Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Odense Boldklub - Haderslev

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    "man" er det dig eller dig og flere andre. Personligt synes jeg det lige så slemt denne gang....hvis ikke værre
    Også her ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Samme her , hurtigt bliver skuffelsen vendt til følelsen af ,,, nårh ja det er jo en logisk konsekvens af det skrøbelige fundament , manglende leder samt niveau i forsvaret ... men hvem kunne da også have forudset det når nu der er så meget tillid til forsvaret fra selve chefen .
      Hvad der er logik for nogen er "nuancer" for andre...? Det er vel et spørgsmål om, hvad ens mavefornemmelse er. Er det en del af "planen", at vi svinger så meget, eller er 23 mål lukket ind i 12 kampe udtryk for noget bredere (og mere alvorligt, som de ansvarlige burde tage MERE alvorligt?)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Samme her , hurtigt bliver skuffelsen vendt til følelsen af ,,, nårh ja det er jo en logisk konsekvens af det skrøbelige fundament , manglende leder samt niveau i forsvaret ... men hvem kunne da også have forudset det når nu der er så meget tillid til forsvaret fra selve chefen .
        Bliver du aldrig træt af at gentage dig selv i alle mulige sammenhænge....

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Bliver du aldrig træt af at gentage dig selv i alle mulige sammenhænge....
          Hmmm .... jeg kan nu meget godt lide at have ret , især når påstandene bliver sablet ned som plat og nonsens ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hmmm .... jeg kan nu meget godt lide at have ret , især når påstandene bliver sablet ned som plat og nonsens ;-)
            Jeg håber, at du i det mindste bruger copy/paste - ellers er det jo det rene tidsspilde. Vi har jo hørt det første gang :o)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              "man" er det dig eller dig og flere andre. Personligt synes jeg det lige så slemt denne gang....hvis ikke værre
              Hmm lidt dårligt formuleret, men jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv men kan jo så efterfølgende se jeg ikke er den eneste
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #37
                Jeg har lige set målene igennem igen, og det er jo forfærdeligt at se på. Deres første mål er en fejl af Lund, men der er nok muligheder for at få clearet bolden, hvilket ikke sker, og så ender den lidt tilfældigt foran Dalgaard, der lidt heldigt sender den ind (tror den var gået forbi eller havde taget stolpen, hvis ikke den var blevet rettet af). Det var en personlig fejl, inkonsekvent forsvarsspil og uheld.

                Deres andet mål - vi er i ubalance, igen igen. Absalonsen har EKSTREMT meget plads (5 m2 næsten!). Absa er venstrekant, og Lund møder oplæggeren, så det er enten Falk eller en CM der skal være opmærksom på Absa. Makrini er ikke opmærksom, så jeg vil næsten mene det er Falks mand. Det er sgu et problem, at man spiller med 2 angribere OG 2 wings, der intet fylder defensivt. Azer fylder heller ikke nok defensivt, så vores 4 backkæde + Makrini skal dække op for næsten hele holdet.

                Balancen er sgu gal på holdet. Det er jo tydeligt, at vi scorer mange mål og lukker mange ind. Enten skal Emil ofres for en der fylder mere defensivt (Som Greve), eller også skal vi nøjes med én angriber og spille med 3 CM, når vores Centrale midt er så ikke-eksisterende som den var i går.

                Håber VIRKELIGT, at der kommer mere balance tilbage på holdet med Desler, som vel helt oplagt skal erstatte enten Emil eller Azer.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg håber, at du i det mindste bruger copy/paste - ellers er det jo det rene tidsspilde. Vi har jo hørt det første gang :o)

                  Nu har der jo været en hel del gentagelser både på og uden for banen i og omkring OB gennem den seneste tid , så det er jo ikke underligt hvis man ser/hører/læser noget man syntes man har set/hørt/læst før
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg har lige set målene igennem igen, og det er jo forfærdeligt at se på. Deres første mål er en fejl af Lund, men der er nok muligheder for at få clearet bolden, hvilket ikke sker, og så ender den lidt tilfældigt foran Dalgaard, der lidt heldigt sender den ind (tror den var gået forbi eller havde taget stolpen, hvis ikke den var blevet rettet af). Det var en personlig fejl, inkonsekvent forsvarsspil og uheld.

                    Deres andet mål - vi er i ubalance, igen igen. Absalonsen har EKSTREMT meget plads (5 m2 næsten!). Absa er venstrekant, og Lund møder oplæggeren, så det er enten Falk eller en CM der skal være opmærksom på Absa. Makrini er ikke opmærksom, så jeg vil næsten mene det er Falks mand. Det er sgu et problem, at man spiller med 2 angribere OG 2 wings, der intet fylder defensivt. Azer fylder heller ikke nok defensivt, så vores 4 backkæde + Makrini skal dække op for næsten hele holdet.

                    Balancen er sgu gal på holdet. Det er jo tydeligt, at vi scorer mange mål og lukker mange ind. Enten skal Emil ofres for en der fylder mere defensivt (Som Greve), eller også skal vi nøjes med én angriber og spille med 3 CM, når vores Centrale midt er så ikke-eksisterende som den var i går.

                    Håber VIRKELIGT, at der kommer mere balance tilbage på holdet med Desler, som vel helt oplagt skal erstatte enten Emil eller Azer.
                    Har også lige set højdepunkterne , og syntes forsvaret ser noget mere passivt ud end jeg fik med fra lægterne i går , og ja den centrale midt var ret tam i går ..

                    Glæder mig i den grad også til gensyn med Desler .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Jeg lagde mærke til, at hele holdet stod ekstremt stærkt i 1. halvleg. Fyldte hele bane og meget kompakte så snart bolden flyttede sig rundt. Svært at se hvordan Sønderjyske skulle spille sig igennem. Ved ikke om holdet smider tøjlerne da De kommer foran.
                      Jeg synes, at det er ret tydeligt at OB er klart bedst i omstillinger. Lige så snart de skal bygge noget op er de simpelthen ikke i stand til det.
                      OB er hamrende gode i kontra - men ikke noget at råbe hurra for, når der skal bygges op.
                      Så lad dog holdet stå som i 1. halvleg og spil på kontra - det vil jeg da hellere se på end at holdet går i opløsning...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                        Jeg lagde mærke til, at hele holdet stod ekstremt stærkt i 1. halvleg. Fyldte hele bane og meget kompakte så snart bolden flyttede sig rundt. Svært at se hvordan Sønderjyske skulle spille sig igennem. Ved ikke om holdet smider tøjlerne da De kommer foran.
                        Jeg synes, at det er ret tydeligt at OB er klart bedst i omstillinger. Lige så snart de skal bygge noget op er de simpelthen ikke i stand til det.
                        OB er hamrende gode i kontra - men ikke noget at råbe hurra for, når der skal bygges op.
                        Så lad dog holdet stå som i 1. halvleg og spil på kontra - det vil jeg da hellere se på end at holdet går i opløsning...
                        Vi er 100% afhængig af Falk når noget skal bygges op nede fra , vores centrale midt er ganske enkelt hverken taktisk , teknisk eller tempo mæssigt gode nok , og Emil er helt væk for tiden . Så er ret enig med dig .

                        Noget andet er at nederlaget også er en bet ift næste hjemmekamp som er mod BIF , det koster nemt tilskuere til næste kamp når der leveres som i lørdags . En sejr i Randers på mandag kan dog skubbe i posetiv retning , men en tur over Lillebælt ... Puha ..
                        Men hey måske de skulle køre over Storebælt og så op og tage Odden - Ebeltoft ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Der er vel heller ingen der kræver, at det er forsvaret der skal starte alle angreb. Jeg forstår ikke det taktiske oplæg med, at forsvarerne skal køre bolden rundt og fremad. Lad dem dog punte en gang i mellem, og så lade midtbanen og angrebet angribe 2. Boldene, og starte angrebene derfra. Og så kan forsvaret koncentrere sig om at det de er bedst til - at forsvare

                          Comment


                            #43
                            jeg må citere BT idag

                            OB - Sønderjyske 1-2

                            Hvornår får Kent Nielsen stabiliseret det forsvar?
                            »Al ære og respekt for Sønderjyske, der slår hårdere end deres vægtklasse byder – for nu at omskrive et Barack Obama-citat til Superligaen. Men jeg undrer mig såre over OB. Man solgte to solide midterforsvarere i transfervinduet, men har efter min vurdering ikke erstatningerne, der kan efterleve Kent Nielsens ønske om at spille sig ud af vanskelighederne. Tag nu Sønderjyskes udligning til 1-1 lørdag aften: Det var et stilstudie i manglende organisation, da man mister bolden i opbygningsfasen og bliver ramt af en kontra, der udløser en scoring. OB har en frygtindgydende offensiv, men man leverer under forventet på grund af forsvaret.«
                            Jacob Staehelin, sportschef, BT

                            ...alle kan se det bortset fra
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af blåoghvide Se indlæg
                              Igår i kampen, holdt jeg mere øje på Emil L, end jeg før har gjort.
                              og jeg kan godt forstå at skulason, ser dum ud mange gange , han for simpelhen ikke dem hjælp han skal have .
                              Fx , lige da SønderjyskE , starter bolden i 2 halvleg, laver skulason frispark fordi han kommer for langt frem, men han kommer kun fra langt frem pga Emil Larsen ikke trækker 2 meter tilbage og header bolden væk? Det var virkelige frusterende og se på.
                              En anden situation, hvor han taber en løbeduel , til en spiller han brude være hurtigt end . Det tager ham 20 sek at rejse fra situation , og lunter han kun tilbage og igen står skula alene med to mand. Også begynder Emil af svinge armene ud til siden og råbe efter de andre hold kæft hvor er det irriterende at se på når han over hovedet ikke yder noget positivt til holdet. I hele kampen, er det bedst han laver et lang sku for 30 meter af. Han første gang berøring er lige så ringe få en serie spiller.. Forstår ikke hvordan han kan få 1 time på banen.

                              håber ikke han er klubben efter januar

                              glæder mig til Delser er klar !!!!!
                              Enig. Men alternativerne til Emil må jo simpelthen være ekstremt ringe pt. siden både Ove og Kent bliver ved med at have ham med. Men nej, jeg er heller ikke imponeret.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                jeg må citere BT idag

                                OB - Sønderjyske 1-2

                                Hvornår får Kent Nielsen stabiliseret det forsvar?
                                »Al ære og respekt for Sønderjyske, der slår hårdere end deres vægtklasse byder – for nu at omskrive et Barack Obama-citat til Superligaen. Men jeg undrer mig såre over OB. Man solgte to solide midterforsvarere i transfervinduet, men har efter min vurdering ikke erstatningerne, der kan efterleve Kent Nielsens ønske om at spille sig ud af vanskelighederne. Tag nu Sønderjyskes udligning til 1-1 lørdag aften: Det var et stilstudie i manglende organisation, da man mister bolden i opbygningsfasen og bliver ramt af en kontra, der udløser en scoring. OB har en frygtindgydende offensiv, men man leverer under forventet på grund af forsvaret.«
                                Jacob Staehelin, sportschef, BT

                                ...alle kan se det bortset fra
                                Han, Kent og desværre også en portion af tilhængere tror stadig, at vi kan ARBEJDE os ud af de problemer, så de giver nok ikke meget for medier, menigmand og mandagstræneres mening, uanset hvor åbenlyst, det kan virke for disse, at forsvaret til stadighed vil trække et hold med én af ligaens bedste offensiver unødvendigt ned.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X