Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MvT's Brokkasse ;-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MvT's Brokkasse ;-)

    Vær Så Artig!
    - og velkommen til min brokkasse. Her kan du fyre dit brok af. Gerne kort, meget gerne syrligt og med glimt i øjet.

    "Proces" ... Den næste træner/sportsdirektør der bruger det ord får en gang makrelsalat i fjæset. Kan ikke ha' det.

    "Kontrolleret offensiv" ... Hold nu op. Indrøm bare du er tilfreds med uafgjort din kujontræner. Kors.

    "Vi holder øje med markedet" ... Gu' gør du ej. Du æder træstammer og glor på Side9-pigen og vil bare gerne slippe af med journalisten der påpeger åbenlyse mangler i truppen.

    "Vi var ikke klar fra start" ... No shit Sherlock. Men det var alle de tusindvis af fans, der har planlagt tur på stadion, glædet sig hele ugen og brugt deres surt optjente skejser på at se deres hjerteklub. Bare for slapt!

    Kom glad ... Øh nej - kom sur og fyr brok i kassen

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Vil gerne brokke mig over at denne tråd ikke var lavet i sidste måned. Kunne godt have brugt den

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vil gerne brokke mig over at denne tråd ikke var lavet i sidste måned. Kunne godt have brugt den
      Så havde den været på minimum 20 sider

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Så havde den været på minimum 20 sider
        Mindst

        Comment


          #5
          hvor I h... er min centrale forsvarsspiller.
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Så havde den været på minimum 20 sider
            kom sur nu.. Det er AALT for frisk/morsomt det der

            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mindst
            læs kommentar til RASH ................
            Last edited by manner; 06-09-2015, 06:52.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              hold op det var dejligt.........
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Hvor er det skod, at du laver en brok-tråd!

                Comment


                  #9
                  Boldbesiddelsen i en statistisk udgave er til at brække sig over, og når det bliver nævnt understreges budbringerens mangel på boldøje og konkurrence instinkt. Ammestuesnak for alle pengene, og det virker, ellers ville en Troels Bech aldrig have talt sig tilbage i trænersædet i kølvandet af jublende fans med et fjernt blik mod den iberiske halvø….

                  Skud på mål og andre statiske usikkerheder bruges lige flittigt. Den norske ståland tuede efter kampen over FCK burde vinde kampe med alle de skud mod mål, men når skud rammer tribunens overligger så bolden undgår at gå i kredsløb med den gamle mir-station, skal man finde en speciel logik frem, for at kunne forstå stålanden. Mikrofonholderne er selvsagt uden skyld, deres job er kun at holde mikrofonen.

                  Comment


                    #10
                    Falk!!!!! Forlæng den sk*de kontrakt eller kom videre... Kvidret løs om alt det du gerne vil, der sker bare ikke en døjt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      HVIS KENT NIELSEN BRUGER DIARRA NÆSTE GANG PÅ BEKOSTNING AF LASSE NIELSEN SPRINGER JEG I LUFTEN

                      Comment


                        #12
                        Må vi være personlige? For fanden hvor har jeg meget luft i maven. Skal det lukkes ud eller?
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Må vi være personlige? For fanden hvor har jeg meget luft i maven. Skal det lukkes ud eller?
                          Det må man vel. Der er bare nok en grænse et sted for hvor langt man kan gå...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            HVIS KENT NIELSEN BRUGER DIARRA NÆSTE GANG PÅ BEKOSTNING AF LASSE NIELSEN SPRINGER JEG I LUFTEN
                            Hvor højt kan du springe? Det er da positivt du ikke sprænger i luften.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Hvor højt kan du springe? Det er da positivt du ikke sprænger i luften.
                              Nå, jeg ville sikker springe også og du skulle tænke i hvert fald på konsekvenserne af impacten når vi lander igen...
                              Jeg har læst en gang, at vi kan få en forfærdelig jordskælv, når alle kineserne ville springe samtidig fra et bord. Og jeg vejer langt mere end en gennemsnitlige kinese ...
                              Last edited by andlox; 06-09-2015, 11:39.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X