Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    der er en mørkglødet spiller med til træning idag. Han taler engelsk og florerer umiddelbart på venstre kant. Nogen idé om hvem han er?
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Så vidt jeg kan høre hedder han Djao
    Fantastisk at du har et svar til din egen spørgsmål; -)
    Kan du spørge dig nok mere om ham? ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Fantastisk at du har et svar til din egen spørgsmål; -)
      Kan du spørge dig nok mere om ham? ;-)
      Hehe. Mon ikke OB melder hans korrekte navn ud senere.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        Hehe. Mon ikke OB melder hans korrekte navn ud senere.
        Det ville være fint, forumet er så livlig som en død hund. Vi har brug for foder...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det ville være fint, forumet er så livlig som en død hund. Vi har brug for foder...
          Ellers skal jeg nok komme med lidt beretninger senere

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det ville være fint, forumet er så livlig som en død hund. Vi har brug for foder...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
              Ellers skal jeg nok komme med lidt beretninger senere
              Min taknemmelighed ville forfølge dig et liv lang...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                Så vidt jeg kan høre hedder han Djao
                var det ikke Raheem Sterlings kaldenavn på scouser-engelsk 😇😄
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  var det ikke Raheem Sterlings kaldenavn på scouser-engelsk 😇😄
                  Det ville være JHs største coup. Men der var også en portugisiske fodboldspiller med navnet Djao, født 1958, så jeg vil vente nok lidt med at klappe... ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Just kidding 😜
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      At sætte vores topscorer ud på en venstrekant ville være tåbeligt. Troels Bech tåbeligt

                      Så det jo heldigt at jeg havde skrevet fester eller ak. Så fester og Zohore på top. Ak venstre. Desler højre

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        At sætte vores topscorer ud på en venstrekant ville være tåbeligt. Troels Bech tåbeligt

                        Så det jo heldigt at jeg havde skrevet fester eller ak. Så fester og Zohore på top. Ak venstre. Desler højre
                        jeg ser slet ikke AK som kantspiller, men hvis det endelig skulle være en af de 3 potentielle topscoretyper vi har, vil jeg mene at Fester er den mest oplagte mulighed...men det vil være "Troels Bech tåbeligt"
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                          At sætte vores topscorer ud på en venstrekant ville være tåbeligt. Troels Bech tåbeligt

                          Så det jo heldigt at jeg havde skrevet fester eller ak. Så fester og Zohore på top. Ak venstre. Desler højre
                          Same same. Både AK og Fester ville være en fejl at plante som kantspiller..
                          Som jeg ser det er vi i en perfekt situation pt med 3 stærke angribere der skal slås for deres plads samt et talent (Greve)... Der er også plads til en skade uden at hele vores verden bryder sammen...
                          Nej der skal findes en ny venstrekant for den kan vi ikke selv erstatte i truppen. Alt andet ville være Troels Bech tåbeligt...
                          Om Desler så vil kunne spille den når han er klar er en ting. Det må træneren afgøre. Men med 3 stærkere angribere smider man nok ikke Falk i angrebet igen lige med det samme og gør plads til Desler på HK

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Same same. Både AK og Fester ville være en fejl at plante som kantspiller..
                            Som jeg ser det er vi i en perfekt situation pt med 3 stærke angribere der skal slås for deres plads samt et talent (Greve)... Der er også plads til en skade uden at hele vores verden bryder sammen...
                            Nej der skal findes en ny venstrekant for den kan vi ikke selv erstatte i truppen. Alt andet ville være Troels Bech tåbeligt...
                            Om Desler så vil kunne spille den når han er klar er en ting. Det må træneren afgøre. Men med 3 stærkere angribere smider man nok ikke Falk i angrebet igen lige med det samme og gør plads til Desler på HK
                            Fester har nu spillet mange kampe som offensiv midt og kantspiller for FCV. Men AK ville absolut være en fejl. Fester ville være en absolut nødløsning.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Fester har nu spillet mange kampe som offensiv midt og kantspiller for FCV. Men AK ville absolut være en fejl. Fester ville være en absolut nødløsning.
                              Muligt man har det. Men han er stadig den farligste angriber vi har. Sådan en sætter man bare ikke på kanten. No matter what

                              Comment


                                #30
                                Vores tre angribere skal ikke flyttes nogen steder. Sælger vi en fløjspiller, så må vi hente en ny fløjspiller, det må være logik for selv Jesper Hansen. Det der med at flytte spillere rundt på positioner, det har OB sjældent fået noget godt ud af, Bashkim er vel det mest frygtelige eksempel der findes.

                                Comment

                                Working...
                                X