Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 1-5. 2. okt. 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man kan vel kun opfordre til at folk skal have et lidt større filter så de bedre kan ignorere det negative , evt springe let igennem trådene især efter nederlag hvor vores mangler bliver udstillet . Og så syntes jeg så ikke tonen har været grim og at selvom der har været meget negativt ift direktør/træner/spillere/indkøb så er det meste bakket op at argumenter for de forskellige meninger . Vi har som klub været meget igennem og sejlet rundt i 4-5 år og i bedste fald blot trådt vande og lyttet til lettere misvisende meldinger så tror ikke det er så underligt at frustrationen i den grad er kommet ud i lys lue , især i denne sæson hvor forventningen til at nu vendte det var stor . En enkelt god cfér og den rette keeper på plads fra start så tror jeg der ville have været meget langt mellem kritikken , også selvom der uundgåeligt ville være bump på vejen .
    Tonen er sådan set ikke problemet, mere den ensidige fokus på at få alt vendt til noget negativt.. hvilket, som nævnt i denne tråd, OGSÅ er pga stikpiller fra folk der befinder sig på den anden fløj.

    Og ja, man KUNNE bede folk om at ignorere det negative... ligesom man kunne bede folk om at ignorere det positive. Men det er bare ikke rigtigt sådan mennesker fungerer. Hvis man kører træt i den slags, så bliver man væk. Jeg har også måtte tage pauser herinde fra, fordi jeg fik spat af at samtlige tråde skulle gøres grå og sure...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Tonen er sådan set ikke problemet, mere den ensidige fokus på at få alt vendt til noget negativt.. hvilket, som nævnt i denne tråd, OGSÅ er pga stikpiller fra folk der befinder sig på den anden fløj.

      Og ja, man KUNNE bede folk om at ignorere det negative... ligesom man kunne bede folk om at ignorere det positive. Men det er bare ikke rigtigt sådan mennesker fungerer. Hvis man kører træt i den slags, så bliver man væk. Jeg har også måtte tage pauser herinde fra, fordi jeg fik spat af at samtlige tråde skulle gøres grå og sure...

      Mvh

      MaxHH
      Helt enig. Har samme oplevelse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Tipsbladets karakter til OB 1/3 inde i sæsonen :

        OB
        Plusser: Når OB er bedst, er det et svært at hold at spille mod, og sejre over Brøndby, FC København og FC Nordsjælland er fornemme skalpe. Offensiven er meget giftig, og OB fremstår på gode dage som et potenielt tophold.

        Minusser: Bundniveauet er utrolig lavt, og den defensive skrøbelighed er udtalt. For mange store nederlag trækker ned, og man undres fortsat over, at OB ikke forstærkede sig i forsvarskæden i sommer. Desuden bemærkelsesværdigt, at OB har benyttet fire målmænd indtil videre. Der skulle have været styr på posten noget før.

        Karakter: 4
        En middelkarakter til et midterhold, men pilen peger opad efter 5-1-triumfen i Farum. Tæt på et 7-tal.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Pudsigt nok er minusserne lige nøjagtigt de samme som kritikkerne herinde har været fremme med "brok" over .

        syntes de rammer hovedet på sømmet ganske godt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Tonen er sådan set ikke problemet, mere den ensidige fokus på at få alt vendt til noget negativt.. hvilket, som nævnt i denne tråd, OGSÅ er pga stikpiller fra folk der befinder sig på den anden fløj.

          Og ja, man KUNNE bede folk om at ignorere det negative... ligesom man kunne bede folk om at ignorere det positive. Men det er bare ikke rigtigt sådan mennesker fungerer. Hvis man kører træt i den slags, så bliver man væk. Jeg har også måtte tage pauser herinde fra, fordi jeg fik spat af at samtlige tråde skulle gøres grå og sure...

          Mvh

          MaxHH
          nej at henstille til folk at ignorere hhv. positive og negative indlæg går vel også imod hele ideen med et deabt forum. Vi har forskellige syn på sagerne og diskutere dem så.

          For mig at se er det store problem når en debat spinner ud af kontrol - så det går fra at handle om holdet - er det godt nok eller ej, til at handle om folks ret til at have en negativ/positiv holdning. Det er nok mest den slags der "dræber" det lidt for mig.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nej at henstille til folk at ignorere hhv. positive og negative indlæg går vel også imod hele ideen med et deabt forum. Vi har forskellige syn på sagerne og diskutere dem så.

            For mig at se er det store problem når en debat spinner ud af kontrol - så det går fra at handle om holdet - er det godt nok eller ej, til at handle om folks ret til at have en negativ/positiv holdning. Det er nok mest den slags der "dræber" det lidt for mig.....
            Ret enig med dig .
            Med ignorere mener jeg at man ignorer det som falder så meget ud fra ens eget synspunkt at man er ved at stejle.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ret enig med dig .
              Med ignorere mener jeg at man ignorer det som falder så meget ud fra ens eget synspunkt at man er ved at stejle.
              altså at man skal lade være med at lade sig provokere.....ja - det er desværre lettere sagt end gjort ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                altså at man skal lade være med at lade sig provokere.....ja - det er desværre lettere sagt end gjort ;)
                What a wonderfull world it would be... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment

                Working...
                X