Annoncering

Collapse
No announcement yet.

dagens træning d. 12/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    dagens træning d. 12/9

    dagens træning var henlagt til stadion...der skulle tages nogen billeder og sår'n jeg ankom ca. 10.15 og forlod stadion igen kl 11.00. Da jeg ankom var spillerne i gang med den sidste del af opvarmningen som var med højt humør og masser af grin. Spillerne var i to grupper med 12-13 mand i begge grupper. De løb med hinanden i hænderne i en cirkel med en bold i cirklen som skulle holdes i luften mens de løb på tværs af banen...det var sjovt at se på og spillerne morede sig højlydt og vinderne havde selvf. håneretten. Derefter sprints hvor Oliver Lund ikke deltog med luntede på tværs af banen og lignede en der passede på en lyske
    Min tanke med at tage derud var at se specielt efter Koval og Matti.
    Høgh trænede øvelser med målmændene og det lignede at LH var specielt opmærksom på Koval som virker klar og supermotiveret i øvelserne hvor han konstant var trippende på tæerne og han virker hurtig og reaktionsstærk. Koval fortsatte med LH alene mens de to andre gik med i spil på lille bane, hvor Matti, så vidt jeg kunne vurdere spillede mest med ´1.holdet´ og han virker som en spiller der ganske vist ikke er specielt hurtig men er vant til at spille i små rum, og jeg mener ikke jeg så mange fejlafleveringer fra ham, hans afleveringer havde også god fart og præcision...Koval stod på intet tidspunkt bag HJ og LN så det ligner Tørnæs på kassen i Esbjerg. Diarra og OL delte hb positionen hvor HJ ofte forklarede Diarra ting med ivrig gestikulering...og så må jeg sige til afslutning at KN og Bredahl er et fantastisk trænerteam med lyd og klare anvisninger, der er absolut ikke nogen tvivl om hvem der er chefen..
    Last edited by MaxHH; 12-09-2015, 15:07.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Tak for en fin opdatering.

    Comment


      #3
      Efter at have overværet dagens træning, hvad er så din vurdering ifht. Signing af Matti? Bliver han bliver han ikke?

      Comment


        #4
        Tak for informationen!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
          Efter at have overværet dagens træning, hvad er så din vurdering ifht. Signing af Matti? Bliver han bliver han ikke?
          det er vanskeligt at vurdere, men som skrevet så var han mest med 1. holdet, hvis det kan siges sådan. Så længe han træner med er der vel et håb, om et samarbejde.
          Last edited by manner; 12-09-2015, 13:35.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Var det tiil at se, på hvilke positioner Skula og Azer placeres mandag ?
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Var det tiil at se, på hvilke positioner Skula og Azer placeres mandag ?
              ikke noget jeg har lagt specielt mærke til. De var begge midtbane. Kirke var vb. og Diarra var hb meget af tiden, OL har jo karantæne i EfB kampen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Tak for update.

                Nager mig lidt hvis Tørnes skal på kassen. Det var selvfølgelig et fint clean sheet mod FCK, men vi behøves jo ikke vente på han spiller sig af.

                Koval bør være en klasse bedre.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Tak for update.

                  Nager mig lidt hvis Tørnes skal på kassen. Det var selvfølgelig et fint clean sheet mod FCK, men vi behøves jo ikke vente på han spiller sig af.

                  Koval bør være en klasse bedre.
                  det er kun min ydmyge konklution fra dagens træning som jeg ikke så det hele af...der er en træning i morgen igen kl 10.00 hvis nogen får lyst til at slå et sving den vej og kikke kom frisk.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er kun min ydmyge konklution fra dagens træning som jeg ikke så det hele af...der er en træning i morgen igen kl 10.00 hvis nogen får lyst til at slå et sving den vej og kikke kom frisk.
                    Bare rolig, du bliver ikke gjort personlig ansvarlig, lige meget hvem der kommer på kassen

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det er kun min ydmyge konklution fra dagens træning som jeg ikke så det hele af...der er en træning i morgen igen kl 10.00 hvis nogen får lyst til at slå et sving den vej og kikke kom frisk.
                      Er træningen på stadion eller er de tilbage i ådalen?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                        Er træningen på stadion eller er de tilbage i ådalen?
                        ådalen tipper jeg 👍🏻 men der er ikke langt fra det ene til det andet, hvis du har tid og lyst
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment

                        Working...
                        X