Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Frie centerbacks pr. 31.12.15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #2
    Har ikke set listen igennem, men baseret på erfaring så skal vi vælge en fra Norge. Vi har betydelig højere succesrate med normænd vs. svenskere :O)

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #3
      Nicolai Naess har vores scout jo set på tidligere, han lyder spændende, også Rosenborg har haft følere ude på ham. Det bliver nok bare svært at lokke ham hertil.

      Comment


        #4
        Rigtig godt arbejde Polle!

        Jeg ved intet om hverken svensk eller norsk fodbold, men ud fra stats synes jeg, at Steffen Hagen og Mikael Dyrestam virker interessante, er der nogen der kender dem?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Rigtig godt arbejde Polle!

          Jeg ved intet om hverken svensk eller norsk fodbold, men ud fra stats synes jeg, at Steffen Hagen og Mikael Dyrestam virker interessante, er der nogen der kender dem?
          hvad vurdere du dem på? Alder, nuværende klubber, forrige klubber. Når det engang bliver tiden hente en cf. må 1. prioritet være hans evne til at spille bolden videre, så vi ikke ender op med en LN/Hallgrimur-klon.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Kun hvad jeg kunne finde på nettet, og det var begrænset, derfor jeg spurgte, om der var nogen der kendte dem?

            Af de ting jeg fandt, kan jeg da fortælle fra hukommelsen, at Hagen er søn af to missionærer og født på Madagaskar og begyndte først at spille klubfodbold da han kom til Norge som 15 årig og som 18 årig var han fast mand og anfører for sit klubhold, han har også 3 A-landskampe og har spillet på ungdomslandsholdene.

            Mikael Dyrestam virker også spændende, mener han var fra Fransk Guinea men med svensk pas, han missede på et tidspunkt et skifte til Bolton og Derby, har også svenske A-landskampe og repræsenteret ungdomslandsholdene.

            Men jeg har desværre aldrig set dem i kamp.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Kun hvad jeg kunne finde på nettet, og det var begrænset, derfor jeg spurgte, om der var nogen der kendte dem?

              Af de ting jeg fandt, kan jeg da fortælle fra hukommelsen, at Hagen er søn af to missionærer og født på Madagaskar og begyndte først at spille klubfodbold da han kom til Norge som 15 årig og som 18 årig var han fast mand og anfører for sit klubhold, han har også 3 A-landskampe og har spillet på ungdomslandsholdene.

              Mikael Dyrestam virker også spændende, mener han var fra Fransk Guinea men med svensk pas, han missede på et tidspunkt et skifte til Bolton og Derby, har også svenske A-landskampe og repræsenteret ungdomslandsholdene.

              Men jeg har desværre aldrig set dem i kamp.
              det er helt fair. Jeg studsede lidt over at du efter eget udsagn ikke kender noget til norsk og svensk fodbold, men at du alligevel mener de er interessante, det er landsholdsspillere vel næsten altid, men de bliver først rigtig interessante når vi kender deres spillemæssige kompetencer.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Jeha@ob.dk

                Comment


                  #9
                  Jeg vil ønske jeg kunne quote dit indlæg, men det virker stadigvæk ikke hos mig.

                  Ja, de fleste landsholdsspillere er interessante, det og så at Steffen Hagen startede med at gå til fodbold så sent, og at Mikael Dyrestam havde været forsøgt købt af Bolton, sidenhen Derby, gjorde at jeg er interesseret i at vide mere om dem, derfor er de for mig interessante.

                  Det ville være guld værd, hvis nogen kunne beskrive deres spillestil, vi skal ha' en fan fra Norge og en fra Sverige som vi kan spørge, lige som vi har Andlox fra Tyskland.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg vil ønske jeg kunne quote dit indlæg, men det virker stadigvæk ikke hos mig.

                    Ja, de fleste landsholdsspillere er interessante, det og så at Steffen Hagen startede med at gå til fodbold så sent, og at Mikael Dyrestam havde været forsøgt købt af Bolton, sidenhen Derby, gjorde at jeg er interesseret i at vide mere om dem, derfor er de for mig interessante.

                    Det ville være guld værd, hvis nogen kunne beskrive deres spillestil, vi skal ha' en fan fra Norge og en fra Sverige som vi kan spørge, lige som vi har Andlox fra Tyskland.
                    ja det er sært, jeg har ingen probs med det på mon phon. Det kunne være lækkert med fans fra vores nordiske lande også, til at vurdere nogen spillere
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment

                    Working...
                    X