Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-vff 19/9-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Makrini som MOM. OL og Jonasson spillede også rigtig godt.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #17
      Synes Oliver Lund fortjener den idag! Efter lussingen i Esbjerg, hvor jeg i øvrigt mener at der manglede defensive kvaliteter på den position, ja så synes jeg han glider fint ind på holdet og fighter sig gennem en utrolig dårlig spillet fodboldkamp!

      Lund herfra!!

      Comment


        #18
        Makrini

        Comment


          #19
          Lund får min stemme - Makrini og Emil gjorde det også godt. Falk og Ari faldt fuldstændigt igennem.

          Comment


            #20
            Det er dog godt, at der er stemmer på flere - det kunne tyde på at flere præsterede OK i kampen modsat andre kampe Ja, jeg tager lige "JA"-hatten på igen - undskyld den positive attitude - det er ikke for at støde nogen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er dog godt, at der er stemmer på flere - det kunne tyde på at flere præsterede OK i kampen modsat andre kampe Ja, jeg tager lige "JA"-hatten på igen - undskyld den positive attitude - det er ikke for at støde nogen
              Hvilket du jo så alligevel går efter at gøre...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Makrini... Det tegner godt med ham, der er nogen af de ting vi har savnet...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hvilket du jo så alligevel går efter at gøre...
                  hehe - nej - nej - det må være dig der læser noget ind i det, som ikke var tilsigtet :o)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    hehe - nej - nej - det må være dig der læser noget ind i det, som ikke var tilsigtet :o)
                    Okay... Hvorfor undskylder du så din positive attitude? Var det et hint til, øhh, ingen..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Okay... Hvorfor undskylder du så din positive attitude? Var det et hint til, øhh, ingen..?
                      hold nu op - du stikker også til mig mere eller mindre direkte af og til i dine indlæg - det kan jeg fint tåle. Når der (endelig) er noget at være glad for omkring OB må vi sgu hellere fejre det ordentligt - det giver også lidt balance i positivitets/negativitets-regnskabet!

                      Som altid er der igen mere stille på forum her efter en sejr end efter et nederlag.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        hold nu op - du stikker også til mig mere eller mindre direkte af og til i dine indlæg - det kan jeg fint tåle. Når der (endelig) er noget at være glad for omkring OB må vi sgu hellere fejre det ordentligt - det giver også lidt balance i positivitets/negativitets-regnskabet!

                        Som altid er der igen mere stille på forum her efter en sejr end efter et nederlag.
                        Ja det gør jeg... men så var det altså så alligevel ikke mig der helt så spøgelser så...

                        Det ved jeg ikke om der er, har ikke studeret det nærmere, tænker at det lige for tiden kan have noget at gøre med at nederlagene er på udebane, og at folk derfor sidder hjemme foran skærmen når nederlaget rammer... men det her er da en god chance for dem der mangler positivitet på forum, at gøre som du gør, at komme frem fra busken og byde ind med det...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Ja det gør jeg... men så var det altså så alligevel ikke mig der helt så spøgelser så...

                          Det ved jeg ikke om der er, har ikke studeret det nærmere, tænker at det lige for tiden kan have noget at gøre med at nederlagene er på udebane, og at folk derfor sidder hjemme foran skærmen når nederlaget rammer... men det her er da en god chance for dem der mangler positivitet på forum, at gøre som du gør, at komme frem fra busken og byde ind med det...
                          Det kan være en del af forklaringen.

                          Comment


                            #28
                            Lund Mom.
                            Mener ikke Ari er god nok til Alka superligaen. Håber han er på bænken fremover.
                            Nu går fremad

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                              Lund Mom.
                              Mener ikke Ari er god nok til Alka superligaen. Håber han er på bænken fremover.
                              De må være tyndt besat på pladsen på det islandske landshold, når han er fast mand der. På den anden side skal han nærmest ikke over midten i deres kampe. Så er det lettere at undgå at komme ud af position.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                                Lund Mom.
                                Mener ikke Ari er god nok til Alka superligaen. Håber han er på bænken fremover.
                                Problemet er at vi ikke har en VB der er god nok til SL.
                                Vi lønner 3 stk. Og ingen af dem har det niveau vi ønsker..

                                Comment

                                Working...
                                X