Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Vores tre angribere skal ikke flyttes nogen steder. Sælger vi en fløjspiller, så må vi hente en ny fløjspiller, det må være logik for selv Jesper Hansen. Det der med at flytte spillere rundt på positioner, det har OB sjældent fået noget godt ud af, Bashkim er vel det mest frygtelige eksempel der findes.
    Helt enig. Han er dog det dårligste eksempel man kan komme med hvis man prøver at forklare hvorfor en angriber ikke skal spille på kanten

    Men venstre back projektet var om vel endnu mere hjernedødt end Kryger. Hvem var det nu lige der fandt på det??

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Helt enig. Han er dog det dårligste eksempel man kan komme med hvis man prøver at forklare hvorfor en angriber ikke skal spille på kanten

      Men venstre back projektet var om vel endnu mere hjernedødt end Kryger. Hvem var det nu lige der fandt på det??
      Det gjorde Brøndbys nye stolthed.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Vores tre angribere skal ikke flyttes nogen steder. Sælger vi en fløjspiller, så må vi hente en ny fløjspiller, det må være logik for selv Jesper Hansen. Det der med at flytte spillere rundt på positioner, det har OB sjældent fået noget godt ud af, Bashkim er vel det mest frygtelige eksempel der findes.
        Lad os håbe der bliver hentet en ny. Men nu solgte Jesper jo to midtstoppere i sommers - uden at hente en direkte erstatning, så har sgu lidt bange anelser....men han har jo også lov til at lære af sine fejl.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Det gjorde Brøndbys nye stolthed.
          Nemli ja

          Comment


            #35
            Hele ideen med fester eller ak på venstre kant. kom som sådan af at nok både falken og Emil ryger I transferen. Hvis man så forestiller sig der KUN er råd til enten en ny venstre kant eller en ny centerforsvar så stemmer jeg på forsvaren. Det kan godt være ak eller festersen på papiret ville stå som venstre kant. men deres speed alene ville indbyde til den frie rolle Ala falken har idag. Her er festersen vel klart at foretrække da han kreativ er bedre end Ak.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Vores tre angribere skal ikke flyttes nogen steder. Sælger vi en fløjspiller, så må vi hente en ny fløjspiller, det må være logik for selv Jesper Hansen. Det der med at flytte spillere rundt på positioner, det har OB sjældent fået noget godt ud af, Bashkim er vel det mest frygtelige eksempel der findes.
              Også hvis det er Rasmus Falk til højre side, og vi har Mikkel Desler og Lucas Jensen? Jeg kan se problemet i den anden side med Emil; der har vi ingen oplagt erstatning - men det kommer selvfølgelig også an på, om det skal være en venstrefodet spiller, eller om man f.eks. vil prøve en Greve af dér. Og så er der JBL, som lader til at have glasben, og måske Anders Thomsen(??).
              Som jeg ser det, så kan vi ikke erstatte Rasmus Falk; han er en unik spiller på det her niveau. Vi kommer til at spille anderledes, når han ikke er her mere, under alle omstændigheder. Man kan sagtens hente en decideret kantspiller, men så skal det ikke være en erstatning, men en spiller, der har noget andet - f.eks. hurtighed - som vi ikke har nu. I forhold til Emil, så kommer vi til at mangle hans topniveau offensivt; men defensivt kan der tjenes noget ind på at have en venstre kantspiller, der fylder mere i nærkampe og er mere koncentreret og arbejdsom defensivt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Også hvis det er Rasmus Falk til højre side, og vi har Mikkel Desler og Lucas Jensen? Jeg kan se problemet i den anden side med Emil; der har vi ingen oplagt erstatning - men det kommer selvfølgelig også an på, om det skal være en venstrefodet spiller, eller om man f.eks. vil prøve en Greve af dér. Og så er der JBL, som lader til at have glasben, og måske Anders Thomsen(??).
                Som jeg ser det, så kan vi ikke erstatte Rasmus Falk; han er en unik spiller på det her niveau. Vi kommer til at spille anderledes, når han ikke er her mere, under alle omstændigheder. Man kan sagtens hente en decideret kantspiller, men så skal det ikke være en erstatning, men en spiller, der har noget andet - f.eks. hurtighed - som vi ikke har nu. I forhold til Emil, så kommer vi til at mangle hans topniveau offensivt; men defensivt kan der tjenes noget ind på at have en venstre kantspiller, der fylder mere i nærkampe og er mere koncentreret og arbejdsom defensivt.
                Bare inden vi bryder vores hjerner med alt for meget - gårsdagens "prøvespiller" var åbenbart en af vores egne u19-spillere:)

                https://mobile.twitter.com/lassevge

                Comment


                  #38
                  I følge dette billede har ingen sorte spillere på U19 holdet

                  http://www.ob.dk/info/talenthold/u19.aspx

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Bare inden vi bryder vores hjerner med alt for meget - gårsdagens "prøvespiller" var åbenbart en af vores egne u19-spillere:)

                    https://mobile.twitter.com/lassevge
                    Dét "Prøvespiller"-label må jeg tage på min kappe. Jeg tog det for givet fordi de råbte ad ham på engelsk :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      I følge dette billede har ingen sorte spillere på U19 holdet

                      http://www.ob.dk/info/talenthold/u19.aspx
                      Det er vist et gammelt billede. Så vidt jeg kan se er Jacob Rasmussen med på billedet, selvom han nu er i Schalke - eller tager jeg fejl?

                      "Prøvespillerens" navn er Kouassi Dieudonne og spiller på vores U19 - hold, ifølge BTs Lasse Vøge.
                      Last edited by OB er Gud; 13-10-2015, 10:36.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                        Dét "Prøvespiller"-label må jeg tage på min kappe. Jeg tog det for givet fordi de råbte ad ham på engelsk :)
                        Nej, nej, det er helt o.k.. Vi er taknemmelig for hver krumme at spekulere om her i forumet. ... :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Dét "Prøvespiller"-label må jeg tage på min kappe. Jeg tog det for givet fordi de råbte ad ham på engelsk :)
                          Hans kaldenavn er Yao, men hedder også Kouassi Dieudonne.

                          Jeg fandt en YouTube-video med en der hedder Yao Kouassi Dieudonne. Ham i videoen er wing og passer godt med alderen ift u19.

                          Da videoen blev optaget spillede han for et akademi - vidst nok i Qatar så vidt jeg kan finde ud.

                          Så hvis han er kommet til Danmark for nylig, passer det jo fint med, at de andre talte engelsk til ham.

                          Link til video (PS: Det er ikke alverden man kan se i videoen):

                          http://m.youtube.com/watch?v=cgJRgQCd_Qw

                          Så to minutters træning i dag. Tror han var med igen i dag. Havde et hurtigt fodskift, men kan ellers ikke vurdere andet.

                          Nogen der ved om ham i videoen er vores u19-spiller? Nogen der ved mere om ham?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Også hvis det er Rasmus Falk til højre side, og vi har Mikkel Desler og Lucas Jensen? Jeg kan se problemet i den anden side med Emil; der har vi ingen oplagt erstatning - men det kommer selvfølgelig også an på, om det skal være en venstrefodet spiller, eller om man f.eks. vil prøve en Greve af dér. Og så er der JBL, som lader til at have glasben, og måske Anders Thomsen(??).
                            Som jeg ser det, så kan vi ikke erstatte Rasmus Falk; han er en unik spiller på det her niveau. Vi kommer til at spille anderledes, når han ikke er her mere, under alle omstændigheder. Man kan sagtens hente en decideret kantspiller, men så skal det ikke være en erstatning, men en spiller, der har noget andet - f.eks. hurtighed - som vi ikke har nu. I forhold til Emil, så kommer vi til at mangle hans topniveau offensivt; men defensivt kan der tjenes noget ind på at have en venstre kantspiller, der fylder mere i nærkampe og er mere koncentreret og arbejdsom defensivt.
                            Jeg ved godt, vi ikke kan finde en 1-1 Falk-erstatning. Når Emil og Falk ryger, så har vi stadig Dessler og Greve og måske Lucas som du siger, men vi skal ha' to til hver side, om Greve er bedst i højre eller venstre side, må Kent vurdere, bare vi ender med to til hver side. Jeg har selv mistet min tro på Anders Thomsen, og JBL kæmper i mod en forbandelse, det er heller ikke nemt. Måske Jonas Borring vender hjem på en fri transfer til sommer

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Også hvis det er Rasmus Falk til højre side, og vi har Mikkel Desler og Lucas Jensen? Jeg kan se problemet i den anden side med Emil; der har vi ingen oplagt erstatning - men det kommer selvfølgelig også an på, om det skal være en venstrefodet spiller, eller om man f.eks. vil prøve en Greve af dér. Og så er der JBL, som lader til at have glasben, og måske Anders Thomsen(??).
                              Som jeg ser det, så kan vi ikke erstatte Rasmus Falk; han er en unik spiller på det her niveau. Vi kommer til at spille anderledes, når han ikke er her mere, under alle omstændigheder. Man kan sagtens hente en decideret kantspiller, men så skal det ikke være en erstatning, men en spiller, der har noget andet - f.eks. hurtighed - som vi ikke har nu. I forhold til Emil, så kommer vi til at mangle hans topniveau offensivt; men defensivt kan der tjenes noget ind på at have en venstre kantspiller, der fylder mere i nærkampe og er mere koncentreret og arbejdsom defensivt.
                              Falk er unik men at han ikke kan erstattes direkte er måske ikke dårligt. I lang tid har spillet gået på at vi losser den op til ham og så venter på hvad der sker.
                              Uden Falk kan spillet måske blive bredt mere ud og blive en bedre holdindsats ... Ikke så nemt at dæmme ned for ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Falk er unik men at han ikke kan erstattes direkte er måske ikke dårligt. I lang tid har spillet gået på at vi losser den op til ham og så venter på hvad der sker.
                                Uden Falk kan spillet måske blive bredt mere ud og blive en bedre holdindsats ... Ikke så nemt at dæmme ned for ..
                                Enig; derfor mener jeg heller ikke automatisk holdet bliver dårligere uden Falk. Også enig i, at det kreative offensivt er blevet meget afhængigt af ham; derfor kan det tage noget tid at vænne sig til at undvære ham - men håber at andre spillere vil tage ansvar og være med til skabe spillet. Jeg har det med Falk sådan, at vi skal nyde ham og hans spil, mens vi har ham; når han en dag forlader os, så bliver spillet anderledes, for han er en afgørende spiller på vores hold.

                                Comment

                                Working...
                                X