Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Vakler mellem Festersen, Falk, Lund og Makrini ... puuuh det er svært, men det er jo dejligt med den slags "problemer"

    Nå, det bliver Festersen. 3 kasser er trods alt umuligt at komme udenom. Og hvor bliver man bare mere og mere glad for de spillere, vi på det seneste har hentet i Vestsjælland
    Jeg giver også min til Festersen, men var sgu fristet til bare at give den til hele holdet. Hvor er det forfriskende, at de giver sådan en sur, gnaven tosse som undertegnede lidt svar på tiltale og i 75 minutter levere så megen disciplin, fight, effektivitet og fremragende direkte spil som de gjorde. Vestsjælland-enklaven og El Makrini i forfronten!

    El Makrini er tæt på at kunne kalde sig vores vigtigste spiller - for han hiver sgu resten med sig. Og Oliver Lund må tage prisen som årets positive overraskelse.

    Men hvor er det en smule ærgeligt, at vi ikke skal spille næste weekend. Denne slags positive energier har bedst af at blive fuldt op med det samme. I en Superliga, hvor man indenfor godt en måned kan blive rykket rundt med 1-5 og så gøre det samme på udebane imod et hold, der kom til kampen med 3 clean sheets i træk plus en nylig sejr i Herning, så skal man sgu udnytte momentum og udbygg!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg giver også min til Festersen, men var sgu fristet til bare at give den til hele holdet. Hvor er det forfriskende, at de giver sådan en sur, gnaven tosse som undertegnede lidt svar på tiltale og i 75 minutter levere så megen disciplin, fight, effektivitet og fremragende direkte spil som de gjorde. Vestsjælland-enklaven og El Makrini i forfronten!

      El Makrini er tæt på at kunne kalde sig vores vigtigste spiller - for han hiver sgu resten med sig. Og Oliver Lund må tage prisen som årets positive overraskelse.

      Men hvor er det en smule ærgeligt, at vi ikke skal spille næste weekend. Denne slags positive energier har bedst af at blive fuldt op med det samme. I en Superliga, hvor man indenfor godt en måned kan blive rykket rundt med 1-5 og så gøre det samme på udebane imod et hold, der kom til kampen med 3 clean sheets i træk plus en nylig sejr i Herning, så skal man sgu udnytte momentum og udbygg!

      MvH ChrisOB
      Ja det er virkelig værdifulde folk, vi har fået derovre fra. Dejligt hvis vestsjælland kan blive en del af vores "opland", med FCV´s kollaps er OB jo faktisk nærmeste "store" klub.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg giver også min til Festersen, men var sgu fristet til bare at give den til hele holdet. Hvor er det forfriskende, at de giver sådan en sur, gnaven tosse som undertegnede lidt svar på tiltale og i 75 minutter levere så megen disciplin, fight, effektivitet og fremragende direkte spil som de gjorde. Vestsjælland-enklaven og El Makrini i forfronten!

        El Makrini er tæt på at kunne kalde sig vores vigtigste spiller - for han hiver sgu resten med sig. Og Oliver Lund må tage prisen som årets positive overraskelse.

        Men hvor er det en smule ærgeligt, at vi ikke skal spille næste weekend. Denne slags positive energier har bedst af at blive fuldt op med det samme. I en Superliga, hvor man indenfor godt en måned kan blive rykket rundt med 1-5 og så gøre det samme på udebane imod et hold, der kom til kampen med 3 clean sheets i træk plus en nylig sejr i Herning, så skal man sgu udnytte momentum og udbygg!

        MvH ChrisOB
        hele holdet inkl. trænerteam fortjener en mom-stemme...og ja Oliver Lund overrasker særdeles positivt. Det er et fu*king godt stykke scouting arbejde af vores sports"amatør".
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hele holdet inkl. trænerteam fortjener en mom-stemme...og ja Oliver Lund overrasker særdeles positivt. Det er et fu*king godt stykke scouting arbejde af vores sports"amatør".
          Er det nu jeg skal skrive "Selv en blind høne kan..."? ;-)

          Hvis man nu hentede sådanne spillere oftere i stedet for....

          ...så ville vores "amatør" da være mere...

          ...men lad os bare fokusere på sæsonens bedste kamp, og hvor fedt det er at have gode angribere! Right? :-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Er det nu jeg skal skrive "Selv en blind høne kan..."? ;-)

            Hvis man nu hentede sådanne spillere oftere i stedet for....

            ...så ville vores "amatør" da være mere...

            ...men lad os bare fokusere på sæsonens bedste kamp, og hvor fedt det er at have gode angribere! Right? :-)

            MvH ChrisOB
            det styrer du helt selv men jeg synes ikke det er god idé. Det er nemmere sagt end gjort....og ja, lad os endelig nyde weekenden og den glædelige sejr uden at dryppe malurt i bægeret....det er fedt at have topscore typer på holdet
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aarlige-sider/
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det styrer du helt selv men jeg synes ikke det er god idé. Det er nemmere sagt end gjort....og ja, lad os endelig nyde weekenden og den glædelige sejr uden at dryppe malurt i bægeret....det er fedt at have topscore typer på holdet
                Jeg nyder det skam også. Og glæder mig til mandag, hvor jeg vil sporte min OB trøje på arbejdet som et slags "fuck jer, jeg er stadig stolt" badge overfor de elementer blandt mine kollegaer, der har kørt kniven ekstra meget rundt den sidste måneds tid. Om end det så kun er for én dag.

                :-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg nyder det skam også. Og glæder mig til mandag, hvor jeg vil sporte min OB trøje på arbejdet som et slags "fuck jer, jeg er stadig stolt" badge overfor de elementer blandt mine kollegaer, der har kørt kniven ekstra meget rundt den sidste måneds tid. Om end det så kun er for én dag.

                  :-)

                  MvH ChrisOB
                  på mandag jobber jeg selv i Herlev og jeg ifører mig min bedste OB cap og glæder mig til Køwenhavner håndværkerne med sejre over BIF, FCK og FCN
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Den kan set fra stadion kun gå til Oliver Lund eller El Makrini. Fuck, hvor kom Makronen i vejen for meget. Vores egen lille hollandske Makelele. Ligger og bryder spillet og laver de trælse løb, og de vigtige tacklinger konstant.

                    Lund spillede også virkeligt godt. Det ene god indgreb efter det andet, og oplægget til Zohores mål var spitzenklasse.

                    Jeg tror sgu jeg deler den mellem de to.
                    Jeg giver den også til Makrini. Ikke at det betyder noget i forhold til hvor god man er, så bemærkede jeg at han havde løbet 12,7 da han blev skiftet ud... nærmeste mand på listen (Azer) havde løbet 11,7. En hel fucking kilometer mere end nærmeste konkurrent, som i øvrigt OGSÅ var OB'er. Det vidner om commitment og villighed til at give sig.

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg giver den også til Makrini. Ikke at det betyder noget i forhold til hvor god man er, så bemærkede jeg at han havde løbet 12,7 da han blev skiftet ud... nærmeste mand på listen (Azer) havde løbet 11,7. En hel fucking kilometer mere end nærmeste konkurrent, som i øvrigt OGSÅ var OB'er. Det vidner om commitment og villighed til at give sig.

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg er helt tosset med Makrini! Det er den slags spillere, vi skal have flere af. Evner og commitment!

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg giver den også til Makrini. Ikke at det betyder noget i forhold til hvor god man er, så bemærkede jeg at han havde løbet 12,7 da han blev skiftet ud... nærmeste mand på listen (Azer) havde løbet 11,7. En hel fucking kilometer mere end nærmeste konkurrent, som i øvrigt OGSÅ var OB'er. Det vidner om commitment og villighed til at give sig.

                        Mvh

                        MaxHH
                        det vidner også om at OB holdet og Mikkel Marker har lavet et solidt stykke arbejde som på ingen måde er ringere end de øvrige klubbers. Simon Hollywell skal føre det gode arbejde videre
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg er helt tosset med Makrini! Det er den slags spillere, vi skal have flere af. Evner og commitment!

                          MvH ChrisOB
                          Nu så jeg desværre ikke kampen, men Makrini er ved at vise sig som den 6'er vi har manglet i rigtig mange år. Og aprospos commitment og , så går der jo ikke længe før, at Desler er tilbage, og så er det nok n tur på bænken til Emil Larsen.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Nu så jeg desværre ikke kampen, men Makrini er ved at vise sig som den 6'er vi har manglet i rigtig mange år. Og aprospos commitment og , så går der jo ikke længe før, at Desler er tilbage, og så er det nok n tur på bænken til Emil Larsen.
                            Glæder mig til Desler er tilbage , men håber han kommer ind centralt sammen med Makrini
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Nu så jeg desværre ikke kampen, men Makrini er ved at vise sig som den 6'er vi har manglet i rigtig mange år. Og aprospos commitment og , så går der jo ikke længe før, at Desler er tilbage, og så er det nok n tur på bænken til Emil Larsen.
                              Han har i hvert fald vist potentiale til at blive en rigtig midtbanestyrmand; men jeg synes faktisk hans commitment og evnen til at rejse sig op igen efter at ha fået et fur, er endnu vigtigere i forhold til at hive andre med; lige at løbe de ekstra meter for en mand, der løber de ekstra meter for dem. Det er jo helt tydeligt, at når El Makrini lige kommer i vejen for modstandernes forsøg på at spille i mellemrummet, så de kan komme med front mod vores, stadigt, vaklende forsvar, så vækker det lidt holdkammeraterne, så vi ikke bare står passivt og kigger på, som nok var det allerværste ved præstationerne i de senere udekampe.

                              Ledertyperne. Folk der udstråler, at det her vil jeg fandme, og I andre har bare at følge trop. Det lærer man en hel del mere af end at indkassere det ene mål efter det andet, og så se magtesløsheden i ansigterne på folk.

                              Igen, hvor er det altså bare ærgeligt, at vi ikke skal i kamp igen før om 14 dage. Det er sgu nu, vi skal følge op. Man kan selvfølgelig have en rigtig god tid med træning i 14 dage (minus de spillere, der skal med landsholdene), men ligesom man gerne vil spille kamp hurtigt for at ryste en skuffelse af sig, så vil man da også gerne spille hurtigt efter en succés og så forsøge at bygge en bølge op; hvor forsvaret får ordentlig beskyttelse, så de ikke behøves at blive ramt af panik, hver gang en modstander formaster sig at bevæge sig ned i vores zone. Når man bliver ramt af panik ryger overblikket, og så står man sgu hovedløst og kigger bold i stedet for at dække op.

                              Jeg vil stadig mene, vi har den helt forkerte anfører; den rigtige anfører bør være spillere som El Makrini, der både evner at spille fodbold og sætte tacklinger ind, der gør ondt på modstanderne.

                              Han gør holdet bedre; er det ikke den slags spillere vi skal samle på, i stedet for grå eksistenser?

                              Vi har jo et fantastisk angreb. Hvorfor ikke få den fulde pakke - i flere kampe ad gangen? El Makrini for prez.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Glæder mig til Desler er tilbage , men håber han kommer ind centralt sammen med Makrini
                                det kan sagtens ske, men han har jo også et fantastisk drive med bolden på hk. og måske han endnu er lidt for ung til at spille en central midtbane hvor det hele sker omkring ham fra begge sider...men det er måske forsøget værd i en "mellemsæson"
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X