Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom sdj-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom sdj-ob

    Falk

    for i det mindste at kæmpe og prøve lidt

    #2
    Kryger
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Tja. Må sgu sige pass her :-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Tja. Må sgu sige pass her :-)
        ditto

        Comment


          #5
          Kirke for at spille det spil KN vil - men ingen ønskede at støtte ham i det.

          Comment


            #6
            Lund. For fight, og for at tage turene op ad sidelinjen igen og igen.

            Comment


              #7
              Øøøøøøøhhhh....... bum bum

              Comment


                #8
                Oliver Lund - igen. Ikke fordi han spiller specielt godt - men fordi han prøver at kæmpe.

                Comment


                  #9
                  Så ikke hele kampen. Men giver den til Lasse N for at undgå at eksplodere på live tv i interviewet efter kampen.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Kirke for at spille det spil KN vil - men ingen ønskede at støtte ham i det.
                    Er det en joke?
                    I al den tid jeg har fulgt OB er Kirkeskov den mest elendige venstreback jeg har set spille!

                    Tror næppe det har været Kent Nielsens intentioner at spille med en back der hverkan kan aflevere eller tæmme en bold! Ydermere mangler han fuldstændig spilforståelse!
                    Last edited by TheStenum; 25-09-2015, 21:06.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af TheStenum Se indlæg
                      Er det en joke?
                      I al den tid jeg har fulgt OB er Kirkeskov den mest elendige venstreback jeg har set spille!

                      Tror næppe det har været Kent Nielsens intentioner at spille med en back der hverkan kan aflevere eller tæmme en bold! Ydermere mangler han fuldstændig spilforståelse!
                      De gange han kommer frem af banen er der INGEN opbakning fra Emil og Azer. Der nægter at gøre sig spilbare. På den måde kommer man til at se ringere ud end man er. Skrev jo selv at han aldrig bliver en profil - men man forsøger det KN vil have: han går med i et-to op ad linjen - men ingen ønsker at hæjlpe ham videre.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af TheStenum Se indlæg
                        Er det en joke?
                        I al den tid jeg har fulgt OB er Kirkeskov den mest elendige venstreback jeg har set spille!

                        Tror næppe det har været Kent Nielsens intentioner at spille med en back der hverkan kan aflevere eller tæmme en bold! Ydermere mangler han fuldstændig spilforståelse!
                        Total Enig. Forstår ikke dem der foretrækker ham frem for Skulason. Ikke at Ari er et vidunder, men efter min mening alligevel klasser over Kirkeskov.

                        Målt på den enkelte spillers præstation i samtlige minutter den pågældende har været på banen smider jeg MOM afsted til Kryger.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          De gange han kommer frem af banen er der INGEN opbakning fra Emil og Azer. Der nægter at gøre sig spilbare. På den måde kommer man til at se ringere ud end man er. Skrev jo selv at han aldrig bliver en profil - men man forsøger det KN vil have: han går med i et-to op ad linjen - men ingen ønsker at hæjlpe ham videre.
                          Hvis vi antager at Kent Nielsen ønsker at implementere samme spillestil som gav et Mesterskab til Aab, må vi formode at opskriften er den samme - nemlig med inadvendte kanter og offensive backs som skal kunne klare mange løb og gennembrud på kanten alene!
                          Derfor forstår jeg heller hvorfor du mener at Kirkeskov har det der skal til i den sammenhæng, han mangler rigtig meget efter min mening! Tænker især på hans boldomgang!

                          Men jeg er meget enig med dig i at bevægelsen foran boldholderen og vores to CM's er stillestående...
                          Skulason på CM hjælper heller ikke ligefrem på den problematik!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Falk

                            for i det mindste at kæmpe og prøve lidt
                            Så kun til 3-0 og der var ingen værdige. Heller ikke Falk. Jeg er så træt af at han ikke kan slippe den bold, men istedet tror han kan drible direkte igennem 3-4 mand...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Total Enig. Forstår ikke dem der foretrækker ham frem for Skulason. Ikke at Ari er et vidunder, men efter min mening alligevel klasser over Kirkeskov.

                              Målt på den enkelte spillers præstation i samtlige minutter den pågældende har været på banen smider jeg MOM afsted til Kryger.
                              Der er ved at opstå en eller anden trueism på forum om, at Kirke er en ringe pasningsspiller. Ifht Ari??? Hvad pokker snakker folk om? Kirkeskov var en af de eneste, hvis pasninger ramte en medspiller i kampen. Han var ringe ligesom resten af holdet i alt andet, men...

                              Comment

                              Working...
                              X