Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Vi skal finde os i det, fordi ordet "proces" er et perfekt skalkeskjul for, at man reelt ikke har styr på en skid.

    MvH ChrisOB
    Arghhhhhhhhhhhhhhhh det forbandede ord

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg brækker mig kraftedme.
      KN forklarer næsten det hele med uheld og små fejl

      jesus christ en fucking idiot udmelding.... Vi bliver jo gang på gang på gang spillet helt ned under gulvtæppet.. Ingen forklaring på dette overhovedet
      Giver ham ret så langt at vi bliver straffet hårdt ved hver enkelt lille fejl. Men tror altså også de kommentarer skal ses ud fra han selv mangler svar....og forsøger at beskytte sit hold....udadtil.
      Men ja en offentlig skideballe så jeg nu også gerne.....det hjælper næppe men ville dog vise at man vil det her og ikke stiller sig tilfreds med sådan en minus indsats

      Comment


        #33
        Endnu en beskæmmende præstation. Med et par skader ligner OB et hold, som ikke hører til i ligaen - det må jeg erkende og det peger i retning af JH (eller den øverste ledelse, hvis man har begrænset JH mere end godt er)

        KN bliver ved med at bringe Ari på midten - den idé må efterhånden være dødfødt - især sammen med Azer, som altså i den grad må være fortid i OB - han er decideret pinlig indstillingsmæssigt - ham er jo nærmest allergisk over for at tackle. Samtidig er han for langsom i tanke og handling. Han har fået sine chancer - nu må det være slut. Samtidig viser hans ”flirt” med det serbiske landsholds at han er en (balkan)spiller uden selverkendelse - dem er der ikke plads til på et vingeskudt OB-hold!

        Jeg synes egentligt, at Kirke forsøger sig op af flanken i dag - men han får ikke støtte af midten, som skal tilbyde sig. Så ser han mere skidt ud end han er. Han har dårlig boldomgang så han bliver aldrig en profil - men han bliver altså solgt af holdet i offensiven i dag.

        Haddi laver så mange fejlafleveringer i dag (og i de forudgående kampe) at det nærmest ikke længere giver mening. Så ringe er han ikke - han er ikke god - men han præsterer så langt fra sit topniveau at det må være mere end hans generelle niveau som giver udslag i hans elendige spil - er
        OB er måske bare simpelthen stadig en syg klub - der er et eller andet galt (ud over at der mangler kvalitet på 2-3 pladser i startopstilligen, vhilket forstærkes ved skader)

        Koval koster vel 2½ mål i dag - fint at han gerne vil dominere feltet - men hvis han ikke kan finde ud af det - er det jo værre end at stille med Tørnes som i den mindste har selverkendelse og ved hvad han kan og ikke kan. Han KAN ikke være så ringe som det han viser igen - eller er han blevet suget ind i ådalens bermudatrekant…? Vi må give ham lidet flere kampe før vi fælder den endelige dom - men det er sgu heller ikke nemt at være JH - international erfaring for Kiev - som ligner en serie 3 målmand i dag - fodbold er underfundigt!

        Falk - ja hvad med Falk - han er jo vores stærkeste aktiv i offensiven - men han medfører altså også at vores offensive spil bliver uhyggeligt enstrenget - vi forsøger det samme igen og igen og igen - kamp efter kamp. Og når det så ikke rigtig lykkes ser vi skidt ud. Falk skal ikke klandres - men han bliver på en eller anden mærkelig måde også en hæmsko for holdet, fordi alt kommer til at gå over ham og derfor bliver vi alt for afhængige af hans dagsform - på den måde bliver vi for sårbare og for nemme at lukke ned for.

        Lasse udtaler lige nu til tv, at 0-0 ikke er noget dårligt resultat for OB lige nu på udebane - det er jo OP snak og det er på tide at man indser realiteterne. Når man ikke kan stille i stærkeste, kan man ikke spille KN-spil. Det er jo også helt tydeligt at spillerne ikke stoler på hinanden og dermed på KNs stil (endnu).

        Zohore er fuldstændig alene på toppen og bliver fuldstændig pakket ind. Han har ikke en chance og det er i min optik ikke hans skyld i dag. Der er ingen bevægelse i offensiven før Fester kommer ind. Så hvem skal han ping-ponge med? KN fejl eller giver holdet bare ikke den støtte som var aftalt? Zohore er i min optik god nok til truppen.

        Emil - ja - han kan ikke spille på et hold uden succes - ergo: fortid i OB. Han kan INTET bidrage med, hvis ikke hele holdet spiller perfekt.
        Fester laver et godkendt indhop på et hold i opløsning - han bringer noget bevægelse, som kan udløse chancer. Han er stadig godkendt i min bog.

        Alt i alt: holder er mærket mentalt, KN stiller med et hold, som bliver en udfordring for holdet (hvis det giver mening), LN påpeger at der skal spilles simpelt for at gå efter 0-0 - han har taget noget vigtigt med fra OP-tiden, reserverne er ikke gode nok, når markante spillere ikke er med. Det bliver endnu et bekymrende efterår!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Giver ham ret så langt at vi bliver straffet hårdt ved hver enkelt lille fejl. Men tror altså også de kommentarer skal ses ud fra han selv mangler svar....og forsøger at beskytte sit hold....udadtil.
          Men ja en offentlig skideballe så jeg nu også gerne.....det hjælper næppe men ville dog vise at man vil det her og ikke stiller sig tilfreds med sådan en minus indsats
          Tror jeg også - intet hold bliver bedre at at blive smadret på åben skærm

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Tror jeg også - intet hold bliver bedre at at blive smadret på åben skærm
            Næ.....men ville nu gerne se lidt til....

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Tror jeg også - intet hold bliver bedre at at blive smadret på åben skærm
              Uden lige at have noget konkret at hænge det op på, så er Kent altid beskyttende udadtil når det går skidt, til gengæld er det som oftest noget i vejen når det går godt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Næ.....men ville nu gerne se lidt til....
                forstår ikke din formulering... :o)

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Uden lige at have noget konkret at hænge det op på, så er Kent altid beskyttende udadtil når det går skidt, til gengæld er det som oftest noget i vejen når det går godt.
                  Jeg er overbevist om, at han jo godt vidste at de heldige point mod f.eks. BIF - netop var heldige - så der var ingen grund til at skamrose holdet - han ved udemærket godt at han er kommet på en enorm opgave når der ikke er kvalitet over hele linjen - ikke engang i startopstillingen. Derfor gør han det klart, at der er en masse at arbejde med efter sejrene - Jeg må sige at KN ER en dygtig træner - han er ikke naiv!

                  Comment


                    #39
                    Det var kraftedeme helt Troels Bech'sk idag.

                    Men man vidste det jo på forhånd med den start 11. Skula og Azer på CM hang langt efter SE's midtbane, Lucas Jensen var ringe og Emil var som Emil altid er i modgang.

                    Det der pissede mig allermest af var attituden. V SE's 3-0 mål (af boldmongolen Marc Pedersen) står der satme 3-4 spillere tæt på ham og glor, mens han kaster sig ned og glider bolden ind.

                    Vi kom bagud 2-0 på deres første 3 chancer, heraf 1 luckypunch og 1 drop af Koval, men for satan hvor er vi ringe i modgang.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                      Hhmmmm - mine tanker går lige nu i retning af, at denne sæson bedst af alt kan blive brugt på at få kørt Thomassen og Magnus Petersen ind på det hold. Er sådan set fuldstændig ligeglad med, om vi bliver nummer 10 eller 11 - så længe vi ikke rykker ud.
                      Emil Larsen, Kirkeskov, Halgrimur, Skula og Azer bør bænkes - jeg vil hellere stille op med u19 spillere end at se på dem mere. Fuck hvor er de ringe.
                      Så er der spillere som Lasse Nielsen og Oliver Lund, som måske ikke helt har de spillemæssige kvaliteter, men til gengæld levere en kæmpe fight. Det kan jeg sgu bedre leve med.

                      Men over dem alle svæver Emil Larsen som den største skamplat på OB-trøjen. Ikke på grund af manglende kvalitet eller dårligt spil. Ikke fordi han flirtede med BIF eller var sur på fansene, men fordi hans indstilling simpelthen er så taberagtig - sådan en forkælet snothvalp.

                      Aaaaaarrrrrrgggggghhhhhh
                      Jeg er helt enig. Gå All in på Magnus P og JJT da de er fremtidens folk. Ari HELT fast på venstre back. Emil L. skal væk fra holdet fordi han ødelægger alt hvad der hedder arbejdsmoral på holdet. Vores hold hænger ikke sammen og bundniveauet er EN JOKE!.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        forstår ikke din formulering... :o)
                        Nej kan godt se der nok mangler et ord eller 2.
                        Ville gerne se lidt til en hidsig Kent....der klart får meldt ud af den slags "præstationer" ikke er i orden....igen ved det næppe hjælper men viser at man går op i det, ikke har givet op og generelt forlanger mere af sit hold

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Nej kan godt se der nok mangler et ord eller 2.
                          Ville gerne se lidt til en hidsig Kent....der klart får meldt ud af den slags "præstationer" ikke er i orden....igen ved det næppe hjælper men viser at man går op i det, ikke har givet op og generelt forlanger mere af sit hold
                          OK -fair nok!

                          Comment


                            #43
                            Kan simpelthen ikke forestille mig at Falk gider at forlænge med OB..
                            Dyr konsekvens af at JH ikke formår at gøre truppen god nok

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Endnu en beskæmmende præstation. Med et par skader ligner OB et hold, som ikke hører til i ligaen - det må jeg erkende og det peger i retning af JH (eller den øverste ledelse, hvis man har begrænset JH mere end godt er)

                              KN bliver ved med at bringe Ari på midten - den idé må efterhånden være dødfødt - især sammen med Azer, som altså i den grad må være fortid i OB - han er decideret pinlig indstillingsmæssigt - ham er jo nærmest allergisk over for at tackle. Samtidig er han for langsom i tanke og handling. Han har fået sine chancer - nu må det være slut. Samtidig viser hans ”flirt” med det serbiske landsholds at han er en (balkan)spiller uden selverkendelse - dem er der ikke plads til på et vingeskudt OB-hold!

                              Jeg synes egentligt, at Kirke forsøger sig op af flanken i dag - men han får ikke støtte af midten, som skal tilbyde sig. Så ser han mere skidt ud end han er. Han har dårlig boldomgang så han bliver aldrig en profil - men han bliver altså solgt af holdet i offensiven i dag.

                              Haddi laver så mange fejlafleveringer i dag (og i de forudgående kampe) at det nærmest ikke længere giver mening. Så ringe er han ikke - han er ikke god - men han præsterer så langt fra sit topniveau at det må være mere end hans generelle niveau som giver udslag i hans elendige spil - er
                              OB er måske bare simpelthen stadig en syg klub - der er et eller andet galt (ud over at der mangler kvalitet på 2-3 pladser i startopstilligen, vhilket forstærkes ved skader)

                              Koval koster vel 2½ mål i dag - fint at han gerne vil dominere feltet - men hvis han ikke kan finde ud af det - er det jo værre end at stille med Tørnes som i den mindste har selverkendelse og ved hvad han kan og ikke kan. Han KAN ikke være så ringe som det han viser igen - eller er han blevet suget ind i ådalens bermudatrekant…? Vi må give ham lidet flere kampe før vi fælder den endelige dom - men det er sgu heller ikke nemt at være JH - international erfaring for Kiev - som ligner en serie 3 målmand i dag - fodbold er underfundigt!

                              Falk - ja hvad med Falk - han er jo vores stærkeste aktiv i offensiven - men han medfører altså også at vores offensive spil bliver uhyggeligt enstrenget - vi forsøger det samme igen og igen og igen - kamp efter kamp. Og når det så ikke rigtig lykkes ser vi skidt ud. Falk skal ikke klandres - men han bliver på en eller anden mærkelig måde også en hæmsko for holdet, fordi alt kommer til at gå over ham og derfor bliver vi alt for afhængige af hans dagsform - på den måde bliver vi for sårbare og for nemme at lukke ned for.

                              Lasse udtaler lige nu til tv, at 0-0 ikke er noget dårligt resultat for OB lige nu på udebane - det er jo OP snak og det er på tide at man indser realiteterne. Når man ikke kan stille i stærkeste, kan man ikke spille KN-spil. Det er jo også helt tydeligt at spillerne ikke stoler på hinanden og dermed på KNs stil (endnu).

                              Zohore er fuldstændig alene på toppen og bliver fuldstændig pakket ind. Han har ikke en chance og det er i min optik ikke hans skyld i dag. Der er ingen bevægelse i offensiven før Fester kommer ind. Så hvem skal han ping-ponge med? KN fejl eller giver holdet bare ikke den støtte som var aftalt? Zohore er i min optik god nok til truppen.

                              Emil - ja - han kan ikke spille på et hold uden succes - ergo: fortid i OB. Han kan INTET bidrage med, hvis ikke hele holdet spiller perfekt.
                              Fester laver et godkendt indhop på et hold i opløsning - han bringer noget bevægelse, som kan udløse chancer. Han er stadig godkendt i min bog.

                              Alt i alt: holder er mærket mentalt, KN stiller med et hold, som bliver en udfordring for holdet (hvis det giver mening), LN påpeger at der skal spilles simpelt for at gå efter 0-0 - han har taget noget vigtigt med fra OP-tiden, reserverne er ikke gode nok, når markante spillere ikke er med. Det bliver endnu et bekymrende efterår!

                              meget enig i din analyse.
                              især dine betragtninger omkring falk.
                              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan simpelthen ikke forestille mig at Falk gider at forlænge med OB..
                                Dyr konsekvens af at JH ikke formår at gøre truppen god nok
                                Nej der er nok for lang en proces foran os før det begynder at ligne noget.....det sker ikke inden for de næste 2 år. Så tag ud falk spil en 4-6 år i udlandet....og vend så hjem....så kan det være der begynder at være samlet et hold....

                                Comment

                                Working...
                                X