Annoncering

Collapse
No announcement yet.

(MOM) Fredericia - OB 2:1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    (MOM) Fredericia - OB 2:1

    Jeg er ikke overrasket og faktisk mindre skuffet end jeg havde regnet med.. Min forventninger er bare ikke så store, sørgerligt nok.

    Falk får min MOM. Han spillede godt, og dejligt at se han kan løfte sig efter sin dårlige kamp mod Viborg. Flot assist.

    Runner up: Zohore. Han skal selvfølgelig starte inde på fredag. Han har gevaldig optur i den.

    Stor ros til publikum. Det var en god opbakning, selv efter 2-1 målet.

    Dagens værste: Mikkel Kirkeskov. Gjorde intet middelmådigt i dag, alt var helt forfærdeligt.

    Konklusion. Vi skulle have startet i stærkeste opstilling. Vi undervurderede dem - naivt og dumt af Kent Nielsen.
    Last edited by Kogtbaby88; 22-09-2015, 19:23.

    #2
    Zohore, Falk som runner op...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Zohore og azer. Falken brænder igen for meget.

      Comment


        #4
        Jeg synes ikke Falk kan få den, fordi han simpelthen er skyld i, at så meget IKKE bliver afsluttet.

        JJ fra mig.

        Comment


          #5
          JJT.
          Falk får den simpelthen ikke for manglende effektivitet

          Comment


            #6
            Dem vi mangler i dag var vel ude med småskader, så tror ikke vi kunne stille meget stærkere. Vores reserver i forsvaret er bare ikke på niveau..

            Oliver Lund får den af mig

            Comment


              #7
              Zohore skal have den i dag! Selvfølgelig vægter det højt at han får scoret, men synes også han har flere gode dybdeløb og virkede som en fin opspilsstation gennem det meste af kampen med hans enorme fysik.
              JJT skal også have noget kredit for hans indsats i dag. Han leverer en fin helstøbt indsats samt en masse gode afleveringer og god boldomgang med godt blik for spillet og sine angribere. Kan godt se noget potentiale i ham!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                Dem vi mangler i dag var vel ude med småskader, så tror ikke vi kunne stille meget stærkere. Vores reserver i forsvaret er bare ikke på niveau..

                Oliver Lund får den af mig
                Tror også vi var blevet straffet på omstillinger med HJ i forsvaret. Han er stygt langsom og heller ikke videre placeringsstærk.

                Comment


                  #9
                  Jeg giver den til mig selv for min indsats på lægterne , pletskud på odds og forudsigelsen op til kampen mht Falk og Greve.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oliver Lund
                    - Nicolai

                    Comment


                      #11
                      Zohore
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #12
                        Forstår ikke i siger Zohore. Han scorer én. Ja ÉN. Han har 2 mega chancer som han skal score på og mod et så defensivt organiseret hold som Fredericia skal man score på dem.
                        Er enig i dem der vælger de medrejsende fans som MOM, skulle der vælges en spiller må jeg pege på Falk, selvom det piner mig lidt, da hans gode indsats desværre kun munder ud i en assist.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Forstår ikke i siger Zohore. Han scorer én. Ja ÉN. Han har 2 mega chancer som han skal score på og mod et så defensivt organiseret hold som Fredericia skal man score på dem.
                          Er enig i dem der vælger de medrejsende fans som MOM, skulle der vælges en spiller må jeg pege på Falk, selvom det piner mig lidt, da hans gode indsats desværre kun munder ud i en assist.
                          Det samme kan vel siges om Falk

                          Comment


                            #14
                            Falk får den.
                            Vi mangler (også) en Vb. Ellers må vi snart prøve Jbl......
                            Der skal godt nok ske mange ting hvis vi skal i slut spil i næste sæson. Uhadada
                            Nu går fremad

                            Comment


                              #15
                              Oliver Lund

                              Comment

                              Working...
                              X