Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af jOB Se indlæg
    Ak og 2 mere var på Eydes, til frokost. Den ene en rødhåret kirke tror jeg og en ung mørk håret høj gut. Uden og vide en dyt om det tænker jeg ik man spiser frokost ude, når man har kamp om aftenen?
    Jeg spiser også indimellem frokost ude, når jeg har aftenvagt. Sig det ikke til min chef

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Njar han er da vidst udtaget til truppen. Men 1. Du er ikke sikker på det er kirke.
      og 2. De spiste frokost? Hvori ligger problemet helt præcist
      Håber vel bare at finde en undskyldning for at Ari får backen. Troede faktisk truppen var samlet det meste af eftermiddagen

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Er SønderjyskE's bedre? Nej vel?
        Hvis du spørger mig, hvem af de to hold der træder ud på banen i dag som er bedst, så er mit svar SønderjyskE. De er bedre sammentømret, har en klarere idé om, hvad de vil, og så er deres stamme intakt.

        Comment


          #64
          Vi må se om eydes mad virker for Kirke starter inde idag

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hvis du spørger mig, hvem af de to hold der træder ud på banen i dag som er bedst, så er mit svar SønderjyskE. De er bedre sammentømret, har en klarere idé om, hvad de vil, og så er deres stamme intakt.
            Beklager, det tager jeg selvfølgelig i mig igen. OB har et klart bedre hold, det bør være åbenlyst for ALLE.

            Comment

            Working...
            X