Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB Pokalkamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ifølge Ove P. Vil Fredericia også spare nogle spillere i den kamp, så måske vi alligevel har en chance.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ser så på ingen måde Greve som kantspiller , syntes ikke han har speed og færdigheder til den plads .
      Helt enig. Jeg synes, at han var bedst, da han spillede på den centrale midtbane under Ove. Men med Dessler ude, så er det småt med alternativerne til Falk og Emil på kanterne.

      Comment


        #18
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-det-vaerste

        Ove P - Der er flere aspekter i det. Jeg hører rygter om, at OB vil stille i stærkeste opstilling, men jeg kommer til at ændre en del på vores hold. Der er nogle reserver, der fortjener at få chancen, men det handler også om at finde den rette balance i antallet af ændringer, siger han inden opgøret mellem 1. divisions nummer fire og Superligaens nummer seks.

        Jeg tror nu at Fredericia kommer til at stille op i noget nær stærkeste, og jeg er bange for at OB som allerede skal i ilden igen på fredag, kommer til at spare en mand eller to udover Haddi, Festersen og Makrini som vi allerede kender til. Det bliver godt nok spændende!
        Last edited by RASH; 21-09-2015, 20:12.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Så lidt af træningen. De var delt i to hold, som var ret blandede, men det lignede, at det var rødt hold, som skulle spille kampen fra start i morgen.

          Koval
          Lund - Diarra - Lasse - Kirkeskov
          Greve - Azer - Thomasen - Emil
          Falk - Zohore
          Det er i hvert fald et hold der bør slå Fredericia. Både dem og Brønshøj har dog godt nok slået os før, men vi er simpelthen nødt til at kunne vinde den her slags kampe med lidt rystet pose. Vi har et tæt program i denne tid. Kampen i lørdags var hård, kampen på fredag bliver helt sikkert også hård, så det er vigtigt vi får brugt bredden lidt. Jeg er meget spændt på at se JJT igen, hvis dette er start-11'eren. Han må være opsat på at vise at han er berettiget til at være tættere på holdet end tilfældet er pt. Emil må også være opsat på med syvtommer søm at overbevise KN at det var en fejl at bænke ham sidst!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Vi skal også allerede spille igen Fredag...
            Allerede fredag....planlæggerne er sgu ikke rigtigt med os.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ser så på ingen måde Greve som kantspiller , syntes ikke han har speed og færdigheder til den plads .
              Helt enig. Han passer mere centralt. Men mangler stadig meget for at blive en profil

              Comment


                #22
                Hallgrimur og Festersen kan vi klare os uden, men Makrini - ikke godt.

                Lad os opsummere: vi skal til Jylland - ikke godt. Vi skal spille imod et stærkt organiseret defensivt hold - ikke godt. Vi skal op imod Ove p - ikke godt. Vi kommer til at mangle min en nøglespiller, som udgør forskellen mellem superliga-midt og top 1.div - ikke godt.
                Nogen der har en kraftig anti-jinx bat-spray??!

                Comment


                  #23
                  det liver helt sikkert "en tåf kamp"...FCF stiller som som os uden nogen af de normale startere, i flg. OP, men han mener dog at der bliver et par fynboer i starteren. det kan bl.a. være EPJ der er udset til e cf. i et 3-5-2 Ove system
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Ifølge FS bliver opstillingen:
                    Koval
                    Lund Diarra LN Kirke
                    Greve Azer JJT Larsen
                    Zohore Falk

                    Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Ifølge FS bliver opstillingen:
                      Koval
                      Lund Diarra LN Kirke
                      Greve Azer JJT Larsen
                      Zohore Falk

                      Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.
                      Spændende... lidt FOR spændende med Diarra, men lad os se... måske 1. div passer bedre til ham?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #26
                        Greve

                        http://www.bold.dk/nyt/greve-frederi...re-at-nedbryde

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Ifølge FS bliver opstillingen:
                          Koval
                          Lund Diarra LN Kirke
                          Greve Azer JJT Larsen
                          Zohore Falk

                          Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.
                          Så meget gerne at Greve og Falk byttede plads

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så meget gerne at Greve og Falk byttede plads
                            Enig , som jeg også har nævnt tidligere i tråden . Det hæmmer både HK og angrebet at de to spiller der , så ser også hellere et bytte .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              Ifølge FS bliver opstillingen:
                              Koval
                              Lund Diarra LN Kirke
                              Greve Azer JJT Larsen
                              Zohore Falk

                              Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.
                              Interessant. Ari er sat af - givet at der ikke en skade eller en karantæne, jeg ikke er bekendt med.

                              Det var også på tide.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                                Interessant. Ari er sat af - givet at der ikke en skade eller en karantæne, jeg ikke er bekendt med.

                                Det var også på tide.
                                Tror nu ikke Ari er sat af, men han har haft et lidt strammere program end de fleste andre i truppen, med landskampe og generelt tæt kampprogram, så han bliver nok bare sparet. Omvendt var hans præstation så skidt sidst, at spiller Kirke stærkt i dag, så er der da muligheder for han spiller sig foran og også starter på fredag. Det forlyder at kampen om VB er ret tæt

                                Comment

                                Working...
                                X