Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Esbjerg FB - Odense BK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Azer er vel en af vores "store" drenge. Eftersom han og Bille er lige høje kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle kunne dække ham op. HJ dækker Zonen, og Azer følger ikke manden ind. Men der er intet ved de fire mål der er godt af nogen på holdet. Angrebet og midtbanen svigtede også forsvaret de første 45 min, men alle var jo skidt kørende. Har læst JV´s referat idag. Skrevet af Ole Bruun, den vel nok mindst objektive journalist når det kommer til EFB. Han skrev faktisk at EFB spillede godt, uden dog på nogen måde at blæse OB af banen. Og da vi reducerede blev alle nervøes, især fordi vi forinden havde brændt 2-3 chancer ala dem EFB selv havde scoret på. Han mente ligeledes at EFB minus de midterste 20 i anden halvleg sejlede så meget at man endog rigtig meget sad og frygtede at korthuset ville ramle.
    Det syntes jeg er en fin opsumering på kampen. Vi var meget passive, og de var heldige på flere af målene. Så syntes da bestemt der er lyspunkter. Og jeg sad ihvertfald med en noget anden følelse efter de 90. min. en da de scorede til 4-0. Næsten positivt.
    som jeg ser det bliver Azer screenet ved Billes mål, jeg mener faktisk at Azer dækker ham.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Azer er vel en af vores "store" drenge. Eftersom han og Bille er lige høje kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle kunne dække ham op. HJ dækker Zonen, og Azer følger ikke manden ind. Men der er intet ved de fire mål der er godt af nogen på holdet. Angrebet og midtbanen svigtede også forsvaret de første 45 min, men alle var jo skidt kørende. Har læst JV´s referat idag. Skrevet af Ole Bruun, den vel nok mindst objektive journalist når det kommer til EFB. Han skrev faktisk at EFB spillede godt, uden dog på nogen måde at blæse OB af banen. Og da vi reducerede blev alle nervøes, især fordi vi forinden havde brændt 2-3 chancer ala dem EFB selv havde scoret på. Han mente ligeledes at EFB minus de midterste 20 i anden halvleg sejlede så meget at man endog rigtig meget sad og frygtede at korthuset ville ramle.
      Det syntes jeg er en fin opsumering på kampen. Vi var meget passive, og de var heldige på flere af målene. Så syntes da bestemt der er lyspunkter. Og jeg sad ihvertfald med en noget anden følelse efter de 90. min. en da de scorede til 4-0. Næsten positivt.
      Jeg synes slet ikke Azer har det "touch" på angriberen, heller ikke egentlig hovedstøds stærk, til at han skal have så central en rolle i den del af spillet.
      Men enig, der er ikke nogen der ser kønne ud ved nogen af målene, det var et kollektivt svigt...
      Synes da også jeg fandt en tro på det 3. og 4. mål en kort overgang, men det kunne lige så godt have været blevet EfB der fik det 5...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Trist vi altid er klubben der nærmest er kendt som den der sætter spillere der ikle har scoret i lang tid igang eller klubber der ikke har vundet i lang tid igang når de møder os

        Comment


          #34
          Som nogle rigtigt siger, så er OB ikke et HOLD. Nicki Bille situationen med El Makrini viser med enkelhed, hvad problemet er i OB. Der burde have stået 10 medspillere og råbt Nicki Bille ind i hovedet efter dén aktion - i stedet hjælper de Nicki Bille op! Usmageligt!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Som nogle rigtigt siger, så er OB ikke et HOLD. Nicki Bille situationen med El Makrini viser med enkelhed, hvad problemet er i OB. Der burde have stået 10 medspillere og råbt Nicki Bille ind i hovedet efter dén aktion - i stedet hjælper de Nicki Bille op! Usmageligt!
            Fuldstændig enig!!!!!!! Ingen tænding!!!!!! Beskyt jeres holdkammerater!!!!!!!

            Comment


              #36
              De der skide 35 min. er bare dukket op igen og igen i dag, hvis ikke på skærmen eller i jokes, så oppe i skallen på mig... men det er da altid noget de ikke er blevet krydret med de der "vi fik ingen modstand" udtalelser fra modstanderen, for jeg kan næsten ikke klare mere lige pt...

              Jeg gider ikke få høvl af flere jyske hold nu, seriøst det er ikke sjovt, og vi laver ikke det samme gøgl imod Viborg, det må vi simpelthen ikke gøre, jeg har en hel weekend tur med Viborg folk, og det går simpelthen galt hvis jeg også skal til at høre på dem...
              Fandes vi er så ugæstfri herovre i Jylland, nu skal vi ikke til at have et jydekompleks, hverken ude eller hjemme...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Som nogle rigtigt siger, så er OB ikke et HOLD. Nicki Bille situationen med El Makrini viser med enkelhed, hvad problemet er i OB. Der burde have stået 10 medspillere og råbt Nicki Bille ind i hovedet efter dén aktion - i stedet hjælper de Nicki Bille op! Usmageligt!
                Jeg ved ikke om du overvurderede det lidt. Kunne ikke se kampen, men fra optagelsen i "højdepunkterne" ser det ud for mig som at LN vender sig vredet til Bille og dommeren, og først når dommeren har signaleret, at han reagerer, og Bille gjorte en udskyldense gestus hjælper han ham på ffødder. Det er helt o.k. for mig. Men jeg kender kun den korte udsnit fra "højdepunkterne".
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Jeg ved ikke om du overvurderede det lidt. Kunne ikke se kampen, men fra optagelsen i "højdepunkterne" ser det ud for mig som at LN vender sig vredet til Bille og dommeren, og først når dommeren har signaleret, at han reagerer, og Bille gjorte en udskyldense gestus hjælper han ham på ffødder. Det er helt o.k. for mig. Men jeg kender kun den korte udsnit fra "højdepunkterne".
                  Jeg ser det også på den måde og han gerne vil have Bille til at have et kort i en fart, så spillet kan gå videre.

                  Comment

                  Working...
                  X