Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    . Mon ikke vi får ham at se mod Freder.
    Det forventer jeg bestemt. Vi må se hvordan kampen udvikler sig

    Comment


      Matti: Jeg er blevet en voksen mand

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hjemvendt-ob-spiller-jeg-er-blevet-en-voksen-mand

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg


        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
          Dejligt at have Matti tilbage. Han er sgu bare en god fyr at have i truppen og jeg håber virkelig han igen rammer sit topniveau og et makkerskab med El Makrini på den centrale midtbane kunne godt blive interessant især når vi også får Desler tilbage på højrefløjen.

          Glæder mig til at se denne opstilling:
          Koval
          Lund - HJ - LN - Ari
          Desler - El Makrini - Matti - Falk
          AK - Festersen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Dejligt at have Matti tilbage. Han er sgu bare en god fyr at have i truppen og jeg håber virkelig han igen rammer sit topniveau og et makkerskab med El Makrini på den centrale midtbane kunne godt blive interessant især når vi også får Desler tilbage på højrefløjen.

            Glæder mig til at se denne opstilling:
            Koval
            Lund - HJ - LN - Ari
            Desler - El Makrini - Matti - Falk
            AK - Festersen
            Jeg er også meget spændt på at se ham når han i bedre form og få et bedre indblik i, hvordan han har udviklet sig som spiller.

            Han slog jo aldrig rigtigt igennem her i første omgang, mens det gik bedre i Lyngby og FCN efter det. Der husker jeg det som om han primært spillede en offensiv midt/10'er-rolle. Selvom han gjorde det ganske godt (og fik scoret en del mål) husker jeg alligevel, at jeg savnede den sidste spidskompetence fra ham for virkelig at blive en succes på den position.

            Han er jo ikke den hurtigste spiller. Han har god teknik (uden den er noget særligt) - og det samme kan siges om hans blik for spillet og afslutninger. En dygtig fodboldspiller med allround-evner, der umiddelbart passer bedre til en 8'er-rolle. Man kan så læse, at han er blevet omskolet til primært at spille den position i Italien.

            Er spændt på at se hvor godt han fungerer der. Som jeg husker ham kunne man godt frygte, at han måske er lidt for "flink" og mangler den aggressivitet i nærkampene som man gerne skulle have inde i maskinrummet. Jeg håber dog virkelig det bliver en succes.

            Comment


              Var der nogen der hørte Matti i tirsdagens udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.

              Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Var der nogen der hørte Matti i tirsdage
                ns udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.

                Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne..
                Så lad os håbe han bliver "matchwinner" søndag. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Var der nogen der hørte Matti i tirsdagens udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.

                  Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne..
                  Enig, det var et fint program som bare bekræftede at Matti er en sympatisk fyr som samtidig har et kæmpe stribet hjerte. Håber alt det bedste for ham og forhåbentlig en forlængelse så han kan give den max gas i den stribede trøje, når formen er helt på plads.

                  Comment


                    http://www.fyens.dk/sport/Matti-Lund...rtikel/2904142

                    Comment


                      Tjaa, jeg var klart med på "sign ham NU"-vognen, men man må antage, at Kent Nielsen har haft tiden til at se ham an, og vejet ham for let. Derfor er det ok at afbryde samarbejdet (jaja, ved godt at kontrakten udløber.). I øvrigt har han efter min mening heller ikke vist det helt store, i de indhop han har fået.

                      Ærgerligt for OB, og ærgerligt for Matti, at han ikke kunne forstærke holdet. Sympatisk, OB'er og en god alder. Øv.


                      Comment


                        Matti er taget til Norge

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...aener-i-norge/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fornuftigt. En bundklub i Norge burde han kunne være en del af.. Og dejligt han ikke umiddelbart skal til en anden dansk klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Fornuftigt. En bundklub i Norge burde han kunne være en del af.. Og dejligt han ikke umiddelbart skal til en anden dansk klub.
                            Vi må se om det udmønter sig i en kontrakt. Men helt enig

                            Comment


                              Matti imponerer i Norge

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/skandinav...r-i-norsk-klub

                              Comment


                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...d-i-sarpsborg/

                                Comment

                                Working...
                                X