Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Viborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er godt set at sætte Greve på vk som erstatning for EL, jeg har fra nærmeste hold at netop det har været afprøvet i ugens løb, men om det bliver sådan er vanskeligt at vurdere. Jeg tror Koval starter i dag...Tørnes er måske ramt på selvtilliden efter holdblamagen i Esbjerg. JJT virker til at være en anelse længere fra holdet en under TB og Ove, så jeg tror ikke han starter i stedet for Azer

    .........Koval
    OL HJ LN Ari
    RF Makrini Azer Greve
    .........AK Zohore
    Har du overværet nogle træninger eller hørt noget, for i FS er det ikke engang diskuteret, hvorvidt det er Tørnes eller Koval. De har Tørnes på kassen, uden at overveje Koval. Til gengæld er det også nævnt at Greve kan få chancen i stedet for Larsen, mens kampen om VB også er helt åben

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Har du overværet nogle træninger eller hørt noget, for i FS er det ikke engang diskuteret, hvorvidt det er Tørnes eller Koval. De har Tørnes på kassen, uden at overveje Koval. Til gengæld er det også nævnt at Greve kan få chancen i stedet for Larsen, mens kampen om VB også er helt åben
      det er 2. håndsunderrettninger af nogen der har overværet træninger. Der har nu ikke været meget snak om Koval så det er min egen vurdering..Greve for EL virkede dog som et sandsynligt scenarie og Azer har været foretrukket mest som makker til Makrini. Kirkeskov og Ari er jo valget mellem gode offensive løb og gode hjørnespark/frispark og lidt mere defensiv stabilitet...svært nok tror jeg
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Andre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Andre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?
          tanken har strejfet mig
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Andre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?
            Godt nok en grim tanke.

            Nu skal vi jo så lige se hvem der står.

            Står Koval ikke, må det være manglende kampform, helt nyt land med alt det medfører og så videre.

            Er han ikke bedre end Tørnes, så er det den største fejlvurdering jeg nogensinde har set på transfermarkt (30 mio. danske kroner).

            Viser det sig han er dårligere end Tørnes, så, ja så er vi der igen, den der med snak om JH.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Godt nok en grim tanke.

              Nu skal vi jo så lige se hvem der står.

              Står Koval ikke, må det være manglende kampform, helt nyt land med alt det medfører og så videre.

              Er han ikke bedre end Tørnes, så er det den største fejlvurdering jeg nogensinde har set på transfermarkt (30 mio. danske kroner).

              Viser det sig han er dårligere end Tørnes, så, ja så er vi der igen, den der med snak om JH.
              Altså, hvis det ender med, at Koval ikke er bedre end Tørnes, har JH spildt penge på at løse et problem, der alligevel ikke blev en løsning. Hvilket ikke er første gang, og det vil blot bekræfte billedet af JH som uduelig til opgaven. Han er god til at samle solide divisionsspillere op, samt kasserede superligaspillere i de større klubber, det er det han kan.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Altså, hvis det ender med, at Koval ikke er bedre end Tørnes, har JH spildt penge på at løse et problem, der alligevel ikke blev en løsning. Hvilket ikke er første gang, og det vil blot bekræfte billedet af JH som uduelig til opgaven. Han er god til at samle solide divisionsspillere op, samt kasserede superligaspillere i de større klubber, det er det han kan.
                Enig, men det er godt nok voldsomt hvis Koval ikke er bedre med det CV og den historik han har med sig. Skal siges, at jeg har aldrig set ham spille, så det er kun vurderet ud fra det kære internet.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Enig, men det er godt nok voldsomt hvis Koval ikke er bedre med det CV og den historik han har med sig. Skal siges, at jeg har aldrig set ham spille, så det er kun vurderet ud fra det kære internet.
                  Det kan jo være, at andre faktorer gør, at han ikke kan præstere sportsligt. Det være sig sprog, kultur, tilpasning, spillestil, træningsforhold mv. Men det er jo variable, som en sportschef skal have styr på. Hvis det viser sig, at han på grund af disse ting, ikke kan præstere før Falkes alligevel er tilbage, så var denne handel jo rent spild.

                  Håber det virkelig ikke, det ville være rystende.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Enig, men det er godt nok voldsomt hvis Koval ikke er bedre med det CV og den historik han har med sig. Skal siges, at jeg har aldrig set ham spille, så det er kun vurderet ud fra det kære internet.
                    Bare rolig så ved du allerede lige så meget som vores kære sportsdirektør...
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Godt nok en grim tanke.

                      Nu skal vi jo så lige se hvem der står.

                      Står Koval ikke, må det være manglende kampform, helt nyt land med alt det medfører og så videre.

                      Er han ikke bedre end Tørnes, så er det den største fejlvurdering jeg nogensinde har set på transfermarkt (30 mio. danske kroner).

                      Viser det sig han er dårligere end Tørnes, så, ja så er vi der igen, den der med snak om JH.
                      eller så er Tørnæs måske 30 mill + værd

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Andre der får den grimme tanke at man er i tvivl om Koval overhovedet er bedre end Tørnæs?
                        Det kunne også være de manglende sprog egenskaber.....og man lige vil have trænet målmand og forsvar lidt bedre sammen.....men lad os se.....håber da han står i dag

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Det kan jo være, at andre faktorer gør, at han ikke kan præstere sportsligt. Det være sig sprog, kultur, tilpasning, spillestil, træningsforhold mv. Men det er jo variable, som en sportschef skal have styr på. Hvis det viser sig, at han på grund af disse ting, ikke kan præstere før Falkes alligevel er tilbage, så var denne handel jo rent spild.

                          Håber det virkelig ikke, det ville være rystende.
                          Nu har han være her i 3 uger og trænet i 14 dage. Skal vi ikke sige at han burde have akklimatiseret nu og være klar til at stå hvis han har rigtig klasse...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det kunne også være de manglende sprog egenskaber.....og man lige vil have trænet målmand og forsvar lidt bedre sammen.....men lad os se.....håber da han står i dag
                            De der 3-4 strofer /ord de skal blive enige om hvad betyder burde de kunne klare på en formiddag.
                            Hvis han ikke står i dag frygter jeg at vi har lejet katten i sækken

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              De der 3-4 strofer /ord de skal blive enige om hvad betyder burde de kunne klare på en formiddag.
                              Hvis han ikke står i dag frygter jeg at vi har lejet katten i sækken
                              Det er da utænkeligt , hvor vover du at så tvivl om det :-)

                              Jeg har ikke været begejstret for denne handel pga den på ingen måde er langsigtet . Det bliver kun værre jo længere tid der går og jo færre kampe han får .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                De der 3-4 strofer /ord de skal blive enige om hvad betyder burde de kunne klare på en formiddag.
                                Hvis han ikke står i dag frygter jeg at vi har lejet katten i sækken
                                Nu er det jo KN der stiller holdet - hvis han mener at der skal gå en uge mere, kan JH jo ikke stille så meget op. Man behøver ikke se JH-spøgelser over alt

                                Comment

                                Working...
                                X