Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1/3 af sæsonen = Status

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Selv et surt løg har mange flere lag, end man regner med...

    MvH ChrisOB

    Men selvom man fjerner et lag holder man ikke op med at tude. 😂

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      Selv et surt løg har mange flere lag, end man regner med...

      MvH ChrisOB

      Men selvom man fjerner et lag holder man ikke op med at tude. 😂
      Godt indlæg, med en skarp pointe. Det bedste indlæg du nogensinde kommer til at skrive, endda med kun ét manglende komma. Tillykke. Det måtte jo ske.

      MvH
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Godt indlæg, med en skarp pointe. Det bedste indlæg du nogensinde kommer til at skrive, endda med kun ét manglende komma. Tillykke. Det måtte jo ske.

        MvH
        Meget surt

        Comment


          #34
          👍Den får lige nogle,,,,,,,,,,,,de skal jo ikke mangle i denne så perfekte verden.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Den får lige nogle,,,,,,,,,,,,de skal jo ikke mangle i denne så perfekte verden.
            Sikker på det er nok? Du har 61 indlæg; det er vel 2 manglende kommaer per indlæg, (61X2 = 122)... Kan vi stoppe med at være bitre på hinanden nu?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              Er på ingen måde bitter på dig. Jeg er bare typen der mener kritik skal være konstruktiv. Ellers er det bare kritik for kritikkens skyld. Her er vi 2 forskellige typer sådan er det bare. 😎

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Sikker på det er nok? Du har 61 indlæg; det er vel 2 manglende kommaer per indlæg, (61X2 = 122)... Kan vi stoppe med at være bitre på hinanden nu?

                MvH ChrisOB
                Jeg har godt nok ikke haft grammatik i små 10 år, men jeg er nu ret sikker på at der er kommet nye kommaregler, der unødvendiggør alle de kommaer. Man KAN sætte mange kommaer, men grammatisk er det ikke påkrævet.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Er på ingen måde bitter på dig. Jeg er bare typen der mener kritik skal være konstruktiv. Ellers er det bare kritik for kritikkens skyld. Her er vi 2 forskellige typer sådan er det bare. 😎
                  Har du fundet ud af meningen med fyringen af TB, og om vi har rykket os siden da..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Er på ingen måde bitter på dig. Jeg er bare typen der mener kritik skal være konstruktiv. Ellers er det bare kritik for kritikkens skyld. Her er vi 2 forskellige typer sådan er det bare. 
                    ja da - som dine indlæg tydeligt beviser;

                    "Men selvom man fjerner et lag holder man ikke op med at tude"

                    Er vi ikke mere ude i provokation for provokationens skyld?

                    Comment


                      #40
                      Uha - det er agurketid!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Uha - det er agurketid!
                        Indeed!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Uha - det er agurketid!
                          jeg har begyndende abstinenser 😱😳
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Har du fundet ud af meningen med fyringen af TB, og om vi har rykket os siden da..?

                            Tror ikke der var den store mening med det. Han har sagt Hvordan han ville have det. De kloge har ment noget andet. Jeg var personligt af den opfattelse at TB var den rigtige. Vi har ikke rykket os men det vil ske grundet vores offensive forstærkninger.

                            ja da - som dine indlæg tydeligt beviser;

                            "Men selvom man fjerner et lag holder man ikke op med at tude"

                            Er vi ikke mere ude i provokation for provokationens skyld?

                            Selvom man fjerner en træner holder man ikke op med at lide.

                            Igen jeg er/var stor fan af TB og har altid elsket hans retorik. Han har også tit været emnet i agurketiden.

                            Comment


                              #44
                              Så altså ikke noget konstruktivt, bare snak... fair nok, det var bare lige det jeg skulle have på plads...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg har begyndende abstinenser 😱😳
                                de landsholds pauser er dræbere - og der er alt for mange af dem.....der kommer en til om en lille måned - nu med play off kampe....

                                Comment

                                Working...
                                X