Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nemlig og bag de 3 angribere kan man så lægge falken eller desler i den frie rolle. Da presset på modstanderen starter på deres forsvar bliver vores mindre belastet det var det vi så mod fck.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      Nemlig og bag de 3 angribere kan man så lægge falken eller desler i den frie rolle. Da presset på modstanderen starter på deres forsvar bliver vores mindre belastet det var det vi så mod fck.
      Koval
      Lund NY NY
      MD MeM AR RF
      AK KZ Festersen

      Comment


        Lækkert mener dog godt man kunne bruge LN i cm hvis man kan skaffe en hurtig VB der kan dække ind i direkte sprint sådan en Ala marcelo fra real altid med fremme altid tilbage og rydde op alternativ er koval vist en ret god libero.

        Comment


          Skulle være cf ikke cm

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            men HVILKEN gang...5-1 mener jeg...i Haderslev
            Sandt. Men kan du også se ironien i, at vi nu er der, hvor vi drømmer tilbage til dengang, vi slog Sønderjyske?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
              Lækkert mener dog godt man kunne bruge LN i cm hvis man kan skaffe en hurtig VB der kan dække ind i direkte sprint sådan en Ala marcelo fra real altid med fremme altid tilbage og rydde op alternativ er koval vist en ret god libero.
              Jeg beundre Lasse og hans indstilling. Men jeg frygter at han ikke er god nok til at få os der hen vi gerne vil..
              Men han må meget meget gerne blive i klubben som backup

              Comment


                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Sandt. Men kan du også se ironien i, at vi nu er der, hvor vi drømmer tilbage til dengang, vi slog Sønderjyske?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg beundre Lasse og hans indstilling. Men jeg frygter at han ikke er god nok til at få os der hen vi gerne vil..
                  Men han må meget meget gerne blive i klubben som backup
                  Skulle vi ikke se at få en prop i hullet før vi kigger fremad?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg beundre Lasse og hans indstilling. Men jeg frygter at han ikke er god nok til at få os der hen vi gerne vil..
                    Men han må meget meget gerne blive i klubben som backup
                    der er måske en grund til at KN valgte ham fra i starten af sæsonen, med HJ og LN på banen samtidig kommer vi automatisk til at stå langt tilbage på banen med deres begænsede teknik.

                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Skulle vi ikke se at få en prop i hullet før vi kigger fremad?
                    prop i hullet kan måske sættes i på midtbanen med en pasningsstærk spiller.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Skulle vi ikke se at få en prop i hullet før vi kigger fremad?
                      Bestemt. Men jeg kigger allerede fremad mod næste vindue. Og specielt det næste igen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        der er måske en grund til at KN valgte ham fra i starten af sæsonen, med HJ og LN på banen samtidig kommer vi automatisk til at stå langt tilbage på banen med deres begænsede teknik.

                        prop i hullet kan måske sættes i på midtbanen med en pasningsstærk spiller.
                        Lige meget hvor pasningsstærk en cm vi får vil modstanderne stadig komme på vores 1/3 og der er vi stadig for dårlige ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Lige meget hvor pasningsstærk en cm vi får vil modstanderne stadig komme på vores 1/3 og der er vi stadig for dårlige ..
                          Helt enig. Men det ene må aldrig udelukke det andet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Helt enig. Men det ene må aldrig udelukke det andet
                            Nej, men vi kan ikke blive ved med at bruge penge (som vi jfr JH ikke har) på angreb (AK) og midt (Matti og evt. Razak) når vi er så ringe i forsvaret og specielt centralt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Nej, men vi kan ikke blive ved med at bruge penge (som vi jfr JH ikke har) på angreb (AK) og midt (Matti og evt. Razak) når vi er så ringe i forsvaret og specielt centralt ..
                              Kan jeg sagtens følge. Og er ikke uenig...
                              Lyder heller ikke som noget de har opsøgt. Men når muligheden opstår skal den da afprøves. 9 dages træning med 2 træningskampe. Siger man ikke nej til..
                              Men har nu hele tiden sagt at vi manglede midtmidt banespillere da vi kun havde 3 inden Matti kom.

                              Comment

                              Working...
                              X