Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
    Det er jeg så ikke enig i, på den 3. kasse afslutter han fra 2 meters afstand, laver han et andet udfald havde han måske taget den, det er der ofte også lidt held forbundet med, men han bærer ikke skylden, ej heller for den 4. kasse.
    Du kan seriøst ikke mener at en målmand der er bare lidt god, af og til hiver en umulig redning frem.

    Det er det en ordentlig målmand kan.
    Tørnes kan ikke, Toppel kunne heller ikke.
    Lars Høgh kunne, og derfor var han så god som han var.

    Men igen, jeg kunne have taget de to skud, at du ikke kunne kan jeg vel ikke gøre for.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Du kan seriøst ikke mener at en målmand der er bare lidt god, af og til hiver en umulig redning frem.

      Det er det en ordentlig målmand kan.
      Tørnes kan ikke, Toppel kunne heller ikke.
      Lars Høgh kunne, og derfor var han så god som han var.

      Men igen, jeg kunne have taget de to skud, at du ikke kunne kan jeg vel ikke gøre for.
      Godt for dig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Du kan seriøst ikke mener at en målmand der er bare lidt god, af og til hiver en umulig redning frem.

        Det er det en ordentlig målmand kan.
        Tørnes kan ikke, Toppel kunne heller ikke.
        Lars Høgh kunne, og derfor var han så god som han var.

        Men igen, jeg kunne have taget de to skud, at du ikke kunne kan jeg vel ikke gøre for.
        Jeg vil mene, at alle målmænd på jordens overflade, amatører inklusive, kan lave "umulige" superredninger. Vilde reflekser, hvor de lige nøjagtigt får en fingerspids på fra 2 meters afstand. Jeg har gjort det en del gange, det er ofte held, tilfældighed og gode reaktioner der spiller ind.

        Tørnes lavede en del af de redninger da han var i Brøndby, og det er da heller ikke det, der gør en målmand god. Det gør hans driftsikkerhed og hans høje bundniveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg vil mene, at alle målmænd på jordens overflade, amatører inklusive, kan lave "umulige" superredninger. Vilde reflekser, hvor de lige nøjagtigt får en fingerspids på fra 2 meters afstand. Jeg har gjort det en del gange, det er ofte held, tilfældighed og gode reaktioner der spiller ind.

          Tørnes lavede en del af de redninger da han var i Brøndby, og det er da heller ikke det, der gør en målmand god. Det gør hans driftsikkerhed og hans høje bundniveau.
          Helt enig!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg vil mene, at alle målmænd på jordens overflade, amatører inklusive, kan lave "umulige" superredninger. Vilde reflekser, hvor de lige nøjagtigt får en fingerspids på fra 2 meters afstand. Jeg har gjort det en del gange, det er ofte held, tilfældighed og gode reaktioner der spiller ind.

            Tørnes lavede en del af de redninger da han var i Brøndby, og det er da heller ikke det, der gør en målmand god. Det gør hans driftsikkerhed og hans høje bundniveau.
            Det kan du have ret i.

            Men jo højere bund niveau du har jo ofte synes jeg målmænd laver de 'umulige' superredninger som du kalder dem.

            Reflekser er en af de parametre målmænd har og måles på, og der mener jeg ikke at Tørnes er den bedste i superligaen på det punkt, hvilket også giver at jeg personligt ikke ser Tørnes som en målmand der laver mange 'umulige' superredninger.

            Comment

            Working...
            X