Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

    Start 11:

    - - - - -Tørnes

    Kryger - Lasse - HJ - Ari

    Falk - Makrini - Azer - Emil

    - - - - AK - Fester

    #2
    Jeg gruer for den "urban legend" der er om OB, og hvor gode de er til at sætte kriseramte klubber igang, spillemæssigt. Esbjerg vinder sikkert 2-1, begge mål scoret af Nickie Bille.. Kriseramt spiller og klub..

    Anyways. Fortjent at Tørnes starter inde, selvom jeg glæder mig til at se Koval. Spændende hvordan Kryger klarer sig i dag.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg gruer for den "urban legend" der er om OB, og hvor gode de er til at sætte kriseramte klubber igang, spillemæssigt. Esbjerg vinder sikkert 2-1, begge mål scoret af Nickie Bille.. Kriseramt spiller og klub..

      Anyways. Fortjent at Tørnes starter inde, selvom jeg glæder mig til at se Koval. Spændende hvordan Kryger klarer sig i dag.
      Jeg er spændt på at se, hvordan Kryger håndterer Fellah, og især på hvordan Ari håndterer Mensah, som vel er dobbelt så hurtig.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Start 11:

        - - - - -Tørnes

        Kryger - Lasse - HJ - Ari

        Falk - Makrini - Azer - Emil

        - - - - AK - Fester
        rart at se Ari ikke er på midten.....lidt øv over vores nye målmand ikke starter - men Tørnes spillede sig vel ikke ligefrem af holdet mod fck.

        Bliver sgu spændende - for jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor vi står henne - så tænker det kan blive både fugl eller fisk i dag.

        Comment


          #5
          Er der andre end mig, som har bemærket at Skulason har fået anførerbindet?

          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2785859

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg gruer for den "urban legend" der er om OB, og hvor gode de er til at sætte kriseramte klubber igang, spillemæssigt. Esbjerg vinder sikkert 2-1, begge mål scoret af Nickie Bille.. Kriseramt spiller og klub..

            Anyways. Fortjent at Tørnes starter inde, selvom jeg glæder mig til at se Koval. Spændende hvordan Kryger klarer sig i dag.
            men EFB er vel ikke i krise længere - efter de fyrede træneren har det set ganske fint ud - så vi sætter dem ikke i gang....

            Comment


              #7
              @mpbdavidsen: Interessant kamp på markant dato i OB's historie. I dag er det præcist fem år siden, OB fyrede Kim Brink og Lars Olsen. #EFBOB #sldk
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Er der andre end mig, som har bemærket at Skulason har fået anførerbindet?

                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2785859
                underligt - det må være en fejl.

                Comment


                  #9
                  Synd at Magnus Pedersen blev skadet nu. Håber i hvert fald man havde turde give ham chancen nu.

                  Når de begge er ude har vi ikke ligefrem en overflod af kvalificerede emner til den back. Var jeg træner havde jeg sgu nok også valgt Kryger. Tror jeg...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    men EFB er vel ikke i krise længere - efter de fyrede træneren har det set ganske fint ud - så vi sætter dem ikke i gang....
                    Det har du ret i, men hvis de taber til os i dag, så må man sige de er inde i en krise / pointmæssig dårlig periode.

                    Med et pointsnit på 0,75 efter 8 kampe, så rykker man altså ud efter 33 runder.
                    :-P

                    Comment


                      #11
                      Hmm, 2-2... evt. 3-2 til den ene eller anden side, der skal i hvert fald nok komme gang i den tænker jeg...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Synd at Magnus Pedersen blev skadet nu. Håber i hvert fald man havde turde give ham chancen nu.

                        Når de begge er ude har vi ikke ligefrem en overflod af kvalificerede emner til den back. Var jeg træner havde jeg sgu nok også valgt Kryger. Tror jeg...
                        Jeg tror Kryger kommer til at passe ganske fint ind i dagens spil. Han er en okay back, og overraskende god på dødbolde, og dem skal vi nok få et par stykker af i dag.

                        Comment


                          #13
                          KLasse, klassisk styrmand til et forsvar - Om Lasse Nielsen i optakten. Og vi så flotte klip.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            KLasse, klassisk styrmand til et forsvar - Om Lasse Nielsen i optakten. Og vi så flotte klip.
                            Jeg forventer sejr - ellers bliver jeg sgu skuffet.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Tørnæs bliver dyr i dag. Forstår ikke hvorfor koval er bænket. Han er vel lejet som 1. Målmand?

                              Comment

                              Working...
                              X