Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Odense Boldklub - Haderslev

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja det kan godt udledes som en slags kritik .
    Men der er nu heller ingen som forlanger at han hænger enkelt personer ud , hvilket iøvrigt også så vil være en kritik af sine egne indkøb ;-) .
    i fht. til JH kunne jeg nu godt bruge en forklaring på en udtalelse som fremkom på et tidspunkt i 2014, som jeg husker det. Jeg kan ikke huske det ordret, men noget i retning af at der i kriseperioden fra 2011-14 godt kunne have været forekommet nogen indkøb som kunne se forfejlede/mærkelige ud...der er aldrig fra OBs side kommet nogen yderligere kommetarer, ligesom jeg ikke mindes at have set nogen kommentarer til det herinde eller andre steder. Er der nogen af jer der kan erindre en sådan udtalelse af JH...eller er det bare mi hukommelse der spiller mig et puds
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      i fht. til JH kunne jeg nu godt bruge en forklaring på en udtalelse som fremkom på et tidspunkt i 2014, som jeg husker det. Jeg kan ikke huske det ordret, men noget i retning af at der i kriseperioden fra 2011-14 godt kunne have været forekommet nogen indkøb som kunne se forfejlede/mærkelige ud...der er aldrig fra OBs side kommet nogen yderligere kommetarer, ligesom jeg ikke mindes at have set nogen kommentarer til det herinde eller andre steder. Er der nogen af jer der kan erindre en sådan udtalelse af JH...eller er det bare mi hukommelse der spiller mig et puds
      Jeg har set det på skrift, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

      Jeg har på fornemmelsen, det er ikke sikkert det er rigtigt, at det var i en af JH´s "hilsner" på ob.dk og så blev der kommenteret lidt på det herinde og så blev der vist efterfølgende redigeret væk i nyheden...........nogen kom nok i tanke om det kunne være en sviner til enkelte nuværende ansatte spillere

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Jeg har set det på skrift, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

        Jeg har på fornemmelsen, det er ikke sikkert det er rigtigt, at det var i en af JH´s "hilsner" på ob.dk og så blev der kommenteret lidt på det herinde og så blev der vist efterfølgende redigeret væk i nyheden...........nogen kom nok i tanke om det kunne være en sviner til enkelte nuværende ansatte spillere
        Ja man skal sgu passe på ikke curlingbørnene bliver forudrettet , eller går ned med en depression ;-) ..

        Men ja jeg mindes også svagt at der var noget med en udtalelse i den retning ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          i fht. til JH kunne jeg nu godt bruge en forklaring på en udtalelse som fremkom på et tidspunkt i 2014, som jeg husker det. Jeg kan ikke huske det ordret, men noget i retning af at der i kriseperioden fra 2011-14 godt kunne have været forekommet nogen indkøb som kunne se forfejlede/mærkelige ud...der er aldrig fra OBs side kommet nogen yderligere kommetarer, ligesom jeg ikke mindes at have set nogen kommentarer til det herinde eller andre steder. Er der nogen af jer der kan erindre en sådan udtalelse af JH...eller er det bare mi hukommelse der spiller mig et puds
          Kan godt huske den, han sagde noget med at de indkøb der var lavet ikke var nogen løsninger for fremtiden...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Du har da naturligvis ret i, at det er det væsentligste. Men ligesom du selvfølgelig har en pointe i, at det er absurd at tage sportsdirektørens tamme udmeldinger alt for seriøst og bogstaveligt, er det tilsvarende absurd, når du forventer, at fans bare alle som en skal sætte sig tilbage og tænke "nå det er nok en gang spin, vi tror han mener noget andet".

            Selvfølgelig skal fans reagere, når den virkelighed der tegnes af chefen for foretagendet, adskiller sig markant fra den virkelighed, som fans oplever. Gjorde vi ikke det som fans, var vi jo ligegyldige, blot reducerede til anonyme forbrugere af et ligegyldigt produkt, er det det vi vil ?

            Vi må som fans spille vores rolle, i det her store fodboldteater. Sportschefen har sin interesse, sine motiver, en særlig logik der knyttes til rollen mv. Ligesom fans også har.

            Fans skal ikke sidde som kolde nøgterne iagttagere, nej vi skal de udtrykke hvordan vi ser på verdenen, altså OBs verden. Vi skal lægge pres på ledelsen, vi skal reagere med følelser, engagement, lidenskab, og selvfølgelig også forstand indimellem :-) men vi står jo i en særlig situation som fans. Vi har ikke særlige personlige bånd til organisationen, vi har ikke økonomiske interesser mv. for os er det hjerteblod, og vi kan derfor levere helt igennem uforfalskede, samt både kritisk og støttende, holdninger til OB. Det har organisationen brug for. De har brug for at forholde sig til det. Det sidste OB har brug for, selvom cheferne mener noget andet, er rygklappere og fans der agerer som marionetdukker i en tam bestyrelse.

            Derfor skal vi reagere, uden det, er der ganske enkelt intet at bygge på. Dermed kan vi jo godt være enige internt, og have forskellige forventninger, men ender vi alle som apologeter for JH og bestyrelsen, har vi ganske simpelt udspillet vores rolle som gruppe.
            Vi fans skal ikke blot være nikkedukker og sætte os og logre som en anden Ratata .
            Så kunne de lige så godt genetablere siddepladser på hele stiften , udlevere klappølser ved indgangen og lade os klappe når de viser på storskærmen at vi skal ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Kan godt huske den, han sagde noget med at de indkøb der var lavet ikke var nogen løsninger for fremtiden...
              ja, det lyder rigtigt nok. Så må det have været til overlevelse i superligaen han har ment dengang
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                ja, det lyder rigtigt nok. Så må det have været til overlevelse i superligaen han har ment dengang
                Det var det også... i samme artikel fortalte han at det handlede om at undgå nedrykning..
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X