Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sønderjyske har sagt farvel til rygraden, i hvert fald en stor del af den, med navne som Lodberg, Paulsen, HH, samt sagt farvel til deres topscorer som så godt nok kun var lejet...

    Men jeg er da enig, Sønderjyske har klaret vinduet bedre end vi har, men det er ingen brugbar undskyldning for vores kollaps...
    Jeg mindes ikke nogle klubber de senere år som har klaret vinduerne ringere end OB .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg mindes ikke nogle klubber de senere år som har klaret vinduerne ringere end OB .
      Enig. Og det gør ondt stadig. Og er nok ikke overstået/opryddet lige foreløbig

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg mindes ikke nogle klubber de senere år som har klaret vinduerne ringere end OB .
        Så skulle det da lige være Brøndby...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så skulle det da lige være Brøndby...
          De har trods alt opnået målsætningen ;-) .
          Vil nok snarere sige SIF via deres manglende handler , hvilket de betaler prisen for nu .
          Last edited by Magge; 28-09-2015, 10:39.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            @Rash: Jeg kan næsten se ud af din startpost, at du nok synes, at en 'positivist' som mig skal lade være med at skrive her i tråden. Nu gør jeg det så alligevel; det er jo et åbent debatforum:-)

            Jeg elsker ikke Jesper Hansen, og jeg synes ikke, at det går fantastisk. 4 x gok i nøden indenfor kort tid gør ondt. Men at opfordre ledelsen til panikindkøb/fyringer/forlade Fyn i skam kan jeg ikke se hjælper ret meget. Jeg synes også, det er forkert at trykke på den store røde panikknap. Her et par grunde:

            1) Vi har altså set værre - vi er f.eks. rykket ned to gange, bare i Superligaens historie. Hvis vi ligger side om side med Hobro i bunden til vinter, så kan vi begynde at snakke om alvorlig bekymring. Men vi behøver ikke panik, for vi har overlevet værre ting før.
            2) Vi har lige fået et helt nyt trænerteam: hvis de kun får 10-11 kampe inden hele organisationen skal laves om igen, så bliver det spildte kræfter. Det tager tid at bygge op; det tager kun de første 40 minutter af en 1. halvleg i Jylland at rive ned. Tålmodighed. Husk at Kent Nielsen var 3 minutter fra at rykke ned med AaB i sin første sæson deroppe. Dengang havde han heller ikke mange fans i Nordjylland; nu synes de han er god nok. Jeg tror stadig på Kent + team; nogle gange skal det gøre ondt, før man kommer sig.
            Nej, det synes jeg bestemt ikke, jeg er glad for, at du blander dig i debatten. Hvis jeg lige skal forklare, hvad jeg mente, så har jeg med vilje holdt et par dages "fri" fra forum, da de sidste mange skuffelser har været svære for mig, af den grund så håber jeg, at dem der elsker Jesper Hansen, og mener han har gjort alt perfekt, at de vil blive væk, da jeg lige har brug for at rase ud i den her tråd.

            (1) At det engang har gået dårligere, end det gør nu, det er en ringe trøst for mig.

            (2) Der er mig bekendt ingen der vil ha' Kent fyret? Jeg vil ha' en ny sportsdirektør, da jeg ikke mener, at Jesper Hansen er den bedste til at udvikle os i den rigtige retning. Og det har ikke noget at gøre med at forlade Fyn i skam, man kan give Jesper Hansen hånden og sige pænt tak for hans arbejde i klubben, der er vel ikke nogen der i forvejen havde regnet med, at Jesper Hansen skulle være i klubben i ti år eller mere, så hvorfor ikke få en bedre sportsdirektør nu?
            Du kan ikke lade være med at bruge en stråmand eller to
            Last edited by RASH; 28-09-2015, 11:54.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              2) Vi har lige fået et helt nyt trænerteam: hvis de kun får 10-11 kampe inden hele organisationen skal laves om igen, så bliver det spildte kræfter. Det tager tid at bygge op; det tager kun de første 40 minutter af en 1. halvleg i Jylland at rive ned. Tålmodighed. Husk at Kent Nielsen var 3 minutter fra at rykke ned med AaB i sin første sæson deroppe. Dengang havde han heller ikke mange fans i Nordjylland; nu synes de han er god nok. Jeg tror stadig på Kent + team; nogle gange skal det gøre ondt, før man kommer sig.
              Enig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Enig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
                Hvad bygger du dette på : Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien . ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Sønderjyske har sagt farvel til rygraden, i hvert fald en stor del af den, med navne som Lodberg, Paulsen, HH, samt sagt farvel til deres topscorer som så godt nok kun var lejet...

                  Men jeg er da enig, Sønderjyske har klaret vinduet bedre end vi har, men det er ingen brugbar undskyldning for vores kollaps...
                  HH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    HH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
                    Jeg var med på den bølge, men Drachmann og Kløve har godt nok overrasket mig positivt i SE. Om de kunne have haft samme succes i OB, er jo ikke til at vide.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      HH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
                      Tjoo, men han har jo trods alt haft en del indhop, og var anfører for klubben, det er jo en mand der har betydet ret meget for Sønderjyske, ingen grund til at tale hans betydning ned...

                      Drachmann, Kløve, Dalgaard, Marc Pedersen, Pereira, ja de har vel slået til allesammen... det hælder klart mest til dygtig scouting...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Enig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
                        Lagde du mærke til dem vi tabte til 4-0..? Hvor mange nye de har, og hvad nummer de er i stillingen..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          De har trods alt opnået målsætningen ;-) .
                          Vil nok snarere sige SIF via deres manglende handler , hvilket de betaler prisen for nu .
                          Godt eksempel, det kostede dem ja...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
                              Så er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

                              Og ja, du bliver klogere.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
                                Jeg var meget optimistisk mht Azer i hans første sæson, men jeg tror ikke på ham mere. For langsom i tanke og handling. Hallgrimur er ikke mere end middelmådig, og ikke den leder vi skal have. Ari kan til nøds gå an på VB. Ellers enig.

                                Comment

                                Working...
                                X