Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.

    Kampen kan efter sigende ses på kanalsport.dk
    Personligt er jeg på plads ved langsiden og venter på at opvarmningen begynder. Det er blæsende med skyer på himlen her i Brøndby, men det skulle holde tørt selvom enkelte skyer ser lidt mørke ud. Det er lidt halvkøligt, og om lidt vil jeg spise mine medbragte sandwicher og måske drikke min Ceres Royal.

    Forhåbentlig kan lidt af skammen fra i går blive vasket af.

    #2
    Simon Jul, Mads Raben, Jonas Hansen og Oliver Lønfeldt er ude med skader
    Det havde ellers været fint at se Raben og Hansen, der jo skulle være store talenter. Lønfeldt spillede U17 sidste år. Det havde også været sjovt at se ham på U19.
    Det er halvdelen af de spillere, der iflg. ob.dk er angribere, der er ude sammen med en midtbane og en forsvarer. Det kan måske blive lidt tyndt på toppen, så at sige.

    Alexander Hemmingsen og Hasan Kuracay ser jeg frem til. Sidstnævnte forventer jeg dominerer. Han havde rimelig godt styr på Cornelius da vi mødte FCKs reserver. Modstanden i dag må trods alt være på lavere niveau.
    Frederik Humlegaard på midten og Kristian Weber og Simon Basler på top bliver også spændende at følge.

    Solen er fremme og det varmer, ølen er ikke drukket endnu, men maden spist (det var ikke spændende). Den striwede trøje er på, så de unge kan se, at der er sympatiske mennesker på siddepladserne.
    Til dem der ser kampen på nettet: Jeg sidder til højre for kameratårnet, midt for den ene banehalvdel.

    Ny kommer vores unge gutter frem fra omklædningsrummet så småt. Jeg flasher trøjen, gør jeg.

    Comment


      #3
      Fortsat optakt:
      Følgende spillede U17 sidste sæson, iflg. mine tidligere tråde:
      Nicolaj Hust (forsvar / midtbane), Jannik Pedersen (midtbane), Mads Jørgensen (forsvar / midtbane), Rasmus Thomsen (midtbane) og Simon Basler (angreb).
      Brøndbys U17 blev mestre sidste sæson, mon ikke de har et par stykker med derfra?

      Comment


        #4
        flot arbejde

        Mon Simon er i familie med Mario..........(sry)

        Comment


          #5
          Startopstilling efter bedste evne (det er lidt noget rod når numrene på ob.dk ikke passer- overhovedet) :
          #16 Jacob Frilund på mål.
          Forsvar :
          #17 Martin Hø, anfører - #19 Hasan Kuracay - #12 Rasmus Andreasen.
          Midtbane:
          #11 Jacob Buus - #6 Frederik Humlegaard - #7 Joachim Bordingaard - #8 Alexander Nicolajsen - #9 Kristian Weber.
          Angreb :
          #5 Simon Basler
          På bænken er, ifølge stadionspeaker, #13 Jacob Jeppesen, #14 Rune Rasmussen og #20 Mads Jørgensen. Ikke umiddelbart noget offensivt at skyde med fra bænken.

          10 minutter spillet, rimelig lige. Gult til Humlegaard efter 8 minutter. Jeg tror det var for at smadre et hjørneflag, men han tillod sig at gøre det, mens jeg rodede med opstillingen
          Jeg prøver at rette navne efterhånden, for det er nok ikke helt rigtigt. Hvis nogen at med og Ken hjælpe, så tages der gerne imod.

          Comment


            #6
            19 minutter og Humlegaard trækker sit andet gule og må gå den lange vej ud. Det var for at stoppe et angreb efter en fejl af venstre back Rasmus Andreasen.
            OB har været spilstyrende ellers men de to backs har altså ikke imponeret.

            Comment


              #7
              Efter udvisningen er Basler gået på venstre back, Andreasen er trukket frem på venstre midt og har skubbet Weber ind på en offensiv midt.
              Enkelte navne skal stadig tages med et gran salt.
              Stillingen er fortsat 0-0 og Brøndby har ikke fået nævneværdigt overtag efter det røde kort.

              Comment


                #8
                nogen der ved, hvorfor man skal opgive sit cpr nummer og alt muligt, hvis man skal se kanalsport?

                Comment


                  #9
                  0-0 ved pausen. Midterforsvaret står godt og har vel tilladt to-tre ufarlige afslutninger på mål. Bordingaard står frem på en godt arbejdende midt og Weber kæmper i front, men er meget alene.

                  Navnene er noget juks, men følgende vil jeg gerne stå inde for er korrekt gengivet :
                  Frilund på kassen. Hasan i midterforsvaret og så er jeg rimelig tryg ved at kalde Hemmingsen som hans makker - jeg synes jeg kan genkende ham, men min reference er kun to kampe.
                  Humlegaard og Bordingaard på midten (og udvist for en af dem) er også positivt identificeret. Ligeså Weber på top og Buus på højre kant.
                  Det lyder som om hele OBs venstre side bliver kaldt Ralle. Det får mig til at mistænke to gange Rasmus. Det passer med #12 Rasmus Andreasen. #5 kunne så være Rasmus Jensen (Skovgaard på ob.dk)

                  Jeg har ikke fået bekræftet #8 som Alexander Nicolajsen, #17 som Martin Høgstad og med fuld sikkerhed førnævnte venstre side

                  Generelt er der meget mere lyd på Brøndbys drenge. Det er ikke helt optimalt.

                  Comment


                    #10
                    Rasmus Skovgaard står med #5 på ob.dk, så skal vi ikke gå ud fra at venstre side er identificeret som Rasmus hhv. Skovgaard og Andreasen (#12 på ob.dk). Så passer det så pænt.

                    Comment


                      #11
                      Så er vi klar til 2. halvleg. Ingen udskiftninger i pausen. Vi er i gang igen.

                      Comment


                        #12
                        #8 kaldes Nico / Nicolaj. Det passer fint med Alexander Nicolajsen.

                        Comment


                          #13
                          Sidste mand på plads. #17 er Martin Høgstad.
                          8 minutter inde Brøndby har haft spillet, men Hemmingsen og Kuracay står meget, meget stærkt.

                          Comment


                            #14
                            11 minutter. Rasmus Andreasen går ud og #13 Jacob Jeppesen kommer ind. Han tager højre back, Høgstad går op på højre kant og skubber Buus over på venstrekanten.
                            Buus får i øvrigt gult lige efter for at komme for sent.

                            14 minutter og stor Brøndbychance, men Frilund kommer glimrende ud og blokerer.

                            Comment


                              #15
                              Keeper Frilund nede til behandling, men nok ikke alvorligt.
                              Hasan Kuracay har lige haft OBs bedste chancer efter hjørne: Fladt slået ind og Hasans afslutning bliver blokeret,ligeså hans opfølgning. Han vinder også sin hovedstødsduel på det efterfølgende hjørne og fremtvinger hjørne tre. Det bliver taget kort og giver næsten Brøndby en kontra.
                              Frilund oppe igen, 24 minutter spillet og stadig 0-0.

                              Comment

                              Working...
                              X