Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Men er der pt en sportschef der har gjort det godt. Skal man satse på uprøvet viden er der riddersholm.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
      Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.

      Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?

      NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.
      Det er for meget sort / hvid imo. Jeg ser mange ting kritiske om JH, men ikke alt er/var dårlig eller ødelæggende. Han undlod at sende nogle spillere videre, som ikke hjælper os/er god nok, han har accepteret det faktum, at vi har en reel hul i CF, der var enige dårlige transfers, men han har også bragt økonomien i orden og gjort nogle gode transfers (Fester, AK, Zohore, Makrini, Lund, Matti?) . Om han har de emner til at udvikle holdet ser jeg også skeptisk, i sidst ved jeg det ikke. Men for den nuværende situation er han medansvarlig, men ikke aleneansvarlig. Imo går det ligeså på Kents ansvar (falske anførervalgt, åbenbart mangelhaft fungerende hierarki i holdet, forunsikring af defensiven, taktisk forkert indstillet hold, kræver åbenbart at spillere spille hvad de ikke kan - dårlige erindringer til TB vækkes hos mig). Ove har skabet et hold med en god (defensiv) struktur og jeg håbte at Kent udvikle det videre. Men han har, tror jeg, først én gang revet ned alt - og nu vi ser resultatet. Jeg tror, ​​han har forsøgt at ændre for meget for hurtigt.
      Jeg deler din frustration, din bekymring og din vrede. Men jeg tror ikke "væk med JH og alt vil være fint" er løsningen. Det er alt mere kompliceret.
      Og jeg vil på ingen måde blive væk, men komme til næste hjemmekamp for at støtte holdet - selv om jeg ikke fordømmer alt, det gør JH.
      (Og selvom at jeg ved at det kan blive en skuffende aften...)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Tja der vel også farligt at tå ud at gøre som BIF. Man er tæt på at tå konkurs. Redder sig i sidste øjeblik. Også købet man bare dyrt ind igen. Vi var vel også langt nede økonomisk. Og har da fået rettet lidt op på det. Men gør vi som BIF. Så kan vi vel ryge tilbage til endnu ringere økonomi
        Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår sammenligningen. INGEN ønsker at gøre som BIF, de bruger penge de ikke har, hvorimod vi putter vores i banken.

        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        den er helt sikkert umådelig svær for alle fans, al den optimisme og tro på tingene der var med KN ved sidelinien er flået ud af os de seneste uger og spillerne viser tegn på resignation og manglende gejst igen. Jeg tror ikke flere penge hjælper lige her og nu. Det er mere kompliceret end det. Eneste mulighed for os er en aktion hvor vi gør opmærksom på vores frygt for at det går helt galt. Personligt er jeg der hvor jeg ikke tror JH er ham der skal føre os videre mere, han har vendt økonomien og skuden og nu skal der måske andre øjne til at kikke fremad.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          (1)Det er for meget sort / hvid imo. Jeg ser mange ting kritiske om JH, men ikke alt er/var dårlig eller ødelæggende. Han undlod at sende nogle spillere videre, som ikke hjælper os/er god nok, (2)han har accepteret det faktum, at vi har en reel hul i CF, der var enige dårlige transfers, (3)men han har også bragt økonomien i orden og gjort nogle gode transfers (Fester, AK, Zohore, Makrini, Lund, Matti?) . Om han har de emner til at udvikle holdet ser jeg også skeptisk, i sidst ved jeg det ikke. (4)Men for den nuværende situation er han medansvarlig, men ikke aleneansvarlig. Imo går det ligeså på Kents ansvar (falske anførervalgt, åbenbart mangelhaft fungerende hierarki i holdet, forunsikring af defensiven, taktisk forkert indstillet hold, kræver åbenbart at spillere spille hvad de ikke kan - dårlige erindringer til TB vækkes hos mig). Ove har skabet et hold med en god (defensiv) struktur og jeg håbte at Kent udvikle det videre. Men han har, tror jeg, først én gang revet ned alt - og nu vi ser resultatet. Jeg tror, ​​han har forsøgt at ændre for meget for hurtigt.
          Jeg deler din frustration, din bekymring og din vrede. Men jeg tror ikke "væk med JH og alt vil være fint" er løsningen. Det er alt mere kompliceret.
          Og jeg vil på ingen måde blive væk, men komme til næste hjemmekamp for at støtte holdet - selv om jeg ikke fordømmer alt, det gør JH.
          (Og selvom at jeg ved at det kan blive en skuffende aften...)
          Jeg tror, at vi er gået lidt forbi hinanden her, jeg har markeret nogle sætninger i din besked, som jeg mener er misforståelser.

          (1) Jeg skyder på hele ledelsen, og ikke kun Jesper Hansen. Jeg er skuffet over dem allesammen, men nu er Jesper Hansen nu engang deres ansigt ud ad til.

          (2) Hvornår har han gjort det? Jeg har kun hørt den ene lamme undskyldning efter den anden med at han er tilfreds med truppen og stoler på forsvaret.

          (3) Han har også lavet nogle gode handler, men skabt balance i økonomien skal han virkelig have ros for det? Jeg kan da sagtens kalde Bodul, Lado og CO, ind på mit kontor, og sige farvel og tak, og gi' dem en check,

          (4) Igen, så skriver jeg faktisk hele ledelsen i mit indlæg.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg tror, at vi er gået lidt forbi hinanden her, jeg har markeret nogle sætninger i din besked, som jeg mener er misforståelser.

            (1) Jeg skyder på hele ledelsen, og ikke kun Jesper Hansen. Jeg er skuffet over dem allesammen, men nu er Jesper Hansen nu engang deres ansigt ud ad til.

            (2) Hvornår har han gjort det? Jeg har kun hørt den ene lamme undskyldning efter den anden med at han er tilfreds med truppen og stoler på forsvaret.

            (3) Han har også lavet nogle gode handler, men skabt balance i økonomien skal han virkelig have ros for det? Jeg kan da sagtens kalde Bodul, Lado og CO, ind på mit kontor, og sige farvel og tak, og gi' dem en check,

            (4) Igen, så skriver jeg faktisk hele ledelsen i mit indlæg.
            Så er vi meget enig.
            Til 2) måske det er en misforståelsen i forhold til mine begrænset dansk-evner: Ikke at hente en ny cf i dette vindue er for mig en af de største fejl JH lavede i sin OB tid. Der var flere lottokupoer i fortid som dumpede. Men ikke at hente en cf efter vi tabte DH og KL er virkelig en fiasko imo.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Så er vi meget enig.
              Til 2) måske det er en misforståelsen i forhold til mine begrænset dansk-evner: Ikke at hente en ny cf i dette vindue er for mig en af de største fejl JH lavede i sin OB tid. Der var flere lottokupoer i fortid som dumpede. Men ikke at hente en cf efter vi tabte DH og KL er virkelig en fiasko imo.
              Det er så rigtigt sagt! Jesper Hansen har tabt på nogle af sine lottokuponer, det tror jeg de fleste er enige om, et eller andet sted er chancen i branchen. Så laver han faktisk nogle rigtige fine handler, men de drukner fuldstændigt i det sorte hav der hedder vores forsvar. Jeg tror ikke på, at man mente at vores forsvar var godt nok, for så havde Kent Nielsen ikke vundet et mesterskab og lidt ekstra, hvis hans forboldviden var så ringe.
              Jeg tror heller ikke på, at man ville spare, for en hver kan da se, at den her krise kommer til at koste os rigtig mange penge. Hvem gider at sponsorere OB for lidt V.I.P billeter? Jeg kender i hvert fald et firma som ikke længere gider. Deres begrundelse er, at de brugte loungen til at invitere kunder ud, men der er ikke længere nogen kunder der vil med derud, og de gider faktisk heller ikke selv derud længere, de kan ikke engang forære billeterne gratis til deres medarbejdere. Tv-penge og stadionbesøg er også i gang med at blive sablet ned i, hvor mange tror i der tager på stadion i minus grader for at se OB i nuværende tilstand? Ikke mange er mit bud.
              Jeg ser kun en mulighed, og det er, at OB simpelthen ikke kunne finde nogle spillere. Og det er tragisk!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Det er så rigtigt sagt! Jesper Hansen har tabt på nogle af sine lottokuponer, det tror jeg de fleste er enige om, et eller andet sted er chancen i branchen. Så laver han faktisk nogle rigtige fine handler, men de drukner fuldstændigt i det sorte hav der hedder vores forsvar. Jeg tror ikke på, at man mente at vores forsvar var godt nok, for så havde Kent Nielsen ikke vundet et mesterskab og lidt ekstra, hvis hans forboldviden var så ringe.
                Jeg tror heller ikke på, at man ville spare, for en hver kan da se, at den her krise kommer til at koste os rigtig mange penge. Hvem gider at sponsorere OB for lidt V.I.P billeter? Jeg kender i hvert fald et firma som ikke længere gider. Deres begrundelse er, at de brugte loungen til at invitere kunder ud, men der er ikke længere nogen kunder der vil med derud, og de gider faktisk heller ikke selv derud længere, de kan ikke engang forære billeterne gratis til deres medarbejdere. Tv-penge og stadionbesøg er også i gang med at blive sablet ned i, hvor mange tror i der tager på stadion i minus grader for at se OB i nuværende tilstand? Ikke mange er mit bud.
                Jeg ser kun en mulighed, og det er, at OB simpelthen ikke kunne finde nogle spillere. Og det er tragisk!
                Amen ^^

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
                  Er ikke jesper hansen fan, men ting tager tid. Vi har i forhold til start 11 i sidste sæson ny træner setup ny målmand, ny højre og venstre back, nyt midter forsvar ny def midt og helt nyt angreb. Man city tabte 4-1 til tottenham i går efter at have brugt lidt over 1 mia i sommers, så penge gør det ikke alene.
                  Mod Sønderjyske havde vi 2 nye navne med i starteren + ny træner
                  Sønderjyske havde 5 nye navne med i starteren + ny træner

                  Er der flere dårlige undskyldninger..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    @Rash: Jeg kan næsten se ud af din startpost, at du nok synes, at en 'positivist' som mig skal lade være med at skrive her i tråden. Nu gør jeg det så alligevel; det er jo et åbent debatforum:-)

                    Jeg elsker ikke Jesper Hansen, og jeg synes ikke, at det går fantastisk. 4 x gok i nøden indenfor kort tid gør ondt. Men at opfordre ledelsen til panikindkøb/fyringer/forlade Fyn i skam kan jeg ikke se hjælper ret meget. Jeg synes også, det er forkert at trykke på den store røde panikknap. Her et par grunde:

                    1) Vi har altså set værre - vi er f.eks. rykket ned to gange, bare i Superligaens historie. Hvis vi ligger side om side med Hobro i bunden til vinter, så kan vi begynde at snakke om alvorlig bekymring. Men vi behøver ikke panik, for vi har overlevet værre ting før.
                    2) Vi har lige fået et helt nyt trænerteam: hvis de kun får 10-11 kampe inden hele organisationen skal laves om igen, så bliver det spildte kræfter. Det tager tid at bygge op; det tager kun de første 40 minutter af en 1. halvleg i Jylland at rive ned. Tålmodighed. Husk at Kent Nielsen var 3 minutter fra at rykke ned med AaB i sin første sæson deroppe. Dengang havde han heller ikke mange fans i Nordjylland; nu synes de han er god nok. Jeg tror stadig på Kent + team; nogle gange skal det gøre ondt, før man kommer sig.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Mod Sønderjyske havde vi 2 nye navne med i starteren + ny træner
                      Sønderjyske havde 5 nye navne med i starteren + ny træner

                      Er der flere dårlige undskyldninger..?
                      Sønderjyske har haft basen på plads hele tiden. Keeper, midteraksen (midterforsvar og CM - Kanstrup, Mussman, Guira, Madsen) har spillet sammen i mange sæsoner efterhånden. Det har stor betydning for et hold. Den base har vi ikke.

                      Og så har SønderjyskE også bare købt bedre ind end vi har, og Michelsen virker til at være en fabelagtig taktiker, mens jeg er mindre sikker på Kents evner herud i.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        @Rash: Jeg kan næsten se ud af din startpost, at du nok synes, at en 'positivist' som mig skal lade være med at skrive her i tråden. Nu gør jeg det så alligevel; det er jo et åbent debatforum:-)

                        Jeg elsker ikke Jesper Hansen, og jeg synes ikke, at det går fantastisk. 4 x gok i nøden indenfor kort tid gør ondt. Men at opfordre ledelsen til panikindkøb/fyringer/forlade Fyn i skam kan jeg ikke se hjælper ret meget. Jeg synes også, det er forkert at trykke på den store røde panikknap. Her et par grunde:

                        1) Vi har altså set værre - vi er f.eks. rykket ned to gange, bare i Superligaens historie. Hvis vi ligger side om side med Hobro i bunden til vinter, så kan vi begynde at snakke om alvorlig bekymring. Men vi behøver ikke panik, for vi har overlevet værre ting før.
                        2) Vi har lige fået et helt nyt trænerteam: hvis de kun får 10-11 kampe inden hele organisationen skal laves om igen, så bliver det spildte kræfter. Det tager tid at bygge op; det tager kun de første 40 minutter af en 1. halvleg i Jylland at rive ned. Tålmodighed. Husk at Kent Nielsen var 3 minutter fra at rykke ned med AaB i sin første sæson deroppe. Dengang havde han heller ikke mange fans i Nordjylland; nu synes de han er god nok. Jeg tror stadig på Kent + team; nogle gange skal det gøre ondt, før man kommer sig.
                        Ret enig, langt hen af vejen. Kent er en fin træner, men han er altså lige startet i klubben. Han skal lære af sine fejl, og se hvad han har der fungerer, og hvad der ikke gør.

                        Det helt store problem, er at man forsømte forsvar+midtbane i transfervinduet. Havde vi virkelig brug for at bruge 1 mil+ i transfer og løn på at hente AK, når man havde så store mangler på i forsvar og på mål? Diskussionen har vi haft til hudløshed, og historien er endt med at give os ret. Vi har pt. det dårligste forsvar i ligaen. Det er en KÆMPEfejl, at man ikke har adresseret det. Og det bliver med noget der ligner garanti adresseret til vinter. Men vi har fået ok med point, og skal nok blive ved med at få ok med point. Med kun én nedrykker kan det simpelthen ikke lade sig gøre at vi for alvor kommer i nedrykningsfare. Indtil da bliver det bare "vind en kamp/tab en kamp/gentag", indtil vi er ved at brække os.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår sammenligningen. INGEN ønsker at gøre som BIF, de bruger penge de ikke har, hvorimod vi putter vores i banken.



                          det eneste JH i princippet mangler i OB er måske at prøve at navigere rundt, når økonomien er vendt rundt og der ved at være lys for enden af tunellen..vi har vel set hvad han kan gøre med tiltrækningen af Kent/Bredahl og Fester, AK og Makrini og forbedret u17/19 holdenes bagland, men kan OB vente på det og have så meget is i maven at der gåes efter den solide midterplacering der er målet...
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            @Rash: Jeg kan næsten se ud af din startpost, at du nok synes, at en 'positivist' som mig skal lade være med at skrive her i tråden. Nu gør jeg det så alligevel; det er jo et åbent debatforum:-)

                            Jeg elsker ikke Jesper Hansen, og jeg synes ikke, at det går fantastisk. 4 x gok i nøden indenfor kort tid gør ondt. Men at opfordre ledelsen til panikindkøb/fyringer/forlade Fyn i skam kan jeg ikke se hjælper ret meget. Jeg synes også, det er forkert at trykke på den store røde panikknap. Her et par grunde:

                            1) Vi har altså set værre - vi er f.eks. rykket ned to gange, bare i Superligaens historie. Hvis vi ligger side om side med Hobro i bunden til vinter, så kan vi begynde at snakke om alvorlig bekymring. Men vi behøver ikke panik, for vi har overlevet værre ting før.
                            2) Vi har lige fået et helt nyt trænerteam: hvis de kun får 10-11 kampe inden hele organisationen skal laves om igen, så bliver det spildte kræfter. Det tager tid at bygge op; det tager kun de første 40 minutter af en 1. halvleg i Jylland at rive ned. Tålmodighed. Husk at Kent Nielsen var 3 minutter fra at rykke ned med AaB i sin første sæson deroppe. Dengang havde han heller ikke mange fans i Nordjylland; nu synes de han er god nok. Jeg tror stadig på Kent + team; nogle gange skal det gøre ondt, før man kommer sig.
                            Den helt store - og afgørende forskel er så bare, at Kent Nielsen i AaB var i en klub med styr på kulturen og at de unge talentfulde spillere havde spillere som Augustinussen, Wűrtz, KEP og Risgård at læne sig op ad lige fra start.

                            Vi kommer til at starte helt forfra om og om igen, fordi de strukturelle ting, både på banen og på ledelsesplan simpelthen ikke er gode nok.

                            Det andet du beskriver er i mine øjne på grænsen til ønsketænkning.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Et andet væsentligt problem er træningsfaciliteterne. Før det bliver bedre, kommer vi aldrig til at spille "god" pasningsbaseret fodbold. SÅ kan man enten gøre en af to ting:

                              1. Forbedre træningsfaciliteterne
                              2. Ansætte en træner der pisker spillerne til at arbejde stenhårdt (og iøvrigt tilknytte spillere med den mentalitet)

                              Er KN og FCN! assistenten sat til at skabe "god" fodbold? er det det NT og bestyrelsen drømmer om? TB knækkede på det, HC knækkede på det, OP fik succes fordi han bare skulle redde klubben, der var ikke krav om andet, så fungerede det nogenlunde.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Sønderjyske har haft basen på plads hele tiden. Keeper, midteraksen (midterforsvar og CM - Kanstrup, Mussman, Guira, Madsen) har spillet sammen i mange sæsoner efterhånden. Det har stor betydning for et hold. Den base har vi ikke.

                                Og så har SønderjyskE også bare købt bedre ind end vi har, og Michelsen virker til at være en fabelagtig taktiker, mens jeg er mindre sikker på Kents evner herud i.
                                Sønderjyske har sagt farvel til rygraden, i hvert fald en stor del af den, med navne som Lodberg, Paulsen, HH, samt sagt farvel til deres topscorer som så godt nok kun var lejet...

                                Men jeg er da enig, Sønderjyske har klaret vinduet bedre end vi har, men det er ingen brugbar undskyldning for vores kollaps...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X