Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fck - ob, u17 & u19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fck - ob, u17 & u19

    Risiko for regn og det er oktober. Men det skal ikke afholde mig fra, at se noget live fodbold, så kl. 13:00 er jeg ved sidelinjen når U17 møder FCK. FCK er tophold i U17-ligaen og iflg. U17's træner Anders Skjoldemose "FCK er uden tvivl det mest komplette hold i U17 Ligaen, og som jeg ser det, er de også store favoritter til at vinde DM" (http://www.ob.dk/artikel/u17-haaber-...raskelsen.aspx). Det er derfor noget af en prøve, vores unge drenge skal ud på.

    I U19-ligaen er FCK ikke ligeså prangende, men det skyldes bl.a. at de i deres første kampe har mødt to af de bedste hold. U19-kampen starter kl. 15.15 (hvilket er lidt røv, når nu man skal skynde sig ind i byen til et TV efterfølgende, så man kan se superliga).

    Som altid har jeg noteret trøjenumre ned fra ob.dk og prøver at matche med spillerne, men som altid ved jeg også, at de bare ikke passer 100%.
    Hvis andre i københavnsområdet skulle få lyster, så foregår det ude ved KB hallen (er jeg ganske overbevist om - det er i hvert fald der, jeg tager hen).

    #2
    Glæder mig allerede

    Comment


      #3
      U17 kampen er igang.
      OB stiller op som følger:
      Oliver Christensen
      Lukas Talbro - Kasper Skræp - Alexander Moberg - Emil Mikkelsen.
      Emil Olsen - Mads Frøkjær - Julius Eskesen - Elias Lamnaouar.
      Philip Stoustrup - Abdallah Al-Badri.

      Comment


        #4
        Et lille kvarter spillet. Det er ikke tydeligt at FCK er tophold, for OB er fint med.
        Ingen store chancer foreløbig, men OB har haft optræk til en kontra eller to.
        God lyd på Oliver Christensen nede bagi. God fight af Talbro, Emil Olsen og Julius Eskesen i særdeleshed. Men de andre er også godt med.

        Comment


          #5
          Frøkjær til 1-0!
          En periode, hvor der har stået FCK på det hele, men det er Philip Stoustrup der får kampens bedste chance. Hans afslutning bliver pareret af keeperen, men returen spilles ud til Al-Badri. Han dribler ind i feltet, lægger på tværs til Mads Frøkjær, der sparker den ind ved nærmeste stolpe.

          Men generelt lige nu er FCK først på næsten alt og det har allerede været snert ved efter scoringen.
          25 minutter spillet.

          Comment


            #6
            Pause og 1-0.
            Bortset fra de første 10 minutter stod der FCK på det hele. Dårlige valg og dårligt udførte afleveringer samtidig med at OBs pres bare blev drejet af.
            Med 5 minutter tilbage, begyndte Eskesen og Frøkjær pludselig igen at komme imellem, og afleveringerne sad som de skulle. Så var drengene med igen.
            Det er koldt, støvregner lidt og der har stået en gruppe teenagedrenge bag mig en stor del af halvlegen. Jeg synes jeg har fortjent en OBsejr eller tre i dag (3 - jeg vælger 3).

            Comment


              #7
              Øv. Tre minutter inde i 2. halvleg og FCK får lov til at spille gennem forsvaret. 1-1.

              Comment


                #8
                Super redning af Oliver Christensen! Helt nede ved foden af stolpen.

                Comment


                  #9
                  2-1. Alexander Moberg bliver for nemt rundet og FCK sparker bolden i nettet
                  Elias Lamnaouar havde en god mulighed for et par minutter siden, men han fik sendt bolden over mål efter indlæg fra Emil Mikkelsen

                  Straffe til FCK begået af Oliver Christensen

                  Comment


                    #10
                    Og 3-1

                    Comment


                      #11
                      Peter Clement er kommet ind i angrebet i stedet for Al-Badri og Aksel Søndergaard er kommet ind på højre midt i stedet for Emil Olsen.
                      20 minutter spillet.

                      Comment


                        #12
                        Hm. 4-1.
                        Frøkjær glider og ligger skadet på midten. Sympatisk er FCKs keeper helt oppe og høre om han er okay.

                        Comment


                          #13
                          Emil Klynge ind i stedet for Philip Stoustrup.
                          Der mangler 10 minutter.

                          Comment


                            #14
                            Indskiftningen har givet en større rokade: Eskesen er gået på top, Talbro på midten og Søndergaard ned på backen.

                            Comment


                              #15
                              U17 slutter med et 4-1 nederlag. Øv.

                              Comment

                              Working...
                              X