Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I dagens trykte udgave af stiften er der en artikel om OB og specielt Baskim - han er begyndt at gå med i de taktiske spiløvelserne, som henholdsvis kant og højre back..... :-) Men, fedt at læse at det går fremad. Han regner med at være mere med i Tyrkiet, både i spil og som joker.

    Comment


      #17
      Det er bare dejligt at høre

      Comment


        #18
        Krydser alle fingre og tæer for Bashkim; det er set så tit, at spillere på vej tilbage fra en skade får mere bøvl; håber så inderligt han undgår det og kommer tilbage bare i nærheden af det meget høje niveau, han var på lige inden skaden.

        Comment


          #19
          Dejligt :)

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-et-par-uger

          Comment


            #20
            Lidt mere her

            http://www.bold.dk/nyt/Marts-klar-Ka...ninger-stoerst

            Comment


              #21
              Bash får comeback på reserveholdet i dag

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2229688.ece
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                http://www.bold.dk/nyt/OB-assistent-...r-paa-til-trup
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Han skal med mod Viborg. Vil mene at en Bashkim på 75% i en halvleg har større impact, som det hedder på nudansk, end Bodul i 90 minutter

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Han skal med mod Viborg. Vil mene at en Bashkim på 75% i en halvleg har større impact, som det hedder på nudansk, end Bodul i 90 minutter
                    Vådt pap på 75% i 45 min har større impact end Bodul i 90 min. Du kan ikke sammenligne med Kadrii; han er i en anden kategori (kategorien 'målfarlig angriber').

                    Comment


                      #25
                      Årh, retfærdigvis skal det nævnes at Bodul var den OBer der var tættest på at score mod FCK..

                      Comment


                        #26
                        Jeg hørte lige TB i nyhederne siger kort og klart "Ja han er klar" Så er det vidst Bash tid på søndag
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg hørte lige TB i nyhederne siger kort og klart "Ja han er klar" Så er det vidst Bash tid på søndag


                          Det bliver lige så stort som da Falk vendte tilbage sidste år efter sin skade

                          Comment


                            #28
                            Ej hvor er det dejlige nyheder. Det giver jo helt nye muligheder i vores opspil, når vi får en lynhurtig og aggressiv spiller på toppen. Falk vil få noget nemmere ved at finde afleveringsmulighederne i stedet for at drible selv, og Skoubo vil ikke stå så alene, når han modtager og forlænger boldene højt i banen.
                            Derudover er han her de første kampe naturligvis ikke i form til en startplads, så her vil der sgu også være en joker med gryn i at sætte ind, når tingene skal afgøres!

                            Glæder mig afsindigt til at byde ham velkommen tilbage

                            Comment


                              #29
                              Mon ikke Mos starter med Skoubo og bliver afløst af BK efter 60-70 min...

                              Comment


                                #30
                                Glæder mig så meget til at se Baskhim igen! Han har været savnet.

                                Comment

                                Working...
                                X