Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ok, så heftigt var min kommentar nu ikke ment; det var bare lidt galgenhumor
    i know ... Det står for egen regning ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af plum Se indlæg
      hvor er det bare nedtur at det er den indstilling man er nød til at have som fan/tilhænger af en klub som man ellers bruger (for) meget af sin tid på .. I med- og modgang, i tykt og tyndt .. Jo tak men man skal også passe på sig selv og performede konen så elendigt (og over så lang tid) så var det sq nok endt med en skilsmisse ... Det er ikke sundt at være ob interesseret ... Mobberierne blandt venner og kollegerne biser ikke engang mere .. Man bliver immun ... Der er kun den evige sure mave fornemmelse, det ulykkelige håb og forventningen om det næste nederlag at se frem til, at leve med .. åget på skuldrene og den evige depression uge efter uge ... Det bliver bedre i næste sæson ...
      hørt!!!........
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Av av av

        Makrini og AK ude
        http://www.bold.dk/nyt/ob-uden-el-ma...og-ak-jacobsen

        Comment


          #19
          Begge har muskulære problemer

          http://www.fyens.dk/sport/OB-uden-El...rtikel/2793199

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lort med lort på. Især El Mak er svær at undvære. Puha; håber ikke det skal være langvarigt for nogen af dem.

            Comment


              #21
              Kent Nielsen: - Jeg kan sætte Jens Jakob Dyhr Thomasen ind centralt eller bruge Ari Skúlason og lade Mikkel Kirkeskov spille back igen

              Forhåbentlig bliver det ikke løsning 2

              Comment


                #22
                1 point i Haderslev vil i den grad være en succes nu.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                  Kent Nielsen: - Jeg kan sætte Jens Jakob Dyhr Thomasen ind centralt eller bruge Ari Skúlason og lade Mikkel Kirkeskov spille back igen

                  Forhåbentlig bliver det ikke løsning 2
                  Jeg LOVER at lovprise Thomasen uanset om han så laver fire selvmål, hvis bare Ari bliver væk fra midtbanen... ,o)

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #24
                    Det er godt nok en streg i regningen med makrini, men håber da jjt's fine indsats i tirsdags følges op og han får en startplads. Ari og Azer er et skrækscenarie. Puha for en røvfuld garanterede fejlafleveringer

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg LOVER at lovprise Thomasen uanset om han så laver fire selvmål, hvis bare Ari bliver væk fra midtbanen... ,o)

                      mvh

                      MaxHH
                      Jeg opper den til 6 selvmål... Bare Ari ikke finder vej på midten..
                      ville det være så farligt at starte med Matti og give ham 60-65 min?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        1 point i Haderslev vil i den grad være en succes nu.
                        Jeg sælger den også gerne for 1p

                        Comment


                          #27
                          Azer gjorde det fint sammen m JJT i tirsdags, mon ikke det bliver Azer - JJT. Matti så noget rusten ud, og han sagde da også i TV2's interview at han er et stykke fra kampform.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Jeg LOVER at lovprise Thomasen uanset om han så laver fire selvmål, hvis bare Ari bliver væk fra midtbanen... ,o)

                            mvh

                            MaxHH
                            Enig i, at vi helst ikke skal have Ari på midtbanen igen, men jeg synes den endnu værre konsekvens er, at Kirkeskov så spiller back igen :-)

                            Comment


                              #29
                              Zohore vil fortsætte stimen

                              http://www.bold.dk/nyt/zohore-vil-fortsaette-maalstimen

                              Comment


                                #30
                                KN: Sdj sæsonens overraskelse

                                http://www.bold.dk/nyt/kent-n-soende...s-overraskelse

                                Comment

                                Working...
                                X