Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kan konstatere at det indlæg, jeg skrev tidligere i dag; på min mobil, på en eller anden mystisk måde ikke er der... Anyways, så skrev jeg "deal", og her er min liste: (Som jeg går ud fra er ud fra devisen "I den ideelle verden"?)

    Tørnes (Væk)
    Falkesgaard (Sats. Men jeg vil ikke have noget imod en mere spændende keeper som første målmands prospect)
    Korval (Væk - alt for dyr, al for stor sandsynlighed for, at han i længden ikke ville kunne motivere sig til at spille for et hold under opbygning)
    Radza (Væk - men kun ud fra devisen: Udlej ham og se om det rykker på ham. Ellers - sats)

    Kirkeskov (Væk - latterligt lavt bundniveau gør, at jeg mener, han end ikke bør bruges som back-up)
    Jonasson (Væk - men alt efter om vi henter to nye centerforsvarere så kan han bruges som bredde-spiller. Men som leder og samlingspunkt? Hell no)
    Nielsen (Sats - men helst som back-up. Kan li' hans attitude)
    Diarra (Væk)
    Kryger (Væk)
    Barrett (Væk - evt udlej og se om det hjælper på ham)
    Lund (Sats - men jeg ville ikke have noget imod at få en mere "spændende" højre back)
    Pedersen (Sats - men han skal have ordentlige læremestre, ellers skal han, for hans egen skyld - væk)

    Larsen (Væk. Emil bliver aldrig en profil i OB igen. Desværre)
    Makrini (Sats sats sats!)
    Jensen (Væk - Han har over 100 kampes erfaring, selv om han er ung; og ingen OB-trænere har endnu kigget hans vej)
    Tomassen (Sats sats sats! Men også han skal have bedre læremestre, end dem han har nu)
    Busuladzic (Sats - men helst som breddespiller)
    Desler (Sats sats sats - sats to the motherf***ing sats!)
    Skulason (VÆK. Hans afleveringsspil er under al kritik. Det dræner et hold for selvtillid og lyst. Og han skal ALDRIG i nærheden af den midtbane igen; selv om jeg godt ved, at han spiller i morgen i Haderslev på den plads - med det uundgåelige spild til følge)
    Matti (Sats - men han skal bevise sig først. Og han har kun denne halvsæson til at gøre det. Ville elske, hvis han slog til. Ubetinget!)
    Thomsen (Sats - men ved ikke nok om ham til at lave en "endelig" dom)

    Falk (Væk - af nøjagtigt samme grunde, som du selv har skrevet i denne tråd)
    Festersen (Sats)
    Zohore (Sats)
    Greve (Sats!)
    Jakobsen (Sats)

    Flere af mine "væk", mener jeg, i den ideelle verden, burde være sket allerede i det overståede vindue; og et par af dem skulle aldrig været blevet hentet; og et par enkelte af dem burde aldrig ha fået noget som helst ansvar for at bygge vinderkultur op i OB. I den ideelle verden var de væk - i morgen og vi havde 10 nye spillere, hvoraf mindst én, helst to skulle være rigtige ledertyper og ikke bare hårdtarbejdende sympatiske islændinge.

    Som du ligeledes kan se, ville jeg ikke have noget imod at samtlige 5 bagerste var nogen andre, end de muligheder vi har nu. Inklusiv den makker, som indtil nu har fungeret bedst sammen med El Makrini.

    De 10 nye spillere behøves ikke være stjerner; men de skal være bedre end dem vi har; og det burde kunne lade sig gøre, selv med vores økonomi og muligheder. Problemet er bare, at hvis vores "mellemregninger" bliver så dårlige, som jeg forventer det bliver MED de 10 spillere i vores trup, så kan det blive meget svært at erstatte dem, selv over 3 transfervinduer. Flere af de 10 spillere er tilmed spillere, som vores nuværende sportsdirektør selv har hentet. Giver ikke mig meget håb om, at der vi blive fundet noget, der er bedre for pengene. Og bemærk, at jeg ikke skrev "Giver ikke mig meget håb om der KAN findes noget der er bedre for pengene". Det er jeg temmelig sikker på, at det kan der. Spørgsmålet er om vi har sportsdirektøren med de rette cojones til denne, utvilsomt, meget svære, men ikke umulige udfordring.

    MvH ChrisOB
    Vi er ikke så uenige som det kunne virke... og du vil beholde flere spillere end jeg troede, med dine tidligere udmeldinger ind mente... ,o)

    Men du ved jo ligeså godt som mig, at der ikke skiftes 10 spillere på et vindue... det tager tid. Og tre vinduer er muligvis for få til at opnå det vi begge håber på der arbejdes hen imod... Vi er bare nødt til at se tiden an, og håbe på det bedste.

    Jeg så RIGTIG gerne et hold bygget op om vores egne talenter, suppleret med typer som Makrini... solide udlændinge, der kan give til holdet. Og nu skal JH godt nok til at kigge efter spillere i samme kaliber til forsvaret, og det allerede i næste vindue. Så begynder det at se mindre slemt ud end det har gjort...

    Mvh

    MaxHH

    Comment

    Working...
    X