Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Skulason på central midt er jeg med på. Men om det er Kirke eller Ari på VB, er hip som hap for mig. Synes personligt Kirke bringer mere offensivt.

    Lund har karantæne. Ser gerne Diarra på HB, Magnus var ikke prangende mod Tarup og vist også skadet.
    Jeg så hundrede gange hellere Magnus på højre back end Diarra. Ud fra devisen, at Magnus er fremtiden, mens Diarra ikke er. Så endda Kryger før jeg så Diarra. Og jeg foretrækker Ari på back, fordi Kirkeskov har et betydeligt lavere bundniveau end Ari på den back.

    Jeg så bare gerne vi undgår en præstation som i Aalborg, og jeg mener der er større sandsynlighed for at undgå det ved ikke at stille op med den midtbane, vi så i Aalborg, som jeg mener er et dødsfødt projekt

    MvH ChrisOB.
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Nej, det er han ikke. Men han har nok nogle taktiske overvejelser omkring at spille med Ari, hvis det bliver ham. Det kunne være fordi han fylder mere defensivt, og vi reelt kommer til at spille en 4-2-2-2 m 2 meget defensive midt.
      Jeg mener så netop, at han fylder alt for lidt defensivt til at kunne spille central midt. Så hvorfor skal han spille dér? Han er heller ikke den bedste med bolden under pres. Hvorfor skal han så spille der? Fordi han kan løbe 90 minutter?

      Jeg forstår overhovedet ikke den disposition. Den gav mere mening, da Troels Bech brugte ham der, fordi han vist havde spillet positionen - i den næstbedste svenske række. Men det viste sig, at det ikke fungerede. Både ud fra et subjektivt syn og ud fra et mere objektivt et af slagsen; nemlig det faktum, at han på positionen blev den spiller med flest fejlafleveringer i hele ligaen. Han var selv ude og sige, at han ikke ramte niveauet og var meget mere tryg ved den venstre back, som han var blevet hentet til at spille.

      Så hvorfor Kent Nielsen vender tilbage til det, jeg kun kan betegne som en kæmpe fuser, forstår jeg absolut intet af. Uanset hvor meget "indsigt" han så har i truppen. Den kamp, hvor der i denne sæson har været mest styr på midtbanen var kampen, hvor Skulason spillede venstre back og Azer fik chancen som makker til El Makrini, der syntes at blive meget bedre at have en rigtig central midtbane makker ved siden af ham.

      Det tror jeg bliver smidt ombord, hvis han vælger den midtbane, der fejlede stort imod AaB ( sammen med resten af holdet)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Ok, Chrisob, du forstår ikke skula på central midt. Det er i orden. Du behøver ikke at pensle det mere ud nu.

        Vi andre (eller nogen af os) giver det en chance mere under en ny træner og nyt spilkoncept. Ham og Mo har spillet de fleste kampe der, og vi er resultatmæssigt godt med. Om det fungerer på det lange løb skal Kent nok vurdere ud fra hans viden. Ikke at hans dispositioner er ufejlbarlige, men de er i det mindste klogere rent fodboldtrknisk end vores.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Din antagelse bygger vel så på at træneren er ufejlbarlig? Og så du den midtbane præstere imod AaB? Kontra den vi så mod FCK? Og er du helt overbevist om at præstationen i Aalborg var en ubetinget "One off"? Og så synes jeg ikke spørgsmålet er tåbeligt. Jeg forstår det bare ikke. Når I ved hvad mange rent faktisk mener om Skulason på den centrale midt.

          MvH ChrisOB
          jeg kan godt garantere dig at jeg ikke synes KN er ufejlbarlig...et af mine faste holdepunkter har altid været at "den der ikke laver fejl, laver ikke noget/ikke nok". Det samme gælder for dig og mig og alle andre.
          Der er noget faktuelt korrekt i at det ikke er samme kamp, og trupperne er ikke identiske og modstanderen er ikke den samme...og ja OB spiller næppe så ringe igen som mod AaB. Det drejer sig ikke om hvad mange herinde mener om Skula som central midt, det drejer sig hvad KN mener er den bedste mulighed for at vinde eller få point med hjem på med det materiale der til rådighed...alt andet er naivt at forestille sig.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg kan godt garantere dig at jeg ikke synes KN er ufejlbarlig...et af mine faste holdepunkter har altid været at "den der ikke laver fejl, laver ikke noget/ikke nok". Det samme gælder for dig og mig og alle andre.
            Der er noget faktuelt korrekt i at det ikke er samme kamp, og trupperne er ikke identiske og modstanderen er ikke den samme...og ja OB spiller næppe så ringe igen som mod AaB. Det drejer sig ikke om hvad mange herinde mener om Skula som central midt, det drejer sig hvad KN mener er den bedste mulighed for at vinde eller få point med hjem på med det materiale der til rådighed...alt andet er naivt at forestille sig.
            Trupperne er ikke identiske, kampen er ikke den samme; men vores base er, hvis han vælger at bruge Skulason på den centrale midt igen. Så vil forsvaret ikke få dén beskyttelse, den faktisk fik i store dele af kampen imod FCK; og så kan selv Esbjerg spadsere lige igennem og fodre DERES dygtige angribere, der nok skal komme i gang, hvis de får pladsen. Og det får de, hvis Skulason spiller central midt. Påstand. Ikke nødvendigvis det, der kommer til at ske.

            Og herinde, der drejer det altså sig om, hvad VI mener om Skulason på den centrale midt. Det skal jo ikke være sådan, at Kent Nielsen skal stille hold ud efter, hvad der er mest populært på vores debatforum. Han skal gøre det ud fra hans overbevisning. Og så kan vi frit mene, at den overbevisning, i dette tilfælde, så er ruskragende forkert. Og så skriver vi det. Måske lidt for mange gange, men det dér passion noget er så brunstig en fætter, at det er svært lade være med at skrive det så mange gange, at ens fingre kommer til at gøre ondt. For det er og bliver en elendig OG prøvet disposition. Som ikke engang manden selv, (altså Skulason), med stor sandsynlighed, er ret tryg ved, jævnfør de ord, han allerede selv smed ud, da han blev prøvet på positionen under Troels Bech.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg kan godt garantere dig at jeg ikke synes KN er ufejlbarlig...et af mine faste holdepunkter har altid været at "den der ikke laver fejl, laver ikke noget/ikke nok". Det samme gælder for dig og mig og alle andre.
              Der er noget faktuelt korrekt i at det ikke er samme kamp, og trupperne er ikke identiske og modstanderen er ikke den samme...og ja OB spiller næppe så ringe igen som mod AaB. Det drejer sig ikke om hvad mange herinde mener om Skula som central midt, det drejer sig hvad KN mener er den bedste mulighed for at vinde eller få point med hjem på med det materiale der til rådighed...alt andet er naivt at forestille sig.
              Selvfølgelig drejer det sig om hvad Kent mener - han stiller holdet som han ser det bedst.

              Og lige så selvfølgeligt drejer det sig om hvad vi mener, hvor tåbeligt det er at bruge Diarra i midterforsvaret, eller hvor dumt det er at smide ari på midten. Eller hvor big time JH har fejlet igen og igen, (eller omvendt hvor genialt det måtte være med de valg)
              - For hvis ikke det drejer sig om vores syn på sagerne herinde på et debat forum - hvad skal vi så med det?
              Om JH og eller Kent kigger med herinde fra tid til anden ved jeg ikke - men der er vel ingen der forestiller sig at de stiller hold efter hvor meget der bliver råbt op? Eller at Matti signes bare fordi der har været et nærmest folkekrav herinde.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg

                Vi andre (eller nogen af os) giver det en chance mere under en ny træner og nyt spilkoncept. Ham og Mo har spillet de fleste kampe der, og vi er resultatmæssigt godt med. Om det fungerer på det lange løb skal Kent nok vurdere ud fra hans viden. Ikke at hans dispositioner er ufejlbarlige, men de er i det mindste klogere rent fodboldtrknisk end vores.
                7 point i 6 kampe med dem centralt, og 12 mål inkasseret. Jeg er ikke imponeret, og jeg synes også, at jeg har set rigeligt efterhånden til, at jeg kan henkaste Skulason, som en spiller der har niveau til at begå sig centralt, og så er jeg sådan set ligeglad med Kents fodboldfaglige evner.

                Comment


                  #38
                  http://www.bold.dk/nyt/ob-ukrainer-k...re-mod-esbjerg

                  Azer og Magnus er ude af truppen mod EfB så midtbanen giver nærmest sig selv nu med Ari centralt, og Kirkeskov på vb og Momo på hb...
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Havde fanme håbet på Azer centralt. JJT virker ikke til at have nok tillid fra Kent endnu, så det bliver vel Ari på midten. Fucks sake..

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      http://www.bold.dk/nyt/ob-ukrainer-k...re-mod-esbjerg

                      Azer og Magnus er ude af truppen mod EfB så midtbanen giver nærmest sig selv nu med Ari centralt, og Kirkeskov på vb og Momo på hb...
                      kun 17 spillere i truppen, ved eftersyn af alle andre kampe er normalen 19 spillere kunne der ligge noget under overfladen ?
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/ob-ukrainer-k...re-mod-esbjerg

                        Azer og Magnus er ude af truppen mod EfB så midtbanen giver nærmest sig selv nu med Ari centralt, og Kirkeskov på vb og Momo på hb...
                        suk...
                        Jeg så langt hellere at skula og kirke deltes om VB alt efter vores modstander og vi lod Azer/JJT/Greve spille centralt med makrini..

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          http://www.bold.dk/nyt/ob-ukrainer-k...re-mod-esbjerg

                          Azer og Magnus er ude af truppen mod EfB så midtbanen giver nærmest sig selv nu med Ari centralt, og Kirkeskov på vb og Momo på hb...
                          Med Ari på midten, så har vi ingen venstre back på bænken, ingen central forsvarer på bænken, og ingen højreback på bænken..? Eller, det må jo så hedde Kryger centralt, og Lucas/Kryger på højrebacken, som reserver...

                          Synes ikke Azer har fortjent at ryge på tribunen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Med Ari på midten, så har vi ingen venstre back på bænken, ingen central forsvarer på bænken, og ingen højreback på bænken..? Eller, det må jo så hedde Kryger centralt, og Lucas/Kryger på højrebacken, som reserver...

                            Synes ikke Azer har fortjent at ryge på tribunen...
                            JBL er i truppen så mon ikke det er tanken som suppleant på vb, ellers er Ari der og så må Greve eller JJT i spil til midten....måske er Azer ikke helt frisk
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              JBL er i truppen så mon ikke det er tanken som suppleant på vb, ellers er Ari der og så må Greve eller JJT i spil til midten....måske er Azer ikke helt frisk
                              Det synes jeg nu ellers ikke helt det lignet at han er...
                              Azer må bøvle med noget ja, især med tanke på at Ari kan rykkes ned, så havde han været god at have med...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Hvor er JBL..?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X