænken.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Ja ham savner vi godt nok, men jeg tror desværre først han kommer op i gear efter vinterpausen. Men hvad med Matti, han må da snart være klar, kan han ikke spille højre kant, og så Falk over til venstre så vi kan få Emil på bænken.
      Nej det mener jeg ikke han kan. Men han må vel snart være i form ....

      Comment


        #4
        Odds er så hårdt imod os i denne kamp.

        1. Det er udebane i Jylland. Odds på en positiv oplevelse er 1:200. FuckMyLife.
        2. Odds på at Jonas Borring scorer er 1: 1,00001.
        3. Randers er Sønderjyske med lidt bedre spillere; de kan lide fysisk fight, omstillinger, dødbolde og er mentalt ok hårdføre. Alt det vi har det svært med. Odds på dødboldmål imod er 1:1,5 Odds på at Randers nemt kommer tilbage, hvis vi skulle komme foran er 1:1,2
        4. Har Colin Todd lugtet, at der skal lægges aggressivt pres på OBs bagkæde og ligger det fint til Randers' angribere? Mon dog ikke. Odds på mål til Randers efter boldtab i egen zone er 1:2
        5. Naturligvis vil Colin Todd da forlange, at Randers-spillerne prøver OBs nye målmand af. Randers scorer på spark udenfor feltet - I læste det her først - odds normalt 1: 10, denne dag odds 1: 1,7
        6. Pånær et meget mistænkeligt næsten-straffe, så spillede Skulason en hæderlig kamp uden helt afgørende personlige fejl imod Sønderjyske. Odds for at det sker i to kampe i træk er 1:50
        7. Odds på at vi scorer er 1: 2 - vi har brandvarme angribere. Odds på at det giver point er 1:20.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Odds er så hårdt imod os i denne kamp.

          1. Det er udebane i Jylland. Odds på en positiv oplevelse er 1:200. FuckMyLife.
          2. Odds på at Jonas Borring scorer er 1: 1,00001.
          3. Randers er Sønderjyske med lidt bedre spillere; de kan lide fysisk fight, omstillinger, dødbolde og er mentalt ok hårdføre. Alt det vi har det svært med. Odds på dødboldmål imod er 1:1,5 Odds på at Randers nemt kommer tilbage, hvis vi skulle komme foran er 1:1,2
          4. Har Colin Todd lugtet, at der skal lægges aggressivt pres på OBs bagkæde og ligger det fint til Randers' angribere? Mon dog ikke. Odds på mål til Randers efter boldtab i egen zone er 1:2
          5. Naturligvis vil Colin Todd da forlange, at Randers-spillerne prøver OBs nye målmand af. Randers scorer på spark udenfor feltet - I læste det her først - odds normalt 1: 10, denne dag odds 1: 1,7
          6. Pånær et meget mistænkeligt næsten-straffe, så spillede Skulason en hæderlig kamp uden helt afgørende personlige fejl imod Sønderjyske. Odds for at det sker i to kampe i træk er 1:50
          7. Odds på at vi scorer er 1: 2 - vi har brandvarme angribere. Odds på at det giver point er 1:20.
          Det lugter altså af sikker sejr.....? Eller hvad er din endelige konklusion

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det lugter altså af sikker sejr.....? Eller hvad er din endelige konklusion
            Vi vinder jo ret tit når forventningerne er lave ,, sååå 3-1 til striwerne
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              JH overrasker alle med 2 afrikanere på kontrakt. KN jubler og smider dem direkte i start 11'eren. Randers har intet modsvar til vores stærke defensiv og bliver blæst omkuld af vores kanonkugle på venstre side. Som samtidig slår de lækreste indlæg. Zohore og festersen piller den sidste glæde ud af Randers og vi vinder 4-0

              Comment


                #8
                Forza Odense!

                Håber I knokler røven ud af bukserne for at slå de heste.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Odds er så hårdt imod os i denne kamp.

                  1. Det er udebane i Jylland. Odds på en positiv oplevelse er 1:200. FuckMyLife.
                  2. Odds på at Jonas Borring scorer er 1: 1,00001.
                  3. Randers er Sønderjyske med lidt bedre spillere; de kan lide fysisk fight, omstillinger, dødbolde og er mentalt ok hårdføre. Alt det vi har det svært med. Odds på dødboldmål imod er 1:1,5 Odds på at Randers nemt kommer tilbage, hvis vi skulle komme foran er 1:1,2
                  4. Har Colin Todd lugtet, at der skal lægges aggressivt pres på OBs bagkæde og ligger det fint til Randers' angribere? Mon dog ikke. Odds på mål til Randers efter boldtab i egen zone er 1:2
                  5. Naturligvis vil Colin Todd da forlange, at Randers-spillerne prøver OBs nye målmand af. Randers scorer på spark udenfor feltet - I læste det her først - odds normalt 1: 10, denne dag odds 1: 1,7
                  6. Pånær et meget mistænkeligt næsten-straffe, så spillede Skulason en hæderlig kamp uden helt afgørende personlige fejl imod Sønderjyske. Odds for at det sker i to kampe i træk er 1:50
                  7. Odds på at vi scorer er 1: 2 - vi har brandvarme angribere. Odds på at det giver point er 1:20.
                  Man kan sige mange ting, men man vil være ret velhavende hvis man bare smider en 10'er på hver eneste mulighed.

                  For de går sgu nok allesammen hjem, og chancen for at ramme det rigtige resultat er sværere.

                  Men en 5-0 sejr til Randers er vel ca. hvad der vil passe ind, når vi nu er i Jylland igen.
                  Kan godt være blive en 5-1 da vi jo ikke taber med mere end 4.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Forza Odense!

                    Håber I knokler røven ud af bukserne for at slå de heste.

                    MvH ChrisOB
                    Er sådan set også mit ønske. 90 min fight og så må vi se om det rækker til point. Mere kan vi ikke forlange på

                    Har en kammerat, som er bif - fan, som havde forvildet sig på stadion mod sønderjyske - han var fuldstændig rystet over Emil Larsens indsats. Han mente aldrig at have set en spiller med så lad og doven indsats.

                    Comment


                      #11
                      Tipsbladet regner med Skulason på midten, og kirkeskov på venstre back. Det håber, og tror, jeg ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Tipsbladet regner med Skulason på midten, og kirkeskov på venstre back. Det håber, og tror, jeg ikke
                        Hvis ikke Matti kan få chancen så må man vel snart konkludere at hans fremtid ser sort ud i OB..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis ikke Matti kan få chancen så må man vel snart konkludere at hans fremtid ser sort ud i OB..
                          Enig, hvis han ikke starter inde mod Randers, så må det være fordi, at han ikke har niveauet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis ikke Matti kan få chancen så må man vel snart konkludere at hans fremtid ser sort ud i OB..
                            man skal som bekendt aldrig sige aldrig, men det ser nu ikke lyst ud for ham. Jeg synes nu også at forløbet op til hans korte aftale antyder det næppe er et helhjertet sats fra OB på Matti. Der er måske tale om lidt "crowd-pleasing" for at tækkes os fans. Jeg håber ikke det er tilfældet, det vil i så fald være spild af Mattis tid, og en ekstra udgift som vores hårdt prøvede klub kunne have sparet.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Tipsbladet regner med Skulason på midten, og kirkeskov på venstre back. Det håber, og tror, jeg ikke
                              med Azer ude er det sært hvis ikke Matti eller JJT får chancen for at bevise sig på holdet, Ari har bevist sig adskellige gange ogdet er jo ikke præcis gået som det var tiltænkt...går jeg ud fra
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X