Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kurucay har vel krydset klinge med flere af dem i reserveholdskampe... Var det ikke noget med han var blandt de bedste imod FcK "reserverne" for nylig..?
    Nej, det kan man ikke sige. Han og Magnus Pedersen så ikke håbløse ud mod Cornelius og hans norske fætter af samme størrelse, men FCK scorede stadig tre gange mens Hasan var på banen. Han gik ud i pausen med en skade. Bedste mand var Kryger, der bl.a. tætnede forsvaret i 2. halvleg.

    Jeg tror.. nej, jeg er ret overbevist om, at vi har nogle store forsvarstalenter i Magnus Pedersen, Hasan Kuracay og Alexander Hemmingsen, men da Magnus må formodes at være længst fremme og ikke ligefrem bliver kastet i kamp, så tror jeg også det er for tidligt for de andre. Om de har det sidste til at nå superliganiveau eller derover, det må tiden vise.
    Men hvor ville det da være lækkert med både en Hemmingsen og en Bordingaard på banen for OB igen.

    Comment


      #32
      Jeg kan i øvrigt godt anbefale, at tage ud og se både U17 og U19. Det er sgu ægte fodbold, og jeg synes personligt, det er rigtig hyggeligt. Jeg går allerede og glæder mig d. 17. oktober, hvor de unge gutter besøger FCK. Så tager jeg turen ned fra Lyngby igen. Ja, faktisk glæder jeg mig mere til det end til at stå på Farum stadion på fredag og se os få en snitter af de store af FCN. Men der tager jeg nu også turen, for lidt masochist er man jo.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
        Jeg kan i øvrigt godt anbefale, at tage ud og se både U17 og U19. Det er sgu ægte fodbold, og jeg synes personligt, det er rigtig hyggeligt. Jeg går allerede og glæder mig d. 17. oktober, hvor de unge gutter besøger FCK. Så tager jeg turen ned fra Lyngby igen. Ja, faktisk glæder jeg mig mere til det end til at stå på Farum stadion på fredag og se os få en snitter af de store af FCN. Men der tager jeg nu også turen, for lidt masochist er man jo.
        Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette indlæg. Men sandt er det

        Comment

        Working...
        X