Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kan han spille i forsvaret?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Det dejligt nemt at være fodboldfan . Skriv under med Matti og giv Falk, hvad han vil have. Selvom jeg ville ønske begge dele skete, så er der jo også en økonomi, der skal hænge sammen, og som ledelsen har ansvaret for.
      Men ja, hvis midlerne er der til det, så er jeg enig, lad begge ting ske, men er pengene kun til en af delene, så ville jeg fortrække at få forlænget med Falk.
      En forlængelse med Falk ville ikke være en udgift. Det ville være en investering...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        En forlængelse med Falk ville ikke være en udgift. Det ville være en investering...
        Ja... men det ville det også være at skrive med Matti. Falk er væk til sommer uanset, hvor Matti kunne være endnu en brik vi kan bygge holdet op omkring...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Mja... jeg er ikke sikker. Falk skal videre, snart, og få det fulde ud af hans uomtvistelige talent. Hvis vi forlænger med ham, vil det kun være for at sikre en større transfer, men han vil være væk senest til sommer uanset. Matti, derimod, ville kunne være her i mange år, og være en spiller vi kunne bygge noget op omkring.

          Mvh

          MaxHH
          Det er muligt, men om ikke andet ville det simpelthen være for ærgerligt, at vores største guldfugl (hø hø) i mange år forlader os gratis til sommer. Har ikke set Matti spille i lang tid, men har meget svært ved at forestille mig, at han nogensinde ville kunne komme til at få samme impact som Falk, spillemæssigt og økonomisk. Så hvis man skulle vælge (temmelig hypotetisk diskussion, vi har gang i her :)), er jeg også klart på Falk

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
            Jeg håber at det går ligesom da Kasper Risgård skulle træne med i Aab, og der ikke var planer om at han skulle signes.. Der fik Kent da trumfet ham igennem :)
            http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-traener-med-i-AaB
            Og det er da gået meget godt der oppe må man sige

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
              Kan han spille i forsvaret?
              Kun i følge Jesper Hansen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                En forlængelse med Falk ville ikke være en udgift. Det ville være en investering...

                Comment


                  #38
                  Skriv så med ham da!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                    Kan han spille i forsvaret?
                    Ubeset sikker bedre end Diarra...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Jeg vil gerne skide lidt på om økonomien er til det.

                      Vi skal have Matti ind, så vi kan få en midtbane der kan vinde kampen om midten af banen.
                      Derudover skal vi have en forsvarspiller ind, der kan gøre at Diarra ikke skal spille centralt nogensinde mere.

                      Den forskel der er i præmie penge fra en 10-plads til en 5-plads er så stor at alt andet end at få en på de to positioner jeg nævner ind er direkte hul i hovedet.
                      Jeg ved godt man ikke kan budgettere med en bedre indtægt via præmie penge, og det nok er derfor der ikke er hentet noget ind.

                      Men alt andet vil sgu være alt for dumt. Man kan jo bare give en kontrakt frem til vinter, så kan dem der kommer ind også vise sig lidt frem.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Jeg vil gerne skide lidt på om økonomien er til det.

                        Vi skal have Matti ind, så vi kan få en midtbane der kan vinde kampen om midten af banen.
                        Derudover skal vi have en forsvarspiller ind, der kan gøre at Diarra ikke skal spille centralt nogensinde mere.

                        Den forskel der er i præmie penge fra en 10-plads til en 5-plads er så stor at alt andet end at få en på de to positioner jeg nævner ind er direkte hul i hovedet.
                        Jeg ved godt man ikke kan budgettere med en bedre indtægt via præmie penge, og det nok er derfor der ikke er hentet noget ind.

                        Men alt andet vil sgu være alt for dumt. Man kan jo bare give en kontrakt frem til vinter, så kan dem der kommer ind også vise sig lidt frem.
                        Jeg er som sådan ikke uenig med dig i, at de penge hurtigt kan være tjent ind igen, hvis vi ender som nr. 5 i stedet for nr. 10. Men vi skal også huske at vi nu endelig efter 4-5 år er ved at have økonomien tilbage på sporet, hvor det rent faktisk kan se ud til vi kan køre med en fornuftig drift. I de 3 sølvsæsoner satsede vi lige præcis med at holde på spillere og også give nogle lidt bedre kontrakter, for at de skulle blive. Vi satsede på at få guldet og en CHL-plads og dermed ville det kunne forsvares økonomisk. Desværre ved vi jo alle, at det ikke lykkedes, og derfor har vi nærmest lige siden forsøgt at få økonomien tilbage på sporet.
                        Nu er vi der næsten, og så synes jeg ikke man skal tage nogle som helst chancer ift økonomien. Jeg kunne bedre forstå det dengang, hvor vi kontinuerligt lå i top 3-4 stykker, og så satsede på at tage det sidste skridt op og blive nr. 1. Men lige nu synes jeg vi skal tage den lidt med ro, og se hvor Kent kan få det her hen med lidt tålmodighed.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Han er dog en meget alsidig spiller, og måske er det hans forbandelse: han mangler måske de sidste spidskompetencer.

                          Men til vores hold, til suppen, er det alt rigeligt: Han er teknisk solid, kan udfordre, har overblik, er målfarlig, kan også arbejde defensivt, er løbestærk, og vigtigst så har han en fantastisk mentalitet= hårdt arbejde, dedikation.

                          Hans indstilling vil i den grad gavne klubben, der er intet luksusspiller over ham, han leverer en seriøs indsats hver gang. Og så er han stribet og vil OB det bedste.
                          THIS!

                          Medmindre han er faldet betragteligt i niveau, har jeg umådeligt svært ved at se, hvorfor han ikke skulle være en rigtig fin signing. Han vil IMO være en klar forstærkning til den centrale ved siden af Makrini og samtidig være et alternativt til kanterne. Dertil er han i sin bedste alder, har allerede erklæret sin interesse og må derfor forventes at være relativt billig. SÆT I GANG!

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                            THIS!

                            Medmindre han er faldet betragteligt i niveau, har jeg umådeligt svært ved at se, hvorfor han ikke skulle være en rigtig fin signing. Han vil IMO være en klar forstærkning til den centrale ved siden af Makrini og samtidig være et alternativt til kanterne. Dertil er han i sin bedste alder, har allerede erklæret sin interesse og må derfor forventes at være relativt billig. SÆT I GANG!
                            Ja, HVIS han ikke er faldet i niveau. Men det aner ingen af os, hvorfor jeg ikke helt forstå 'hypen' pt.
                            Jeg er med på at han er Odense dreng, men hvis han ikke er bedre end de andre, så er der større mangler på holdet i øjeblikket.
                            Og så var han altså ikke fast mand for FCN inden han drog sydpå.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg er som sådan ikke uenig med dig i, at de penge hurtigt kan være tjent ind igen, hvis vi ender som nr. 5 i stedet for nr. 10. Men vi skal også huske at vi nu endelig efter 4-5 år er ved at have økonomien tilbage på sporet, hvor det rent faktisk kan se ud til vi kan køre med en fornuftig drift. I de 3 sølvsæsoner satsede vi lige præcis med at holde på spillere og også give nogle lidt bedre kontrakter, for at de skulle blive. Vi satsede på at få guldet og en CHL-plads og dermed ville det kunne forsvares økonomisk. Desværre ved vi jo alle, at det ikke lykkedes, og derfor har vi nærmest lige siden forsøgt at få økonomien tilbage på sporet.
                              Nu er vi der næsten, og så synes jeg ikke man skal tage nogle som helst chancer ift økonomien. Jeg kunne bedre forstå det dengang, hvor vi kontinuerligt lå i top 3-4 stykker, og så satsede på at tage det sidste skridt op og blive nr. 1. Men lige nu synes jeg vi skal tage den lidt med ro, og se hvor Kent kan få det her hen med lidt tålmodighed.
                              Jeg er meget enig. Selvom det selvfølgeligt er fristende at blive ved med at styrke holdet, er man jo også nødt til at sige stop på et tidspunkt.

                              Hvis han alligevel hentes ind, så skal det være fordi man virkelig vurderer, at han kan blive en bærende kraft fremover og ikke "bare" for at hente en, der er lidt bedre, end dem vi har nu - men igen: hvis pengene ikke er der, så er de der jo ikke.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Jeg er meget enig. Selvom det selvfølgeligt er fristende at blive ved med at styrke holdet, er man jo også nødt til at sige stop på et tidspunkt.

                                Hvis han alligevel hentes ind, så skal det være fordi man virkelig vurderer, at han kan blive en bærende kraft fremover og ikke "bare" for at hente en, der er lidt bedre, end dem vi har nu - men igen: hvis pengene ikke er der, så er de der jo ikke.
                                Det er anden gang i dag, at du er fuldstændig enig med mig. Jeg elsker limefrugt

                                Comment

                                Working...
                                X