Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom sdj-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nogen. En eller anden. Arh fuck, PAS. Det var bare lort.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af TheStenum Se indlæg
      Hvis vi antager at Kent Nielsen ønsker at implementere samme spillestil som gav et Mesterskab til Aab, må vi formode at opskriften er den samme - nemlig med inadvendte kanter og offensive backs som skal kunne klare mange løb og gennembrud på kanten alene!
      Derfor forstår jeg heller hvorfor du mener at Kirkeskov har det der skal til i den sammenhæng, han mangler rigtig meget efter min mening! Tænker især på hans boldomgang!

      Men jeg er meget enig med dig i at bevægelsen foran boldholderen og vores to CM's er stillestående...
      Skulason på CM hjælper heller ikke ligefrem på den problematik!
      Jeg forstår ikke, hvorfor I lægger en masse mere i mit valg af MOM end at jeg mener med at vælge ham til MOM. Jeg skriver intet sted at han er god - jeg vil bare give ham MOM titlen i denne kamp, fordi han efter bedste evne (hvilket betyder så godt som han nu kan) forsøgte at spille KN spil men ikke fik opbakning til det. INGEN var gode i går - derfor kan MOM-titlen foruroligende nok gå til ham.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Der er ved at opstå en eller anden trueism på forum om, at Kirke er en ringe pasningsspiller. Ifht Ari??? Hvad pokker snakker folk om? Kirkeskov var en af de eneste, hvis pasninger ramte en medspiller i kampen. Han var ringe ligesom resten af holdet i alt andet, men...
        Problemet med Kirkeskov er at han har truppens absolut laveste bundniveau, efter min mening.. Han viser det desværre 50-75% af gangene, og så kan han simpelthen ikke bruges.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Problemet med Kirkeskov er at han har truppens absolut laveste bundniveau, efter min mening.. Han viser det desværre 50-75% af gangene, og så kan han simpelthen ikke bruges.
          JH må væk nu. Han har fået chancen, men den trup han har skabt er så shaky, så men ikke kan kåre en mom. Reelt, så har vi kun 3 spillere som har top 6 standard. MD, Falk, MEM.

          Festersen, AK og Emil ( hvis han gider) vil være udmærkede spillere i en top 6 klub. De øvrige er ikke gode nok, eller er talenter som stille skal køres ind.

          Comment


            #20
            Falk
            Han var kraftigt medvirkende til at vi i 2. Halveg var bare nogenlunde med. Derudover synes jeg det er befriende han som holdets stjerne går ud og tager tæskene i pressen for så pinlig en præstation

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Problemet med Kirkeskov er at han har truppens absolut laveste bundniveau, efter min mening.. Han viser det desværre 50-75% af gangene, og så kan han simpelthen ikke bruges.
              Desværre enig. Ikke mange i den her trup, man kan bygge noget op om.

              Comment


                #22
                Oliver Lund, hvis jeg skal nævne en. Han forsøgte at sætte lidt gang i spillet op ad højrekanten, men der var ikke meget støtte i højre heller.

                Comment


                  #23
                  Kryger.

                  Forsøgte da noget, og havde et par halvfarlige indlæg. (Og det er absolut i mangel af bedre jeg stemmer på ham. Ikke fordi han var specieltt god)
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Desværre enig. Ikke mange i den her trup, man kan bygge noget op om.
                    Uenig.

                    Festersen, AK, Zohore, Falk, Emil, Desler, Makrini, Lund og (måske) Falkesgaard og Matti, med Lucas, JJT og Magnus P. som talenter, og Lasse som bagerste mand/indskifter. Så mangler vi: en målmand, to CBs, en VB (Jeg ville nok kunne leve med Ari der) og en midtbanespiller. Fem spillere til de otte vi har der har top-seks-potentiale, plus talenter. Der er masser at bygge på. Problemet er, at fundamentet (forsvaret) er kviksand. Så nytter det ikke noget, at man har en virkelig flot veranda, og et dyrt tag.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Uenig.

                      Festersen, AK, Zohore, Falk, Emil, Desler, Makrini, Lund og (måske) Falkesgaard og Matti, med Lucas, JJT og Magnus P. som talenter, og Lasse som bagerste mand/indskifter. Så mangler vi: en målmand, to CBs, en VB (Jeg ville nok kunne leve med Ari der) og en midtbanespiller. Fem spillere til de otte vi har der har top-seks-potentiale, plus talenter. Der er masser at bygge på. Problemet er, at fundamentet (forsvaret) er kviksand. Så nytter det ikke noget, at man har en virkelig flot veranda, og et dyrt tag.
                      godt billedsprog og enig i at potentialet er til stede på og omkring holdet, det skal "bare" have tid til at blive forløst
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Kryger

                        Comment

                        Working...
                        X