Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdsliga OB-VB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    I følge twitter var det med Greve.
    Det lyder rigtigt.

    Comment


      #17
      Hvordan gik det med Abdul Razak...?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
        Hvordan gik det med Abdul Razak...?
        Nåh, der fik jeg slettet mit indlæg. Jeg prøver igen.
        Razak solgte ikke sig selv på denne kamp. Han var vist rimelig anonym. Han blev erstattet i pausen af U19-angriberen Kristian Weber. Det bliver interessant at følge ham. God fight og fin teknik i lørdags mod Brøndby.
        Kryger rykket ned på højre kant og Greve ind på midten nu, tror jeg.

        Lucas Jensen ind på højre back i stedet for gæstespiller Mårtensen (han behøver vi heller ikke umiddelbart skrive med).

        Måske ligger Kryger og Lucas omvendt af hvad jeg skrev..

        Comment


          #19
          Hasan Kuracay ind i midterforsvaret i stedet for Diarra.

          Comment


            #20
            Tak for oplysninger. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Frederik Humlegaard fra U19 kommer ind i stedet for Anders Thomsen.
              Humlegaard spiller som midtbaneterrier for U19, men lægger sig på toppen sammen med Weber.
              Humlegaard fik kun 20 minutter mod Brøndbys U19 i lørdags før han pådrog sig sit 2. gule kort.

              Comment


                #22
                Greve lader til at have taget taktstokken. Han erobrer højt og sætter spillet op foran Vejles felt.

                Comment


                  #23
                  Matti med et lækkert løft over Vejleforsvaret til Kryger, der lægger den skråt tilbage til Humlegaard. Hans afslutning bliver blokeret.

                  Comment


                    #24
                    Er der nogle af VB-spillerne der har gjort sig bemærket?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Humlegaard kommer for sent på Simon Nagel fra Vejle, hvilket hr. Nagel ikke ligefrem er tilfreds med. Humlegaard svarer igen ved at begå endnu et frispark minuttet efter. Han er altså en spiller, der skralder igennem selvom han kun er ca. 2 lorte høj.

                      I øvrigt en fin redning af Tørnes selvom returen næsten ryger ud til en Vejlespiller.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Er der nogle af VB-spillerne der har gjort sig bemærket?

                        MvT
                        De har en brasiliansk angriber, der har skabt lidt problemer i vores forsvar. Jeg tror han hedder Da Souza.

                        Comment


                          #27
                          Jacob Buus, midtbanespiller fra U19 skal på banen, iflg. kommentatoren. Bare for at fortælle hvilke U19-spillere, der er i nærheden af spilletid for reserverne.

                          Comment


                            #28
                            Ham der jagter foran hele tiden - er det Weber? (er liiiiiige trådt ind ad døren).

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Ham der jagter foran hele tiden - er det Weber? (er liiiiiige trådt ind ad døren).

                              MvT
                              Nr. 44, ja.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Nr. 44, ja.
                                Oki doki. Fed energi.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X