Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Abdul Razak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
     Lyder som en slagsbror...det har vi nok ikke brug for. Forhåbentlig kan KN gennemskue det hvis det er tilfældet
    Syntes nu det er lige nøjagtig hvad vi har brug for. Inde på banen altså...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
      Kunne lyde som Emil Peters afløser ��
      Jeg synes godt vi kunne bruge en der gik lidt til den. Selvfølgelig er det overkanten det som beskrives i linket, men det virker som om vi mangler et par typer der kan sætte lidt fut i den på træningsbanen

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Kunne lyde som Emil Peters afløser ��
        Jeg synes godt vi kunne bruge en der gik lidt til den. Selvfølgelig er det overkanten det som beskrives i linket, men det virker som om vi mangler et par typer der kan sætte lidt fut i den på træningsbanen
        Helt enig

        Comment


          #19
          En tøffe med bogen kan man altid bruge. Så skal man bare have kehlert som dommer da han jo ikke giver røde kort.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Syntes nu det er lige nøjagtig hvad vi har brug for. Inde på banen altså...

            Comment


              #21
              Skal man tolke det sådan at Razak er med reserverne i morgen?? Eller er det kun han fra Marienlyst?

              Comment


                #22
                Svarer lige på mit eget spørgsmål her

                http://www.ob.dk/artikel/midtbanespi...-med-i-ob.aspx

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Svarer lige på mit eget spørgsmål her

                  http://www.ob.dk/artikel/midtbanespi...-med-i-ob.aspx
                  så har jeg et 1000000kr spørgsmål....er der nogen der har tid at smutte ind og se kampen
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    så har jeg et 1000000kr spørgsmål....er der nogen der har tid at smutte ind og se kampen
                    +1
                    Jeg er desværre i Vejle

                    Comment


                      #25
                      Synes sgu han ser okay spændende ud. Er der noget der peger på at han kan spiller CF, lidt a la Amartey?

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Synes sgu han ser okay spændende ud. Er der noget der peger på at han kan spiller CF, lidt a la Amartey?

                        MvT
                        Ja ser da spændende ud , men man tør jo ikke forvente noget . Vores nye målmand så også spændende ud via CV og youtube ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ja ser da spændende ud , men man tør jo ikke forvente noget . Vores nye målmand så også spændende ud via CV og youtube ;-)
                          Som en her på forum skrev (kan ikke huske hvem), så kan man også klippe Mads Toppels bedste redninger sammen og så *bum* så ligner MT en europæisk topkeeper. LOL

                          EDIT: Og det gjorde Dvalishvili, Radonjic etc. også.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            😣 Lyder som en slagsbror...det har vi nok ikke brug for. Forhåbentlig kan KN gennemskue det hvis det er tilfældet
                            Når han ser Lasse smile vil han blive helt roligt og begynder at forstå hvad det betyder at være den ægte fighter. ..
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Første tanke; øv hvorfor ikke en forsvarsspiller.
                              anden tanke; han har godt nok været vidt omkring.
                              positiv tanke; kan være det endeligt er gået op for de høje herre at vi mangler noget både i forsvaret men også stadig på midten. Makrini ude og hov så er Ari derinde igen.
                              Kender intet til ham men med det cv kan han trods alt ikke være helt uden evner....og med det cv søger han sikkert også efter et mere fast sted at få gang i karrieren.....spændende hvad det bliver til

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er godt nok et skud i tågen, han drøner jo rundt fra klub til klub og har senest spillet i den tredjebedste engelske række ...
                                Tænker at han måske har det lidt svært ved at falde til, men at han må have et okay topniveau ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X