Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg skriver verdens største sviner til klubben, hvis Bashkim kommer i kamp søndag, og efterfølgende må udgå med en skade. De skal ikke sende ham i kamp før han er 110 procent klar, er han det, er han selvfølgelig velkommen (og savnet) på banen. Jeg kan slet ikke overskue en situation a la Rasmus Falk, da han fik fem minutter mod Brøndby for blot at gøre skaden værre.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg skriver verdens største sviner til klubben, hvis Bashkim kommer i kamp søndag, og efterfølgende må udgå med en skade. De skal ikke sende ham i kamp før han er 110 procent klar, er han det, er han selvfølgelig velkommen (og savnet) på banen. Jeg kan slet ikke overskue en situation a la Rasmus Falk, da han fik fem minutter mod Brøndby for blot at gøre skaden værre.
      Også lige mod viborg som har det kæmpe svin til at rende rundt som sparkede ham ned! Så vendt hellere til kampen mod Sje

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Også lige mod viborg som har det kæmpe svin til at rende rundt som sparkede ham ned! Så vendt hellere til kampen mod Sje
        Så blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Så blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.
          revet ned, hævnagt for stempling på foden udmildbart før hvor BK score. Han bliver trukket 180° rundt og ned af christoffer poulsen (mener jeg)

          Comment


            #35
            C.Poulsen er et svin. Men at give ham skylden for Kadriis solo-uheld, er måske i overkanten...
            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Så blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.
              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              C.Poulsen er et svin. Men at give ham skylden for Kadriis solo-uheld, er måske i overkanten...
              sad lige ud for, han har rigtig godt fat meget tydelig, desværre er dommer placeret bagved.

              Comment


                #37
                Nu var kadrii jo heldig ved ikke at få rødt. Da han stemplede en Viborg spiller lige inde. Han scorede til 2-0

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af jOB Se indlæg
                  sad lige ud for, han har rigtig godt fat meget tydelig, desværre er dommer placeret bagved.
                  Jo jo, men det er jo ikke en svinestreg, men derimod den slags dueller der opstår 60.000 gange i løbet af enhver fodboldkamp, så at give ham skylden for det beskadigede korsbånd er mere end søgt, vil jeg mene.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Nu var kadrii jo heldig ved ikke at få rødt. Da han stemplede en Viborg spiller lige inde. Han scorede til 2-0
                    Eller uheldig. Så var han sikkert ikke blevet skadet.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Så blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.
                      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                      Eller uheldig. Så var han sikkert ikke blevet skadet.
                      Vi snakkede i hvert om at hvis baskim havde fået gult, havde han nok ikk fået svingturen. Men fair nok forskellige meninger. Enig i at trækken i arm/trøje er hverdags kost, ser bare situationen voldsommere end gennemsnittet.

                      Comment


                        #41
                        http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kampklar-...il-90-minutter

                        Comment


                          #42
                          Hvornår plejer truppen til kampene at blive udtaget? (Altså hvornår ved vi, om kadrii er overhovedet er blevet udtaget til kampen?)

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Hvornår plejer truppen til kampene at blive udtaget? (Altså hvornår ved vi, om kadrii er overhovedet er blevet udtaget til kampen?)
                            Truppen udtages lørdag.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Jeg tror han er med. Just a hunch..
                              han får garanteret også 15-20 min. Tænk på en opløftende stemning det vil give på stadion til sådan en vigtig kamp der bare SKAL vindes

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror han er med. Just a hunch..
                                han får garanteret også 15-20 min. Tænk på en opløftende stemning det vil give på stadion til sådan en vigtig kamp der bare SKAL vindes
                                Tror du Hr. Bech tænker så langt???
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X