Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Fester klar til i morgen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-til-comeback

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
      Kent Nielsen: - Jeg kan sætte Jens Jakob Dyhr Thomasen ind centralt eller bruge Ari Skúlason og lade Mikkel Kirkeskov spille back igen

      Forhåbentlig bliver det ikke løsning 2
      Tror desværre mest på Ari på midt og kirke på back.....jjt gjorde det rigtigt fint men i ligaen er det meget begrænset hvad han har fået af spilletid.
      Men hvor ville. Det være fedt at se ham på midten....og så holde Ari på backen -klart den bedste løsning

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Tror desværre mest på Ari på midt og kirke på back.....jjt gjorde det rigtigt fint men i ligaen er det meget begrænset hvad han har fået af spilletid.
        Men hvor ville. Det være fedt at se ham på midten....og så holde Ari på backen -klart den bedste løsning
        Håber det samme som dig...

        Comment


          #34
          Det er en stor bet, at Makrini og AK ikke er klar - især Makrini - han kunne være god at have til det fysiske arbejde på midten. Det lugter desværre af endnu et nederlag i det jydske :o(

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er en stor bet, at Makrini og AK ikke er klar - især Makrini - han kunne være god at have til det fysiske arbejde på midten. Det lugter desværre af endnu et nederlag i det jydske :o(
            Hvad blev der af positivismen fra den anden tråd? ;-)

            Men frygter det samme som dig.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Hvad blev der af positivismen fra den anden tråd? ;-)

              Men frygter det samme som dig.

              MvT
              Det var på den lange bane - på den korte er godt nok udfordrede :o(

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Håber da selv han kan se det er et selvmordsprojekt at stille med ari på midtbanen, hvis han mener Drachmann og Guira er blandt ligaens bedste bolderobrere.

                Comment


                  #38
                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-overraskelse/


                  jeg tror på en 2-0 sejr til OB!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    SÅDAN! Dejligt at du lige kommer med optimismen - 2-0 er sgu købt, så drikker jeg alle omkring mig ned bagefter:-)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      SÅDAN! Dejligt at du lige kommer med optimismen - 2-0 er sgu købt, så drikker jeg alle omkring mig ned bagefter:-)
                      Klasse! Vi tæver sgu de nordtyskere!!

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        SÅDAN! Dejligt at du lige kommer med optimismen - 2-0 er sgu købt, så drikker jeg alle omkring mig ned bagefter:-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          SÅDAN! Dejligt at du lige kommer med optimismen - 2-0 er sgu købt, så drikker jeg alle omkring mig ned bagefter:-)
                          Er du på stadion ?
                          skal bare lige vide hvor man skal stille sig :-)
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #43
                            Holdet er som en uberegnelig præpupertestøs med den første menstruation under vejs. Jeg synes det er så håbløst at skyde sig ind på hvad der kommer til at ske. Men jeg tror ikke, det er muligt at se bort fra at uden Makrini på midtbanen er holdet fortabt.

                            PS: har lige set Sommeren 92. Fantastisk film. Og fik dårlig samvittighed over at have deltaget i nedsvining af Ricardo.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              FS mener at Lucas Jensen starter inde idag

                              http://www.fyens.dk/sport/Hallgrimur...rtikel/2793287

                              Comment


                                #45
                                - Sønderjydskes svaghed er måske, at når de får pres mod sig, så losser de bare bolden op, og hvis man er god til at matche dem på den fysiske del, så har de svært ved at få deres spil igang. Så vi skal matche dem fysisk og spille rundt om dem, så de kommer til at løbe efter os, tilføjer Hallgrimur Jonasson.

                                rart at vide at vores fysiske stærke spillere som Falk,Emil,Ari,Azer bare skal matche SDJ. så skal det hele nok gå

                                Comment

                                Working...
                                X