Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Kadrii fører nu med 48% af de +500 stemmer
    Han vandt også afstemningen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi håber alle at kunne lande en BH på et tidspunkt
      👍🏻👍🏻👍🏻
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Men stadig at JH siger han. Har ganske få midler at gøre godt med. Går ud fra Sdr de andre klubber der ligger omkring os også har det. Men ofte formår de da at hente spillere af kvalitet ind

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Men stadig at JH siger han. Har ganske få midler at gøre godt med. Går ud fra Sdr de andre klubber der ligger omkring os også har det. Men ofte formår de da at hente spillere af kvalitet ind
          Tjo, Hvis tallene der cirkulerer passer har vi i rene transfer kroner vel fået en Ludwig, Drachmann og Baskhim for en Kasper Junker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Tjo, Hvis tallene der cirkulerer passer har vi i rene transfer kroner vel fået en Ludwig, Drachmann og Baskhim for en Kasper Junker.
            Det lyder ikke helt forkert

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Tjo, Hvis tallene der cirkulerer passer har vi i rene transfer kroner vel fået en Ludwig, Drachmann og Baskhim for en Kasper Junker.
              Måske i transferkroner. Der er så også noget, der hedder løn. Men Drachmann og forhåbentlig Bashkim virker som klare forstærkninger, hele prisen værd. Ludwig er jeg blevet noget mere lunken omkring, men håber da han bliver mere sikker, når han og holdet falder mere til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Måske i transferkroner. Der er så også noget, der hedder løn. Men Drachmann og forhåbentlig Bashkim virker som klare forstærkninger, hele prisen værd. Ludwig er jeg blevet noget mere lunken omkring, men håber da han bliver mere sikker, når han og holdet falder mere til.
                Absolut og tror i hvert fald at Drachmann og Baskhim får en del, men lige det her vindue der tror jeg (på et tyndt grundlag) ikke der er mange andre der er kommet stærkere ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Absolut og tror i hvert fald at Drachmann og Baskhim får en del, men lige det her vindue der tror jeg (på et tyndt grundlag) ikke der er mange andre der er kommet stærkere ud.
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/danmark/superligaen/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Touche :)

                    Comment


                      Enig, vi er endelig kommet stærkt igennem et transfervindue. Lad det gerne fortsætte. JM har fået noget at arbejde og udvikle med. Vil særligt glæde mig til art se hurtige omstillinger i vores nye system. Ku godt bli sjovt at se på.

                      Comment


                        Velkommen tilbage min ven, for satan et huk mod AB. Du har været savnet!

                        Comment


                          Jeg syntes at Kadrii’s tilbagekomst minder om den gang djemba-djemba fik de første minutter mod Aston Villa.
                          Han viser at han har den klasse vi har savnet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Jeg syntes at Kadrii’s tilbagekomst minder om den gang djemba-djemba fik de første minutter mod Aston Villa.
                            Han viser at han har den klasse vi har savnet.
                            Amen brother

                            Comment


                              Baskim stempler ind i pokalkampen....:
                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...1-26f4a7d9c43e

                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...1-a39c3e090af3
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Han gjorde det rigtig godt i dag. Dejligt at have ham tilbage. Bliver meget spændende hvad han kan mod bedre forsvar.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X