Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Viborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu har han være her i 3 uger og trænet i 14 dage. Skal vi ikke sige at han burde have akklimatiseret nu og være klar til at stå hvis han har rigtig klasse...
    Enig... Vi lejer forhåbentlig ikke en spiller, for at der så skal arbejdes på alle mulige ting før vi vil bruge ham...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Enig... Vi lejer forhåbentlig ikke en spiller, for at der så skal arbejdes på alle mulige ting før vi vil bruge ham...
      Nej, det gør vi ikke, det gør vi bestemt ikke, hvorfor skulle vi gøre sådan en handel? Nej, nej ...
      Oh shit, jeg håber du har ret, og han spiller i dag ...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Nej, det gør vi ikke, det gør vi bestemt ikke, hvorfor skulle vi gøre sådan en handel? Nej, nej ...
        Oh shit, jeg håber du har ret, og han spiller i dag ...
        håber jeg også....men først og fremmest vil jeg have en sejr. Om det så er med Koval på målet - eller Tørnes - eler Kryger for den sags skyld, ligeglad bare vi spiller os til 3 point (meget gerne 3 velfortjente point)

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          håber jeg også....men først og fremmest vil jeg have en sejr. Om det så er med Koval på målet - eller Tørnes - eler Kryger for den sags skyld, ligeglad bare vi spiller os til 3 point (meget gerne 3 velfortjente point)
          Enig

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            håber jeg også....men først og fremmest vil jeg have en sejr. Om det så er med Koval på målet - eller Tørnes - eler Kryger for den sags skyld, ligeglad bare vi spiller os til 3 point (meget gerne 3 velfortjente point)
            Meget enig, og god idé, det med Kryger!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              håber jeg også....men først og fremmest vil jeg have en sejr. Om det så er med Koval på målet - eller Tørnes - eler Kryger for den sags skyld, ligeglad bare vi spiller os til 3 point (meget gerne 3 velfortjente point)
              Trykker også lige på enig-knappen

              Comment

              Working...
              X