Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Matti Lund træner med

    Den gode Matti er med i opvisningskampen senere i dag, og træner med i OB. Lad os håbe, at JH fatter pennen, hvis han har niveau!

    http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-ni...aener-med-i-ob

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...opvisningskamp

    #2
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Den gode Matti er med i opvisningskampen senere i dag, og træner med i OB. Lad os håbe, at JH fatter pennen, hvis han har niveau!

    http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-ni...aener-med-i-ob

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...opvisningskamp
    Når han kommer og træner med kan kent jo vurdere ham og kan ikke forestille mig vi ikke skriver med Matti hvis kent vil have ham.

    Comment


      #3
      Nu slår du saftpadderperkme til, Jesper Hansen!

      Matti Lund skal bare have den kontrakt NU. Der er altid brug for en type som ham.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Når han kommer og træner med kan kent jo vurdere ham og kan ikke forestille mig vi ikke skriver med Matti hvis kent vil have ham.
        Enig.

        Vi skal selvfølgelig ikke kun skrive med ham fordi han er en af vores. kvaliteten skal også være der.

        Edit: Når det er sagt, så håber jeg i den grad han har niveauet og vi skriver med ham, han har tydeligvis hjertet på rette sted. Er han omkring Azer´s niveau så bare giv ham en kontrakt.
        Last edited by Polle; 03-09-2015, 11:59.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Nu slår du saftpadderperkme til, Jesper Hansen!

          Matti Lund skal bare have den kontrakt NU. Der er altid brug for en type som ham.
          Kender du overhovedet hans niveau?

          Comment


            #6
            Nu er det ikke for på nogen som helst måde at være "spielverderber" - men…
            Hvad - ud over at han er tidligere OB'er (som jo også er en hæderlig grund!) - er der ved Matti som gør, at alle er så vilde med at få ham tilknyttet klubben?
            Hvilken position spiller han? Hvilken rolle spiller han? Hvad er hans forcer? Vil han være en reel forstærkning?
            Jeg kan personligt ikke huske ham, fra hans første tid i klubben. Så jeg spørger bare ud af ren nysgerrighed, da der sikkert sidder nogle af Jer derude, som kender mere til ham og har set ham spille.
            OB skal vel ikke bare skrive med en spiller, bare af den årsag at han er tidligere ungdomsspiller i klubben? For så vil jeg da så småt begynde, at kunne forstå kritikken af JH's handler.
            Rent romantisk set - så så jeg da også rigtig gerne Matti i klubben - men det er ikke umiddelbart pga. hans fodboldmæssige kvaliteter - for dem kender jeg slet og ret ikke nok til.
            Jeg håber, at I forstår min retorik ret...

            Comment


              #7
              I OB-tiden figurerede Mattti som offensiv midtbanespiller; ofte med afsæt fra kanten. Med alderen er han trukket en kende tilbage i banen, og gør sig nu som klassisk central midtbane. Han kan stadig bruges på begge kanter. Med andre ord: han er midtbane-all rounder.

              Det er nogle år siden, jeg sidste så ham i Italien, men hvis han holder det niveau, så er han en habil superligaspiller. Han vil gøre det godt ved siden af Makrini.

              Mit første indlæg på forum, i øvrigt. Jeg har læst med i mange år.

              Comment


                #8
                Som jeg også skriver i den indledende post, så skal der selvfølgelig kun skrives med Matti såfremt han kan forstærke holdet. Jeg har set lige præcis nada serie B-bold, så jeg aner ikke, om han kan det. Det må de næste par dages træning jo afgøre. Så hvis der er nogen, der skal ned og se træning/opvisningskamp er de da mere end velkommen til at berette, hvordan han tager sig ud.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                  I OB-tiden figurerede Mattti som offensiv midtbanespiller; ofte med afsæt fra kanten. Med alderen er han trukket en kende tilbage i banen, og gør sig nu som klassisk central midtbane. Han kan stadig bruges på begge kanter. Med andre ord: han er midtbane-all rounder.

                  Det er nogle år siden, jeg sidste så ham i Italien, men hvis han holder det niveau, så er han en habil superligaspiller. Han vil gøre det godt ved siden af Makrini.

                  Mit første indlæg på forum, i øvrigt. Jeg har læst med i mange år.
                  Velkommen til på forum! :-)

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det er en "uofficiel" prøvetræning.

                    Man vil se om han har niveauet, så man ikke signer katten i sækken, bare fordi alle vi fans larmer efter det.

                    Hvis det IKKE er tilfældet, og man bare lader ham træne med for hans skyld, så er det verdens mest tonedøve signal at sende til sine egne tilhængere. Men som sagt, det tror jeg ikke på.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      I OB-tiden figurerede Mattti som offensiv midtbanespiller; ofte med afsæt fra kanten. Med alderen er han trukket en kende tilbage i banen, og gør sig nu som klassisk central midtbane. Han kan stadig bruges på begge kanter. Med andre ord: han er midtbane-all rounder.

                      Det er nogle år siden, jeg sidste så ham i Italien, men hvis han holder det niveau, så er han en habil superligaspiller. Han vil gøre det godt ved siden af Makrini.

                      Mit første indlæg på forum, i øvrigt. Jeg har læst med i mange år.
                      Velformulerede, informative indspark er altid velkomne. Skriv endelig noget oftere.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det er en "uofficiel" prøvetræning.

                        Man vil se om han har niveauet, så man ikke signer katten i sækken, bare fordi alle vi fans larmer efter det.

                        Hvis det IKKE er tilfældet, og man bare lader ham træne med for hans skyld, så er det verdens mest tonedøve signal at sende til sine egne tilhængere. Men som sagt, det tror jeg ikke på.
                        Jeg kan da smide mine egne observationer i puljen. Jeg så ham spille en lille håndfuld kampe i Serie A, da han var oppe med Pescara, og da faldt han da ikke igennem på nogen måde. Men det er nogle år siden, og de kampe der blev vist var mod de store hold, så de tabte alle dem jeg kan huske.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                          Nu er det ikke for på nogen som helst måde at være "spielverderber" - men…
                          Hvad - ud over at han er tidligere OB'er (som jo også er en hæderlig grund!) - er der ved Matti som gør, at alle er så vilde med at få ham tilknyttet klubben?
                          Hvilken position spiller han? Hvilken rolle spiller han? Hvad er hans forcer? Vil han være en reel forstærkning?
                          Jeg kan personligt ikke huske ham, fra hans første tid i klubben. Så jeg spørger bare ud af ren nysgerrighed, da der sikkert sidder nogle af Jer derude, som kender mere til ham og har set ham spille.
                          OB skal vel ikke bare skrive med en spiller, bare af den årsag at han er tidligere ungdomsspiller i klubben? For så vil jeg da så småt begynde, at kunne forstå kritikken af JH's handler.
                          Rent romantisk set - så så jeg da også rigtig gerne Matti i klubben - men det er ikke umiddelbart pga. hans fodboldmæssige kvaliteter - for dem kender jeg slet og ret ikke nok til.
                          Jeg håber, at I forstår min retorik ret...
                          Matti var i virkeligheden et af de første OB-talenter, der blev syltet under Kim Brink og Lars O-tiden (læs: AK, Mads Greve (Vendsyssel), Kristian Gaarde (Vejle), Anders Lindegaard m.fl.). Matti havde tydeligvis niveauet til Suppen, men OB-ledelsen havde på daværende tidspunkt ikke 'tid' til at satse på egen talenter. Matti var som Bebeto skriver i sine unge dage placeret på kanten, hvor han i virkeligheden mindede lidt om Emil Larsen i spillestil. Han blev udlejet til Lyngby i 1. division, hvor han gjorde det fremragende, og derefter satte FC Nordsjælland kløerne i ham. Blandt andet scorede han på Odense Stadion for FC Nordsjælland, hvor han jublede ned til Stiften, mens han pegede på Odenses våbenskjold, der er tatoveret på hans ene lår. Det var i virkeligheden ment som en hyldest til Odense, men Stiften misforstod det som en hån dengang.
                          Han er som Bebeto rigtigt skriver rykket længere ind centralt på banen, hvor han vel er blevet skolet som en italiensk midtbanespiller (han spillede jo på hold med Marco Verratti, uden sammenligning i øvrigt). Teknisk velfunderet, godt overblik og meget løbestærk midtbane er hvad vi får (FOR VI SKAL HAVE HAM! Kan ikke bære at se ham i en anden dansk klub igen).
                          Last edited by jonashj0305; 03-09-2015, 13:09.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det er en "uofficiel" prøvetræning.

                            Man vil se om han har niveauet, så man ikke signer katten i sækken, bare fordi alle vi fans larmer efter det.

                            Hvis det IKKE er tilfældet, og man bare lader ham træne med for hans skyld, så er det verdens mest tonedøve signal at sende til sine egne tilhængere. Men som sagt, det tror jeg ikke på.
                            Nu får han også lov til at deltage i dagens kamp, hvor Kent i optakten nævner, at de vil træne nogen spillemæssige ting.

                            Tror ikke Matti ville få lov at være med, hvis det ikke var en skjult prøvetræning.

                            Håber godt nok han har niveauet og vi signer ham, det vil bare passe så godt ind i ens OB-hjerte.

                            Comment


                              #15
                              Der er en video her med alle Mattis aktioner samlet fra en kamp, godt nok fra sidste efterår, men man kan da få set ham i aktion om ikke andet..

                              https://www.youtube.com/watch?v=mvlJ6Q9rl-E
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X