Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvor er det i grunden sørgeligt, at det dér vitterligt ER den stærkeste opstilling...

    MvH ChrisOB
    yup - og selv med desler - der bestemt bliver go at få tilbage.....så ændre det jo ikke på vores største problem....

    Comment


      #32
      Zohore

      Falk Makrini Azer Greve

      Diarra

      Skula Nielsen Jonasson Lund

      Koval

      Det er sgu et skidt hold, men sådan ville jeg stille op til denne kamp, med det materiale OB har.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Synes godt man kan diskutere den.

        Især omkring Emil. Jeg ville ikke starte med ham. Han leverer bare ikke nok. Ville give den til Greve i stedet. Han mangler måske at vise, at han helt har teknikken til at være med, men han kompenserer i det mindste med noget aggressivitet og returløb.
        Helt enig ang. Emil. Når vi ikke har bolden (hvilket er en temmelig stor del af tiden) spiller vi groft sagt en mand i undertal. Han bidrager som regel ikke med en skid defensivt. Han tager blot nogle alibiløb, og viser gang på gang at han hverken kan eller vil forsvare. Jeg mener at hans defensive mangler langt overstiger han offensive forcer, hvorfor jeg ville starte med Greve eller Lucas i stedet.
        Desuden har jeg en fornemmelse af, at Emil har en enormt dårlig indflydelse på holdets moral. I vores nuværende forfatning, skal vi bruge spillere der ofrer sig for holdet og viser at de vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Helt enig ang. Emil. Når vi ikke har bolden (hvilket er en temmelig stor del af tiden) spiller vi groft sagt en mand i undertal. Han bidrager som regel ikke med en skid defensivt. Han tager blot nogle alibiløb, og viser gang på gang at han hverken kan eller vil forsvare. Jeg mener at hans defensive mangler langt overstiger han offensive forcer, hvorfor jeg ville starte med Greve eller Lucas i stedet.
          Desuden har jeg en fornemmelse af, at Emil har en enormt dårlig indflydelse på holdets moral. I vores nuværende forfatning, skal vi bruge spillere der ofrer sig for holdet og viser at de vil.
          Det kan du så gange med 2 og så putte Azer's navn på den anden halvdel . Azer's bidrag defensivt er at være mest mulig passiv og stå så lidt i vejen som muligt for modstanderen .
          Lige som jeg er træt af at se Emil underpræsterer så er jeg også træt af at se Azer , hvilket er som at se et lysbillede show af f.eks Jakob Poulsen ( indtil afleverings sekvensen hvor JP skiller sig godt af med den modsat Azer )
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
            Helt enig ang. Emil. Når vi ikke har bolden (hvilket er en temmelig stor del af tiden) spiller vi groft sagt en mand i undertal. Han bidrager som regel ikke med en skid defensivt. Han tager blot nogle alibiløb, og viser gang på gang at han hverken kan eller vil forsvare. Jeg mener at hans defensive mangler langt overstiger han offensive forcer, hvorfor jeg ville starte med Greve eller Lucas i stedet.
            Desuden har jeg en fornemmelse af, at Emil har en enormt dårlig indflydelse på holdets moral. I vores nuværende forfatning, skal vi bruge spillere der ofrer sig for holdet og viser at de vil.
            Jeg er helt enig i, at Emil nok er vores defensivt svageste spiller, men jeg synes indimellem han bliver gjort dårligere indsatsmæssigt end berettiget.
            Jeg ser ofte Emil prøve og han tager altså mange tilbageløb. At det ofte ikke er effektivt bestrider jeg ikke, men jeg ser det mere som mangel på defensivt talent end mangel på indsats.
            Sidste sæson postede Daniel Høegh et billede på Twitter af et blodigt knæ efter et møde med Brøndbys skodbane. Mange gik ud fra, at det var Daniels, men reelt var det Emil, der blødte efter en perfekt glidende tackling fra ham, stoppede en Brøndbykontra.

            Mht. indflydelse, så lagde jeg mærke til, at første mand hen til både Falk og Diarra ved skader, var Emil. Jeg påstår at han har en positiv indflydelse på sammenholdet (ren påstand fra min side), og er generelt vellidt.

            Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Jeg er helt enig i, at Emil nok er vores defensivt svageste spiller, men jeg synes indimellem han bliver gjort dårligere indsatsmæssigt end berettiget.
              Jeg ser ofte Emil prøve og han tager altså mange tilbageløb. At det ofte ikke er effektivt bestrider jeg ikke, men jeg ser det mere som mangel på defensivt talent end mangel på indsats.
              Sidste sæson postede Daniel Høegh et billede på Twitter af et blodigt knæ efter et møde med Brøndbys skodbane. Mange gik ud fra, at det var Daniels, men reelt var det Emil, der blødte efter en perfekt glidende tackling fra ham, stoppede en Brøndbykontra.

              Mht. indflydelse, så lagde jeg mærke til, at første mand hen til både Falk og Diarra ved skader, var Emil. Jeg påstår at han har en positiv indflydelse på sammenholdet (ren påstand fra min side), og er generelt vellidt.

              Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt
              Du kan meget nemt have en god pointe i det . Men tror så hans attitude er lidt imod ham så mange får et indtryk af ugidelighed frem for manglende evner .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Du kan meget nemt have en god pointe i det . Men tror så hans attitude er lidt imod ham så mange får et indtryk af ugidelighed frem for manglende evner .
                Helt enig. Og jeg tror også det bliver værre når det går skidt. Så bliver det for alvor udstillet - og Emil slår nok også mere op i banen.

                Comment


                  #38
                  Nogen der ved om MC kluud i kbh viser kampen?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Jeg er helt enig i, at Emil nok er vores defensivt svageste spiller, men jeg synes indimellem han bliver gjort dårligere indsatsmæssigt end berettiget.
                    Jeg ser ofte Emil prøve og han tager altså mange tilbageløb. At det ofte ikke er effektivt bestrider jeg ikke, men jeg ser det mere som mangel på defensivt talent end mangel på indsats.
                    Sidste sæson postede Daniel Høegh et billede på Twitter af et blodigt knæ efter et møde med Brøndbys skodbane. Mange gik ud fra, at det var Daniels, men reelt var det Emil, der blødte efter en perfekt glidende tackling fra ham, stoppede en Brøndbykontra.

                    Mht. indflydelse, så lagde jeg mærke til, at første mand hen til både Falk og Diarra ved skader, var Emil. Jeg påstår at han har en positiv indflydelse på sammenholdet (ren påstand fra min side), og er generelt vellidt.

                    Igen: Defensivt er han bestemt ikke god, men jeg ser det ikke primært være pga. at han ikke forsøger. Han er bare ikke god den vej. Og det kan man så godt diskutere om vi som hold har råd til lige pt
                    Enig langt hen ad vejen, men det var meget tydeligt i specielt Esbjergkampen, hvor Stenderup pillede ham fra hinanden at han mistede gejsten og simpelthen ikke løb de meter han skulle. Han blev helt fortjent flået ud i pausen efter Esbjerg bare havde vadet igennem i venstresiden, hvor de klogeligt skød backen op og dermed var 2 mod Ari stort set hver gang de skød frem. Den slags kampe har Emil bare ind i mellem og når han så ikke rigtig skaber det store fremad banen, så kan man godt så tvivl om hans berettigelse på holdet. Min holdning er i hvert fald soleklar. Når Desler er i omdrejninger igen, så tager han højrekant og Falk rykkes over i venstre. Lige nu er der ikke fpr alvor en kvalificeret afløser til Emil, så derfor sidder jeg bare i mit stille sind og håber han ikke rammer en af esbjergkampene og i stedet finder niveauet fra hans efterår 13

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                      Nogen der ved om MC kluud i kbh viser kampen?
                      Den bliver vist i Farum ... live endda.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Hvor er det i grunden sørgeligt, at det dér vitterligt ER den stærkeste opstilling...

                        MvH ChrisOB
                        Er det virkelig så galt? Det burde være godt nok til den midterplacering der er målet.

                        Comment


                          #42
                          Ja men er på arbejde og skal arbejde I en lejlighed uden TV hele aftenen men meget tæt på MC kluud.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Er det virkelig så galt? Det burde være godt nok til den midterplacering der er målet.
                            Det er det ikke. Hverken i start-elver eller i bredden over 33 kampe. Så langt fra. Vores angribere kan ikke klare sig alene.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              et er det ikke. Hverken i start-elver eller i bredden over 33 kampe. Så langt fra. Vores angribere kan ikke klare sig alene.

                              MvH ChrisOB

                              Det egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Det egentlig sjovt at man mener holdet er så ringe. Bagved har vi OL og LN som efter min mening kontra andre hold i suppen ligger i midterfeltet. På midten kan vi mønstre Falk El MEM Desler Azer samt Ari de 2 a'er er ikke klasse spillere men har stor betydning for holdet. Foran har vi AK Festersen Zohore samt greven sammenligner man vores trup mand for mand med de andre trupper i suppen. Vil jeg mene vi underpræstere en smule.
                                Jeg kan følge dig ret langt hen af vejen.
                                Og vil gerne give dig ret, dog ikke I at vi underpræsterer en smule.
                                Vi underpræsterer ikke, vi holder bare ikke niveau.
                                Vi får sejre på hjemmebane, men taber med 3-4 mål på udebane, og det er ganske enkelt ikke at holde niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X