Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Opråb til ledelsen

    Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
    Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.

    Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?

    NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.

    #2
    Du har ret i, at fan reaktionerne har været forbavsende tavse igennem lang tid. Måske noget af det skyldes de billige sæsonkort og billetpriser, som reelt er en slags undskyldning for et ringe produkt. Og derudover har det jo sejlet i årevis, så folk er vant til det efterhånden. OB er heller ikke en klub, der er interesseret i kritik og uro, og har sikkert også gjort deres for, at dæmpe kritik.

    Dertil er spørgsmålet om det nytter noget? Ledelsen kan ikke gøre noget, de har dummet sig tilstrækkeligt, men det kunne dog være rart at signalere frustrationen, om ikke andet så for at lukke damp ud, men hvordan?

    Comment


      #3
      Er ikke jesper hansen fan, men ting tager tid. Vi har i forhold til start 11 i sidste sæson ny træner setup ny målmand, ny højre og venstre back, nyt midter forsvar ny def midt og helt nyt angreb. Man city tabte 4-1 til tottenham i går efter at have brugt lidt over 1 mia i sommers, så penge gør det ikke alene.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
        Er ikke jesper hansen fan, men ting tager tid. Vi har i forhold til start 11 i sidste sæson ny træner setup ny målmand, ny højre og venstre back, nyt midter forsvar ny def midt og helt nyt angreb. Man city tabte 4-1 til tottenham i går efter at have brugt lidt over 1 mia i sommers, så penge gør det ikke alene.
        Jeg tror ikke, at du har forstået pointen. Ja, vi har ny træner og en masse nye spillere, PRÆCIS det samme havde vi i vinters, og transfervinduet før det, det er jo netop det der er problemet! Jesper Hansen kan tydeligvis ikke finde ud af at sammensætte en KOMPLET trup, derfor får vi igen til sommer en minimum ligeså stor udskiftning, og der skal der også ske noget drastisk til vinter, det er jo skruen uden ende.
        Man City lå indtil kampen nummer et, og så overdrevet meget er en milliard heller ikke i engelske forhold. Penge gør altså rigtig meget, hvis vi havde brugt penge på to center-backs, så havde vi stået meget stærkere, og det er altså uanset om City tabte i weekenden eller ej.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Du har ret i, at fan reaktionerne har været forbavsende tavse igennem lang tid. Måske noget af det skyldes de billige sæsonkort og billetpriser, som reelt er en slags undskyldning for et ringe produkt. Og derudover har det jo sejlet i årevis, så folk er vant til det efterhånden. OB er heller ikke en klub, der er interesseret i kritik og uro, og har sikkert også gjort deres for, at dæmpe kritik.

          Dertil er spørgsmålet om det nytter noget? Ledelsen kan ikke gøre noget, de har dummet sig tilstrækkeligt, men det kunne dog være rart at signalere frustrationen, om ikke andet så for at lukke damp ud, men hvordan?
          Jeg tror heller ikke det kommer til at føre til de vilde millionbeløb, men en forklaring på deres selvdestruktive ageren på transfervinduet igennem flere år er vel efterhånden det mindste de kan give os.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg tror heller ikke det kommer til at føre til de vilde millionbeløb, men en forklaring på deres selvdestruktive ageren på transfervinduet igennem flere år er vel efterhånden det mindste de kan give os.
            det kommer helt sikkert ikke til at hive noget som helst ekstra i kassen...men det er vores gode ret at gøre opmærksom på den frustration der hos alle grupperinger af fans...hvad enten det er "for eller imod" i fht. JH.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det kommer helt sikkert ikke til at hive noget som helst ekstra i kassen...men det er vores gode ret at gøre opmærksom på den frustration der hos alle grupperinger af fans...hvad enten det er "for eller imod" i fht. JH.
              Jeg synes den her OB-periode er den værste, jeg kan slet ikke se nogen lyspunkter ud i fremtiden. Jeg synes Jesper Hansen og resten af ledelsen, skal have at vide, hvor ondt det gør på os fans, at vi bliver ydmyget gang på gang, vi må desværre erkende, at i øjeblikket er det OB der er til grin i hele danmark, og for satan hvor er det hårdt!

              Jeg tror ikke det her gør ligeså ondt på Jesper Hansen som det gør på mig og mange andre, ellers så er han godt nok dygtig til at skjule hans smerte, og så god en skuespiller tror jeg ikke han er. Hvordan forklare vi ham bedst muligt, at han er med til at dræbe min største passion her i livet?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Jeg opretter denne tråd, da jeg mener, at os OB-fans bliver nød til at sende et signal til ledelsen. Esbjerg tabte 4-0 til Sønderjyske, så gik fansene amok og ledelsen blev nød til at fyrre Niels Frederiksen OG KØBE GEVALDIGT IND. Brøndbys fans har væltet flere trænere OG FÅET DERES TRANSFERBUFGET HÆVET FLERE GANGE, hvornår kommer vi OB-fans i gang?
                Vores ledelse er ved at ødelægge klubben, og vi gør ingenting, vi finder os i alt, vi har ikke engang fået så meget som en forklaring. Jesper Hansen er IKKE dygtig nok til at scoute spillere, der SKAL tilføres flere penge til truppen.

                Hvad kan vi gøre? Fanaktion? Medierne? Begge dele?

                NOTE: For at komme haters i forkøbet, der er mange måder at tilføre penge til en trup. Og til jer som elsker Jesper Hansen og mener han har gjort alt perfekt, vil i ikke bare blive væk? Jeg ved godt, at jeg ikke kan tvinge jer til det, men min klub bløder, og jeg vil gerne hjælpe den, og det håber jeg ikke at i vil ødelægge.
                Ja, det ser da ud til at andre klubber forstår at få tilført ny kapital, når der er brug for det. Og nogle, som Sønderjydske, har bare været bedre til, at bruge dem de nu har.
                Men hvilke muligheder har vi reelt for at få tilført mere kapital til truppen - er det fx muligt at udvide ejerkredsen i OB/OSE med den nuværende konstruktion?
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  #9
                  Tja der vel også farligt at tå ud at gøre som BIF. Man er tæt på at tå konkurs. Redder sig i sidste øjeblik. Også købet man bare dyrt ind igen. Vi var vel også langt nede økonomisk. Og har da fået rettet lidt op på det. Men gør vi som BIF. Så kan vi vel ryge tilbage til endnu ringere økonomi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg synes den her OB-periode er den værste, jeg kan slet ikke se nogen lyspunkter ud i fremtiden. Jeg synes Jesper Hansen og resten af ledelsen, skal have at vide, hvor ondt det gør på os fans, at vi bliver ydmyget gang på gang, vi må desværre erkende, at i øjeblikket er det OB der er til grin i hele danmark, og for satan hvor er det hårdt!

                    Jeg tror ikke det her gør ligeså ondt på Jesper Hansen som det gør på mig og mange andre, ellers så er han godt nok dygtig til at skjule hans smerte, og så god en skuespiller tror jeg ikke han er. Hvordan forklare vi ham bedst muligt, at han er med til at dræbe min største passion her i livet?
                    den er helt sikkert umådelig svær for alle fans, al den optimisme og tro på tingene der var med KN ved sidelinien er flået ud af os de seneste uger og spillerne viser tegn på resignation og manglende gejst igen. Jeg tror ikke flere penge hjælper lige her og nu. Det er mere kompliceret end det. Eneste mulighed for os er en aktion hvor vi gør opmærksom på vores frygt for at det går helt galt. Personligt er jeg der hvor jeg ikke tror JH er ham der skal føre os videre mere, han har vendt økonomien og skuden og nu skal der måske andre øjne til at kikke fremad.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Kunne man her kigge på en Brian Steen Nielsen som sportschef. Tænker han stadig har lyst og viden om hvad der rør sig indenfor fodbold.

                      Comment


                        #12
                        Tak for denne tråd Har tænkt mange gange på lignende de sidste dage....
                        Ledelsen skal bare steppe op til vinter og justere på 3 pladser i forsvar/midtbane. Lige nu kan vi ikke gøre meget desværre andet end at råbe op

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                          Kunne man her kigge på en Brian Steen Nielsen som sportschef. Tænker han stadig har lyst og viden om hvad der rør sig indenfor fodbold.
                          Manden der fik AGF i 1. division 3 gange på 8 år? Det bliver et stort NEJ TAK.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tak for denne tråd Har tænkt mange gange på lignende de sidste dage....
                            Ledelsen skal bare steppe op til vinter og justere på 3 pladser i forsvar/midtbane. Lige nu kan vi ikke gøre meget desværre andet end at råbe op
                            det kunne de så godt alligevel måske når der er en prøvespiller af umiddelbart høj kvalitet på prøve

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Kunne man her kigge på en Brian Steen Nielsen som sportschef. Tænker han stadig har lyst og viden om hvad der rør sig indenfor fodbold.
                              Han gjorde det da vist ikke særlig godt i AGF. Men på den anden side Horsens rykkede jo også ned umiddelbart inden Jesper Hansen blev headhuntet til Odense ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X